Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 135

Onderwerp: Character Dining

1. Top | #81
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Standaard Re: Het Character Dining topic

Een vraagje, kan je ook eerder dan 180 dagen van te voren reserveren? Of kan dat echt niet. Ik word namelijk een tikkeltje neurotisch als ik overal lees dat binnen 15 minuten de helft is volgeboekt. Wij gaan in December pas naar Disney toe (tussen Thanksgiving en kerst) en ik wil graag een aantal character dinners met mijn dochtertje gaan doen.

Ik baal ook dat ze geen online reserveringen doen zeg, een van de "moms" op de mom panel had gezegd dat ze daar eind 2008 misschien verandering in wilden brengen, maar dat is dus niet het geval zo ver ik weet.

2. Top | #82
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

180 dagen? Het is tegenwoordig maar 90 dagen:

http://disneyworld.disney.go.com/dining/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #83
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Tuurlijk mag je dat vragen maar ik moet het zelf eerst even opzoeken omdat de prijs nog niet eens zo relevant is (je betaalt pas ter plekke).

Tusker House (animal kingdom) Donalds Safari Breakfast
    Guests 10 and up $18.99, guests 3 - 9 are $10.99

Crystal Palace (Magic Kingdom) Lunch Winnie the Pooh & friends
    Guests 10 and up $20,99 , 3-9 are $11.99

4. Top | #84
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

In Crystal Palace zijn wij vorig jaar ook geweest, ik vond het erg leuk. Wel met characters trouwens, Pooh & friends

Hier staan wat foto's.

Hollywood & Vine heb ik geen ervaring mee.

Overigens is drinken nooit duur in Amerika, je krijgt altijd gratis refills... zolang je maar geen alcohol gaat drinken

5. Top | #85
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als je ontbijt in Cinderella's Royal Table wil reserveren, dan moet je er direct bij het openen van de call-desk bij zijn; die plaatsen zijn elke dag binnen een paar minuten uitverkocht.

6. Top | #86
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Als je ontbijt in Cinderella's Royal Table wil reserveren, dan moet je er direct bij het openen van de call-desk bij zijn; die plaatsen zijn elke dag binnen een paar minuten uitverkocht.
    Volgens mij is dat het voordeel als je in een Disney hotel logeert, dan mag je gelijk voor 10 dagen reserveren toch? Dan heb je dat probleem niet?
    Groetjes Chanti

verslag april/ mei 2013

7. Top | #87
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Het is misschien ook handig als je kunt inschatten (als je met kinderen gaat) hoe zij erop reageren. Wij schaamden ons dood in elk restaurant toen onze lieftallige dochter (3.5 jr) het hele restaurant bij elkaar schreewde om help bij het zien van een character. We hebben het 3 keer geprobeerd en toen hebben we de rest van de character meals maar afgezegd
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

8. Top | #88
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Het helpt als je ziet hoe je kind reageert op characters in bijvoorbeeld Nederlandse attracties. Onze dochter was een jaar geleden nog doodsbang voor Bert en Ernie en nu hangt ze ze om de nek
    Groetjes Chanti

verslag april/ mei 2013

9. Top | #89
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Voor wie een restaurant wil reserveren in WDW, dat kan sinds 16 juni ook online (bellen kan ook nog natuurlijk): disney dining

10. Top | #90
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Voor wie een restaurant wil reserveren in WDW, dat kan sinds 16 juni ook online (bellen kan ook nog natuurlijk): disney dining
    Ja- en de ellende is hierdoor niet te overzien. Toen je alleen nog kon bellen, werd het wat lastig om dubbele reserveringen (in meerdere restaurants op hetzelfde moment) te plaatsen. Dan ging de operator toch wel vragen stellen over het hoe en waarom. Het online systeem accepteert dit probleemloos, waardoor veel (planningszieke) mensen het systeem hebben overladen met reserveringen en diverse opties voor dezelfde dag hebben. Met als gevolg dat de restaurants nu overbooked zijn - en de no-shows zullen veel hoger zijn dan in het verleden.

Forum Rechten