Wat denk je zelf???
Dan zouden ze alleen maar Hummers hoeven te verhuren
Knaapje
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Maar als je nu bij Alamo een bepaalde auto moet gaan uitzoeken in een rij, en je hebt een economy gehuurd maar neemt toch een duurdere (je kent dat wel : "just pick a car..."), kunnen ze je dan achteraf nog doen bijbetalen omdat je een duurdere genomen hebt ?
Wat denk je zelf???
Dan zouden ze alleen maar Hummers hoeven te verhuren
Knaapje
Maar hoe zit dat dan als je een mid size huurt en op de parkeerplaats zegt die vent pak maar een fullsize ik heb geen midsizes meer, hoe weten ze aan het loket dan dat je die wel mag pakken.. heb er wel eens over gedacht om idd echt gewoon bovenstaande uit te proberen.
Wij hadden in Las Vegas een Equinoxe gehuurd en hij stond er warempel ook nog... We vonden 'm toch wat klein voor een trip van 6000 km door Californie dus ik zeg tegen de man van Alamo "mag ik de koffers hier even laten staan dan loop ik even terug naar de balie voor een groter model". Hij zegt "hoeft niet, kies er maar 1 uit de volgende rij...!" Probleem (gratis) opgelost en wij reden weg met een full-size SUV!
Dat is ook onze ervaring; het garagepersoneel doet niet zo moeilijk, en bij de uitgang letten ze al helemaal niet op met wat je wegrijdt, althans wat SUV's aangaat.
Een Compact huren en met een Hummer wegrijden zal zelfs hun wel opvallen, denk ik :-)
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Eens, hier dezelfde ervaring. Heb al meer dan 10x een Equinox gehuurd, en nog geen 1 keer die daadwerkelijk gekregen en altijd met een Fullsize weggereden.
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018
Die ervaring heb ik ook, al werd mij wel aan de uitgang gevraagd waarom ik ene groter had toen ik zie dat er niks anders meer was en mij gezegd werd dat ik deze kon pakken kon ik gewoon doorrijden. In de garage zelf doen ze helemaal niet moeilijk.
Wat ik nog steeds niet begrijp is, wat er dan bij jullie op het huurcontract rechtsboven staat bij "vehicle information."
Op mijn contract van Alamo Pensacola staan daar alle gegevens van de auto:
Reserved,driven,charged,make,model,color,odometer, plate,reg.area,vehicle#.
Lijkt mij niet meer dan noodzakelijk ook, als je anders een probleem hebt kan je toch nooit laten zien, dat je deze auto rechtmatig bestuurd.
Knaapje
Op ons contract van afgelopen november stond de volgende informatie.
Reserved: Standard 2/4 door Car Auto A/C
Driven: Standard 2/4 door Car Auto A/C
Charged: Standard 2/4 door Car Auto A/C
Make: -
Model: -
Color: -
Odomoter: 0
Plate: -
Reg Area: -
Vehicle #:
Bay:
Stall:
We hadden overigens een full size gehuurd, de baliemedewerker had op de plek waar we de auto konden vinden Midsize geschreven. Gewoon een auto uit de Full Size rij gepakt zoals door ons betaald. Geen enkel probleem achteraf.
Ben er inmiddels wel achter dat discussie met de baliemedewerker zinloos is, de upgrades die ze aanbieden zijn 9 van de 10 gevallen duurder dan wanneer je ze direct reserveerd. Ik laat de man / vrouw lekker zijn / haar verhaal doen en doe daar verder niks mee.
Auto's zijn altijd prima en de hulp bij problemen ook nooit klachten over, daar neem ik die 5 a 10 minuten met een baliemedewerker die een extraatje probeert te verdienen graag voor op de koop toe.
Laatst gewijzigd door Michael66; 09-12-08 om 01:59. Reden: full quote eruit
Ik ben met open mond dit topic aan het lezen, want ik heb zulke dingen nog nooit mee gemaakt bij Alamo. Is dit typisch iets van Alamo Florida? Namelijk in Los Angeles, San Francisco en Cincinatti waren ze altijd erg vriendelijk, en hebben we altijd de auto gekregen die we hadden geboekt.
Ben zeer benieuwd dan, want wij gaan in zomer voor het eerst naar Florida en hebben een fullsize suv geboekt bij Alamo. pfffff!!!