Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Reisschema floriaantjes: Miami - Miami

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reisschema floriaantjes : Miami - Miami

    Teleton heb jij in liketikevillage gezeten?
    Dame van reisbureau liet ons een foldertje zien, omdat ze er pas zelf voor het reisbureau was geweest, maar tripadvisor.com was er beslist niet positief over.
    Graag een mening.
    Bedankt alvast voor de reacties, begrijp ondertussen wel dat we voor de Disneypas moeten gaan. Mijn man zei ook, toen ik een kleine samenvatting van de eerste 3 / 4 reacties gaf; dan gaan we toch een week naar Orlando. Dus wie weet ? Als hij het had gezegd, zonder jullie mening had ik hem voor gek verklaard (wil zelf graag heel veel zien), maar met jullie meningen komt het toch wel dichter bij.

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema floriaantjes : Miami - Miami

    Wij waren inderdaad een aantal keren (4 of 5) in Liki Tiki Village, de laatste keer is nu al weer zeker 4 jaar geleden. We zijn er dit jaar langs gereden en het zag er allemaal nog steeds keurig verzorgd uit. De slechte reviews heb ik ook gezien, komen nogal eens uit de 'oude' timesharegebouwen en townhouses. Via de reisbureaus (Hotelplan) kom je niet in dit gedeelte maar in de 'nieuwe' gebouwen.

    Wij hebben er altijd met veel plezier gezeten; een ouderwetsch beveiligd resort waar je niet zo maar binnen komt. Prima schone appartementen, maar de jaren gaan tellen. Relatief kleine slaapkamers waar geen plek is voor een kingsize bed bijvoorbeeld. D.m.v. deuren geschakelde kamers, waardoor je minder privacy hebt en je de tv en soms gesprekken kunt horen. Ruim balkon, als je geluk hebt, kijk je op de vijver of het zwembad. Bij pech kijk je op de bosjes..... Er zijn drie zwembaden, twee zeer rustig en een met het Liki Tiki bad speciaal voor kids. Mooi, maar ga eens naar een Disneyzwembad of Aquatica. Goede gymruimte, sportveldjes en tennisbanen. Vriendelijk eprsoneel, door de weeks free continental breakfast. Locatie: eind 192, bij afslag 27. Publix (2x) in de buurt, Wall Mart iets verder. Dit was een van de eerste resorts die hier werden gebouwd, lag toen midden in de rimboe en heette Ron John.

    Wij hebben een andere locatie gevonden, spiksplinternieuwe appartementen, 'gewoon' zwembad en minder goed beveiligd, poort is er wel maar staat gewoon open. Verder geen probleem, zeer rustige wijk. Alles in de buurt, winkels en reataurants zelfs op loopafstand. Naam complex: Cane Island. Google Earth: Scott Boulevard Kissimmee FL. Kosten 2B/2B cira 53 euro per nacht via AE. Verhuur ook via eigenaar, kijk voor info en foto's op homeaway.nl.

    Ben benieuwd hoe jullie plan zich verder ontwikkelt. Voordeel van Forum is dat er heel veel kennis zit. Nadeel (net als bij tripadvisor) is dat persoonlijke voorkeuren een grote rol spelen. Dit geldt natuurlijk ook voor mij.

    Voor mensen die nog nooit geweest zijn, is de verleiding groot om voor een 'en/en' vakantie te kiezen zodat ze een overladen programma hebben. Ik snap heel goed dat je zelf 'veel' wilt zien, maar wat denk je van de bussen Japanners die voor het Vredespaleis worden uitgeladen, fotootje van elkaar maken en snel weer in de bus naar Madurodam moeten? Ze zien wel een heleboel, worden er misschien ook heel gelukkig van, maar ik moet er niet aan denken.....Mijn suggestie; laat je goed informeren, maak lekker je eigen keuzes en.... laat het vooral even op dit forum weten\\/\\/.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •