Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Gerrit bedankt. Volgens mij komen we aan in de Main Terminal (volgens Delta) maar heb geen info betreft de binnenlandse vlucht. Maar ik begrijp dat de reistijd tussen de Concoursen een kwestie van minuten is. No problem....hebben 2.40 uur tussentijd. Halen we makkelijk............hoop ik.
Ben geen roker en mijn partner ook niet meer vanaf zaterdag. Maar een lekker Budje gaat er wel in....
Fatma bedankt
![]()
Laatst gewijzigd door Mickey99; 01-10-08 om 23:07. Reden: samengevoegd
Vergeet wel niet dat je dus in Atlanta je koffer moet ophalen en weer afgeven, en door de douane en immigratie moet gaan, maar dat moet zeker te doen zijn in 2,40 uur. maar het is maar dat je het weet.
En inderdaad met die concourse gaat het best allemaal snel je zult meer tijd kwijt zijn aan customs en immigratie
Maar ik heb het al in 1,30 uur gedaan dus met die 2,40uur van jouw zul je normaal gesproken geen probleem moeten hebben.
Wij hebben maar 1.20 uur overstaptijd dus ik hoop dat wij het halen.Vorig jaar moesten we ook helemaal naar de andere kant van het vliegveld.Dus ik neem aan dat het nu weer zo is.
Yvonne
Wij hadden 'maar' 1.20 uur overstaptijd vorige maand. Dat bleek achteraf echter ruim voldoende. Verweg de meeste tijd ben je bij de paspoortcontrole kwijt. Als je daar eenmaal doorheen bent gaat alles supersnel (voor zo'n groot vliegveld).
Vooral de metro is een uitkomst. Je schiet zo van gate E naar gate A.
Laatst gewijzigd door Michael66; 02-10-08 om 16:48. Reden: Full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
Hoi allemaal,
Wij hebben onze vliegtickets binnen, en ik heb gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt om de toegewezen stoelen eens te bekijken cq veranderen. Er zijn n.l. 2 lange mensen in het gezelschap, en daar wil ik ( en met mij iedereen wel denk ik) goede beenruimte voor hebben. Ik heb al meerdere keren Seatguru geraadpleegt, en daar keek ik nu dus ook weer. Tot mijn stomme verbazing hadden ze daar een andere vliegtuigindeling dan bij Delta.:-?
Wie kan ik nu het beste geloven, Delta zelf of Seatguru? Weet iemand van jullie dat?
Een voorbeeld: volgens Delta heeft de 757-200 transcon, waar wij mee vliegen, de nooduitgang bij stoel 36 en 37, en die zouden dus meer beenruimte hebben, als je op de plattegrond kijkt. Maar op Seatguru staan de nooduitgangen bij stoel nrs. 26 en 27. Ik weet het ff niet meer#-o
Ook de toiletten hebben een andere plaats.......
En, wat me ook opviel: zo'n beetje de helft van de stoelen zou nog maar verkocht zijn??? Gaan we met een half leeg vliegtuig??? Niet verkeerd hoor, kunnen we zowieso van plaats wisselen :-\"
Heeft iemand een antwoord voor me? Welke stoelen zijn goed??
Alvast bedankt voor het antwoord!
Fransje
Ik zou Delta maar geloven...
Bovendien kun je in de regel géén exit rows reserveren,
dit recht behoudt de luchtvaart maatschappij zich voor...
Dit doen ze omdat ze niet kunnen zien of de personen die daar gaan zitten oud genoeg zijn om daar überhaupt te mogen zitten.
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Wat ik van de onboard briefings begrepen heb zijn er voor de mensen die daar gaan zitten 'speciale taken' verbonden aan die EXIT-rij stoelen voor als het echt mis gaat.
Vandaar dat ze je vragen voor de vlucht of je daarvan wel op de hoogte bent en wel bereid bent die 'speciale taken' te verrichten.
En om dus eventuele problemen te voorkomen behouden ze zich het recht voor deze stoelen zelf in te delen.
Hoi Corrus,
Ja, dat is ook zo iets: inderdaad zijn de stoelen bij de exitrow niet te reserveren, maar volgens de plattegrond van Delta is de exitrow bij stoel 36 en erachter, en dan komt rij 37. Die kon ik gewoon aanklikken en reserveren. Het zal dus wel niet de echte exitrow zijn, maar misschien wel net meer beenruimte, zo te zien...8-[
Het is wel verder naar achteren, dus het duurt langer voor we eruit zijn, maar als de stoelen echt beter zijn, is me dat wel waard. Lopen we wel wat harder ( we hebben 2 uur de tijd voor de overstap op JFK).