Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 30 van de 86 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #291
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Auto huren

ik wil deze week een trip gaan boeken voor 3 weken Orlando. Ik zal daar nog eens even goed naar kijken dan

2. Top | #292
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard

Ik heb dus nog stees geen bevestingingsmail of automatische reply gekregen. Heb nu net wel gezien dat er in de namiddag 3 maal gebeld is geweest naar mijn gsm met een ongelooflijk lang nummer. Ik heb dan teruggebeld en ik krijg een duits antwoord apparaat aan de lijn die me zegt dat het call center gesloten is. Zou het kunnen dat er iemand van usareisen mij heeft gebeld. zou niet weten wie er mij anders in het duits nodig heeft. Ga morgen wachten tot na de middag en anders nog eens zelf terug bellen, hoop maar dat ze mij in het engels kunnen helpen want, ik heb de hele reserving met een translator naast mij gedaan...

Lisje

Ik heb dus ondertussen even het telefoon nummer gecontroleerd met dat op hun site en het komt overeen.
    Nu msar hopen dat ze me morgen terug bellen. zit al vol zenuwen. Waarom zouden die mij nu bellen??..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-09 om 05:45. Reden: samengevoegd
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)

3. Top | #293
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Gewoon even een mail sturen naar ze en als ik me goed heug praten er een aantal medewerkers gewoon engels.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-09 om 05:45. Reden: full quote eruit

4. Top | #294
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Misschien zit er een onvolkomenheidje in je offerte, of zo, wie zal het zeggen.
    Maar geen reden tot paniek, ze kunnen je ook prima in het engels helpen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #295
    Ingeschreven
    Mar 2008

Alvast bedankt voor de geruststellende woorden. Ik heb een mailltje gestuurd en wacht dus maar geduldig af.

bedankt
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -

6. Top | #296
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je kunt in ieder geval in het Engels met ze mailen. Mij hebben ze ook ooit gebeld, om te zeggen dat ht Alamo verhuurstation in Disney Dolphin pas om 9 uur open gaat, i.p.v. het door mij aangegeven 8 uur. Overbodig, want de tijd doet er niet toe. Onjuist ook, want dit gaat al jaren om 8 uur open. Maar wel netjes van ze om even te bellen. Het hoeft dus niet altijd om iets erg serieus' te gaan.

7. Top | #297
    Ingeschreven
    Mar 2008

Hallo,

Ik heb vandaag antwoord gekregen op mijn mailtje van gisteren. Ik had blijkbaar ons email adres fout ingegeven. Ben toch wel zeer tevreden dat ze ons daarover zo snel belden en ze hebben bij het antwoord op mijn mail ook dadelijk de voucher gemaild.

Lisje
    Onze USA reizen:

8. Top | #298
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004

Standaard Re: FAQ: auto huren in Florida

Hai,

is er iemand bekend met het (uiteraard) goedkoop huren van een Chevrolet Express/GMC Savana Van/busje,
    waar er ongeveer 7/8 personen in kunnen, met van die van die zogenoemde 'Captain Chair's'?

Dat lijkt me wel leuk, zit iedereen toch lekker ruim.

groet
    Harold
    Laatst gewijzigd door Harold; 23-01-09 om 21:16. Reden: spelfout

9. Top | #299
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ben niet bekend met die "kerkbusjes" maar onze duitse vrienden wel.

Prijzen per week Super Plus Inklusive (of zoiets) vgl. Alamo Gold
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #300
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hoewel ik betwijfel of je zomaar in een 15 persoons minivan mag rijden met je Europese rijbewijs..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten