Op de sitemap van Seaworld staat rechtsbovenaan : Anheuser-Busch hospitality center en Brewmaster's Club.
Wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
ok, maar als richtlijn zal het wel kunnen dienen. Zo nauw neem ik de tijden toch niet. Ik probeer altijd op voorhand zoveel mogelijk te plannen (een beetje een maniak hierin) zodat er ter plaatse geen tijd verloren gaat aan zoeken en dat we niets missen van wat we zeker moeten gezien hebben.
Op de sitemap van Seaworld staat rechtsbovenaan : Anheuser-Busch hospitality center en Brewmaster's Club.
Wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Daar kon je vroeger bier proeven. Maar dat is dus niet meer..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Wat op zich al een goede reden was om de hele toko maar te sluiten :lol::lol::lol::-\"
Maar het gonst hier de hele dag maar door over dit gerucht. Inbev, de nieuwe eigenaar, zou geen zin hebben aan deze nevenactiviteiten aldus themepark consultant Dennis Speigel
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Volgens mij is dat alleen in de zomermaanden. Als je op de site van Seaworld kijkt kun je op de datum klikken om te kijken welke shows er die dag te zien zijn. Op 1 april stond Shamu rocks er nog niet bij. Vorig jaar was deze show volgens mij ook alleen maar in juli en augustus. Wel zeer de moeite waard.
groetjes Monique
Wij willen ook graag Shamu Rocks zien in April maar dit stond nog niet vermeldt op de site.
In Maart staan de shows van Shamu Rocks wel op hun website.
Show is op vrijdagavond.
Ik neem aan dat de show in April ook op vrijdagavond is[-o<
waar kan men promo codes terug vinden voor seaworld ?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/