Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 35 van de 86 EersteEerste ... 2533343536374585 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #341
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Help, ik kan wel janken, aanvraag creditcard is afgewezen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ....Oeps, volgens mij staat de info over de voorwaarden voor cash borg bij Alamo al sinds 12 december in dit topic.......
    Deze bedoel je? http://www.floridaforum.nl/showpost....96&postcount=3

Lijkt er maar een heel klein beetje op
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #342
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Yip, maar ook deze van derobbie http://floridaforum.nl/showpost.php?p=84909&postcount=8 en die weer reageert op het antwoord van Mikey diedirect reageerde met het enige juiste antwoord.......

Op zich niet erg, maar Linda heeft kennelijk een paar dagen in haar piepzak gezeten terwijl deze oplossing er al lang was...:-& Nou ja, eind goed al goed en ze leefden nog lang en gelukkig...

3. Top | #343
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008

Inderdaad ja..
    maar nu ik het echt 100 % zeker weet en via alamo is het voor mij gevoel officieel!!

4. Top | #344
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008

Wat balen zeg.

Mijn nichtje en haar vriend zijn allebei 23 jaar en studenten met een bijbaantje. Zij hadden een Rabocard aagevraagd en kregen die zonder problemen mee. Maar dan moet ik er bij zeggen dat geen van beide geregistreerd staat bij BKR.

5. Top | #345
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DLVV Bekijk Berichten
    Mijn nichtje en haar vriend zijn allebei 23 jaar en studenten met een bijbaantje. Zij hadden een Rabocard aagevraagd en kregen die zonder problemen mee. Maar dan moet ik er bij zeggen dat geen van beide geregistreerd staat bij BKR.
    Ja, omdat ze niet negatief te boek staan bij BKR. Zo lang dat niet het geval is kan je 99 van de 100 keer wel een CC krijgen.

6. Top | #346
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Het heeft niet zo zeer te maken met negatief te boek zijn bij BKR hoor. Ze bekijken ook of je al veel leningen hebt lopen. Als je al veel leningen hebt en ze vinden dat een creditkaart je lasten aan leningen te hoog zou kunnen maken krijg je hem ook niet.

7. Top | #347
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Dat klopt, was het zelfs niet zo dat als je een GSM-abbo hebt, dat al wordt geregistreerd bij het BKR? In elk geval moet je wel opletten dat als je een lening voor iets doet, dat deze bij afbetalen wel afgesloten wordt. Zo heb ik 2x een lening gedaan om iets te kopen wat ik echt nodig had, alles netjes afbetaald en 2 jaar later ofzo een cc aangevraagd. Kreeg er wel eentje, maar met een limiet van 250 euro en eind van de maand alles betalen. Geen probleem, was toch voor kleine aankopen, maar reden was ook een negatieve BKR. Wat bleek, die 2 korte leningen hebben ze doorlopende PL's van gemaakt.... ja, meteen opgebeld naar de geldverstrekker en die heeft ze beiden afgesloten met als resultaat een positieve BKR-registratie.

Binnenkort een hypotheek afsluiten, kreeg te horen van De Hypotheker dat dat wel eens een probleem kon vormen bij aanvragen hypotheek en het hebben van een creditcard. Maargoed, dat merken we binnen korte tijd dan en daar heb ik ook al weer een oplossing voor.

Maar heb je geldschulden, ja, dan is het andere koek.

8. Top | #348

Ik had mijn creditcard al voor afsluiten van mijn hypotheek en dat was geen enkel probleem.

9. Top | #349
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Binnenkort een hypotheek afsluiten, kreeg te horen van De Hypotheker dat dat wel eens een probleem kon vormen bij aanvragen hypotheek en het hebben van een creditcard.
    Zelf heb ik twee creditcards die ik op elke maand volledig aflossen heb staan. Toen ik had gevraagd of ze deze wijziging wilde doorvoeren bij de CC maatschappij ontving ik een brief dat ze ook de registratie bij de BKR zouden weghalen. Kennelijk wordt een creditcard die maandelijks 100% wordt afgelost niet gezien als een lening. Overigens ontving ik deze brief alleen bij Lasercards, of mijn ING card wel of niet geregistreerd staat weet ik niet daar kreeg ik in ieder geval geen brief van.

10. Top | #350
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Heel lang geleden hebben mijn zus en ik een familiekaart of gezinslidkaart van American Express en van Visa gehad voor onze reis naar Australië. Dus mijn vader had de kaart en vroeg dan extra kaarten aan voor ons. Alles werd gewoon van zijn rekening afgeschreven en wij hebben hem 2 jaar lang terugbetaald, ahum.

www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

Forum Rechten