Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Voor zo ver ik kan zien gaat United vanaf (ongeveer) april met de 767 op Washington vliegen. Dit zou dan dus ook de WW1 zijn?
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Ik had even op (de hier wel bekende) SeatGuru zitten kijken. Bij de 767-300 WW2 staat het volgende:
"In economy, the TV screens are stationary, so if the person in front of you reclines, it is difficult to see the LCD panel."
Dit wordt bij de WW1 niet vermeld. Het lijkt me niet echt prettig als je het grootste deel van de vlucht bijna niets van het LCD scherm kan zien.
Vandaar de vraag of United met de WW1 of WW2 van Amsterdam naar Washington (en terug) vliegt.
In de 767's die wij in April vorig jaar hadden waren de schermpjes verstelbaar, echter de 767 die wij in September hadden had die mogelijkheid weer niet.
Op de terugweg zaten wij bij een nooduitgang en dan zit het schermpje aan een soort beugel aan de armleuning, op zich veel handiger
Alle vluchten die wij gemaakt hebben waren Economy-Plus, weet dus niet of dat verschil maakt mbt beeldschermen.
Groetjes,
Pieter & Petra
Laatst gewijzigd door PENPE; 17-02-09 om 20:25.
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Ik dacht eerst dat het verschil ‘m met name zat in het type vliegtuig (777 wel verstelbaar en 767 niet), maar blijkbaar is dat niet zo. Ik kies zelf altijd voor exit row stoel waarbij de monitor in de armleuning zit. Dat is inderdaad veel handiger omdat je de schermpje precies zo kunt zetten als jij wilt (als tenminste de beugel niet lam is wat ook nogal eens het geval is). Schijnbaar is er dus geen eenduidig antwoord mogelijk. En zelfs als dat wel het geval zou zijn dan is het nog altijd de vraag wat United inzet. Daar zijn ze ook niet altijd even consequent in. Waarom wel een 777 in de wintermaanden inzetten om in de drukke zomermaanden over te stappen op de kleinere 767. Wie het weet mag het zeggen (Corrus?)
Overigens geeft een vast schermpje ook geen al te grote problemen. Zelfs indien je voorganger zijn of haar stoel naar achteren zet kun je de film nog steeds redelijk volgen. Je zit alleen een beetje schuin tegen het beeld aan te kijken. En anders ga je toch gewoon lekker slapen. Dan kom je tenminste lekker uitgeslapen aan.
Haai
Als ik het goed begrijp wordt er in de zomermaanden met de 767 gevlogen, en in de winter weer met de 777?
groet
Toevallig dat het op de route Amsterdam - Washington de afgelopen twee jaar zo is geweest, maar het is niet gezegd dat dit altijd zo is. Zoals ik al eerder aangaf ontgaat mij de ratio hiervoor, maar ik neem aan dat er een goede reden voor is. Op de route Amsterdam - Chicago wordt zover bij bekend is al jaren met een 767 gevlogen. Ik heb althans nog nooit iets anders op deze route gezien.
Is het verschil tussen die dan zo groot????
in een 767-200 gaan gemiddeld zo'n 250 mensen mee, en in een 777-200 ongeveer 400..
bijna het dubbele dus..
777's zijn vrij nieuw tov van de 767, die er binnen ... uit gaan voor de nieuwe 787
(verbeter me if i'm wrong aub!)