Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 60 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Hertz autoverhuur

    2 x bij hertz/amwb gehuurd en 2x geschat bedrag gekregen en betaald, nog nooit iets bij hoeven te betalen. De verzekeringen zitten bij deze prijs is.

  2. Top | #62
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Hertz autoverhuur

    Heb ook al eens via de ANWB bij Hertz geboekt, no problem.
    Niets meer bijboeken of betalen als je de auto afhaalt. Goed kijken als je de overeenkomst tekent bij het afhalen. Overal moet een kruisje bij "No" staan....en vragen waar het voor is als er bedragen o.i.d. opstaan die je niet begrijpt. In ieder geval goed doorlezen! 309 euro is hele nette prijs.

  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Aalst, België
    Berichten
    43

    Standaard Re: Auto huren

    wij huren een auto bij Hertz vanaf de luchthaven van Miami. Waar zijn deze ergens gevestigd op de luchthaven?Of moeten we eerst een bus nemen?

  4. Top | #64
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren

    Ze hebben wel een balie op het vliegveld, maar daarna ga je met een shuttlebus naar de plek waar je je auto ophaald, buiten het vliegveld dus.

    Actual Vehicle pick-up for all companies is not on airport property and is located at various off-site areas which must be accessed by courtesy shuttle van for each separate rental car company. Simply step outside of the baggage claim area on the median curb on the Arrival/Ground Level and flag-down your selected company's vehicle as you see them pass by.
    Bron.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #65
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hertz autohuur...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel32 Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring wat het voor auto is bij Hertz???
    Bedoel je dit lijstje? https://www.hertz.com/rentacar/byr/i...=globNav_3_2_3
    Voor Midsize staat inderdaad de Mazda 6 genoemd:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Hertz autohuur

    Nou toch maar "gewoon" met Hertz MCO gebeld. Een aardige mevrouw wist mij te vertellen dat zij alleen "europese" merken voeren. Toen ik de naam KIA hoorde was ik meteen genezen. Met AVIS gebeld in Nederland. Na wat info kon hij mij een zeer scherp aanbod doen met de voorkeur voor amerikaans wagentje (G6). Met daarbij de voorkeur voor Amerikaans. Heb ik dus maar gedaan. In totaal ben ik rond de 22€/dag kwijt. Met alles erbij....

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Hertz autohuur

    Fijn dat je het hebt kunnen regelen.

    Maar ik vraag me wel af of de dame van Hertz MCO de goede informatie heeft gegeven. Wij hebben namelijk weleens een Lincoln Town Car bij ze gehuurd.

  8. Top | #68
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hertz autohuur

    Waarschijnlijk niet. Hertz Orlando voert namelijk diverse Amerikaanse, Europese en Aziatische merken. En sinds wanneer is KIA een Europees merk? Alleen al aan dat antwoord kun je merken dat je iemand aan de lijn hebt gehad die de klok wel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Maar ja, vrouwen en auto’s gaan niet altijd even goed samen (Vraag vrouw 1: Wat voor auto hebben jullie? Antwoord vrouw 2: Een blauwe) .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-01-09 om 07:34. Reden: full quote eruit

  9. Top | #69

    Standaard Wachtrij Hertz

    Hallo Allemaal,

    Wij zijn nu verschillende keren op het vliegveld in Orlando geland. Bij onze reizen hadden we via een reisburo een auto gehuurd bij Hertz. Maar na de reis van ongeveer 10 uur moesten we nog een paar uur in de rij staan om de auto op te halen terwijl alles in Nederland was geboekt en het alleen gaat om het inleveren van je voucher. Deze zomer gaan we weer naar Orlando en hebben we weer een auto gehuurd bij Hertz, is er aan de wachttijd bij Hertz iets te doen ?

    Groeten,

    Peter en Diana Krijger

  10. Top | #70
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wachtrij Hertz

    Wat corrus aangeeft (Hertz overnemen) is inderdaad de enige mogelijkheid om de soms lange wachtrijen te omzeilen. Klinkt misschien raar, maar is nou eenmaal zo.

    Hertz heeft heen mogelijkheden om versneld in te checken, ook al heb je al een volledige reservering.

    Ikzelf heb een ervaring waarmee je (bij Alamo) wel sneller bij je auto bent: neem een niet-rechtstreekse vlucht vanuit Europa. Waarom? Omdat op de rechtstreekse vluchten vanuit Europa vrijwel alleen maar toeristen zitten die allemaal een huurauto hebben gereserveerd en allemaal tegelijk aankomen bij de balie en als je pech hebt ook de passagiers van een net eerder gelande rechtstreekse vlucht vanuit Europa nog voor je neus staat. Succes (...) verzekerd.
    Bij een niet-rechtstreekse vlucht zitten op je tweede deel van je vlucht veel Amerikanen in het vliegtuig, die geen auto huren of via de self-service counter e.e.a. afhandelen. Ook kom je net iets later aan en zijn de lange rijen rechtstreeks-gevlogen toeristen aan de balies verwerkt en kun jij lekker doorlopen.

    Da's mijn ervaring.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •