Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 40 van de 86 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #391

Standaard Re: Auto huren

hallo,

Ik ben druk bezit met het huren van de auto, en kijk hiervoor op het internet en gewoon in de reisgids. Nou is er een klein dingetje wat me niet duidelijk is en wat me toch wel heel belangrijk is!
    Als we een auto huren bij alamo via hotelplan dan moet ook de hoofdbestuurder en de extra medebestuurder allebei in bezit zijn van een creditcard.
    Als ik kijk op de alamo website en dan een auto wil huren, dan staat er nergens aangegeven dat de extra medebestuurder in bezit moet zijn van een creditcard.
    Weet iemand hoe het zit en of dat dus inderdaad nodig is..??

2. Top | #392
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Ik denk dat Hotelplan hier een foutje heeft gemaakt.Bij de Alamo-balie hoeft toch echt alleen de hoofdbestuurder zijn/haar creditcard te laten misbruiken voor de reservering van een saldootje ten behoeve van de borg. Of eiggenlijk is helemaal gee CC nodig, dan betaal je de borg contant (maar CC is gewoon wat handiger).

En bij twijfel: Hotelplan bellen of laten bellen door het reisburo.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

3. Top | #393

hoi,

Bedankt voor je snelle bericht.
    Dat is het hem ook.. bij het reisbureau hadden ze hotelplan aan de lijn en daar werd gezegd dat, dat zo was bij alamo en niet bij hertz..

Maar ik begrijp dat jij ook altijd met extra bestuurders neemt??

4. Top | #394
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Afgelopen oktober nog via Usareisen.de bij Alamo een auto gehuurd.
    Aan de balie werd alleen van de hoofdhuurder een cc gevraagd. De medebestuurder(s) moet(en) wel aan de balie hun rijbewijs tonen en het contract mede-ondertekenen.
    Is of een eigen regel van Hotelplan of een zoals gezegd een foutje.

Knaapje

5. Top | #395
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Uiteindelijk levert Hotelplan ook slechts een voucher. Dus als Alamo of Hertz het niet nodig heeft dan heeft Hotelplan het ook niet nodig..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #396

Wel apart dat ze dat zeggen bij hotelplan.
    Vind het ook wel een heel raar iets dat je medebestuurders ook een creditcard moeten hebben. Wij hebben samen 1 creditcard wat moet je er nou met 2?? wij dan..
    Ik ga denk ik maar gewoon van jullie uit.. bedankt in ieder geval

7. Top | #397
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Wij hebben er ook twee hoor. Die zijn wel gekoppeld aan dezelfde bankrekening maar hebben wel beide hun eigen limiet. Hebben wel eens meegemaakt dat een kaart geblokkeerd was. Dan ben je wel blij als je er nog 1 bij je hebt.

8. Top | #398
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

Als je via USAReisen.de boekt krijg je uiteindelijk ook een Voucher van FTI. Maakt dus voor het eindresultaat niks uit

9. Top | #399
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

Ik heb de huurautoprijzen even vergeleken voor mijn vakantie: Ophalen en brengen op MCO, 29/8 t/m 19/9, midsize-suv, super-inklusiv-plus. Vliegwinkel.nl gaf niet eens een tarief ("geen auto's beschikbaar", hetgeen natuurlijk onzin is), usa-reisen.de komt op 508,95 en fti.de op 527,00 euro. Usa-reisen is in dit geval dus de winnaar. Opvallend trouwens dat de midsize suv in het zomerseizoen een fractie goedkoper is dan de Equinox, terwijl dit afgelopen winter (en vorig jaar ook meen ik) juist andersom was.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-09 om 11:46.

10. Top | #400
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004

Haai,

is er iemand die ervaring heeft met de Chevrolet Exress 7Persoons?

ik ben benieuwd naar de stoel configuratie ---> 2voorin/2midden en 3 achter?
    hou je dan genoeg ruimte over voor veeeel bagage?

groet
    Harold

Forum Rechten