Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 28 van de 100 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #271
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: In de steek gelaten door Alamo

Je hebt nu een ervaring van een Alamo station gehad dat wil niet meteen zeggen dat het overal zo is. Wil het niet goed praten hoor, ze hadden wel meer voor je kunnen doen denk ik, maar denk dat je de conclusie wat gauw trek. Zelf al diverse keren via alamo gehuurd en ben steeds naar tevreden geholpen ook met problemen zoals dit.

Het is jammer voor jouw dat dit gebeurt is.

2. Top | #272
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Het gaat op het forum toch ook om slechte ervaringen?. Iedereen heeft wel bepaalde ervaringen met de vliegmaatschappijen,hotels, autoverhuurbedrijven etc.
    Is is aan de lezer om hiermee te doen wat hij wilt. En dat het deze keer "Alamo" is moet je maar zien als puur toeval.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

3. Top | #273
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Albert38 Bekijk Berichten
    Het gaat op het forum toch ook om slechte ervaringen?. Ieder
    Uiteraard gaat het om ALLE ervaringen, goede en minder goede. En om wie / welk bedrijf het dan gaat maakt uiteraard helemaal niets uit.

@utah: Ik zou er in ieder geval een briefje over naar Alamo hier in NL sturen en je verhaal daar vertellen. Het gaat niet alleen maar om die $20 te verhalen, maar om de vele uren die je hebt moeten besteden aan Alamo, zonder dat dat ook maar tot enig resultaat heeft geleid.

Dat je noooooit meer Alamo wilt kan ik begrijpen. Ik heb vorig jaar een heeeeel vervelende heenreis gehad met US Airways, en het is voor mij dan ook: NOOOOOIT meer US Airways. Terwijl een ander er misschien al jaren met veel plezier mee vliegt. Zo persoonlijk zijn de ervaringen.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #274

Wat een verhaal, vervelend! Maar ik moet zeggen dat Alamo bij pechgevallen van mij altijd wel adequaat hebben gereageerd. Ik heb wel eens idd bij thuiskomst een klacht ingediend en geen enkel probleem, werd zonder mankeren terugbetaald.

5. Top | #275
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Vervelend zeg. Ook wij hebben alleen maar goede ervaringen met Alamo. Overigens, 1 keer een discussie over benzine gehad, werd heel snel en netjes opgelost en kreeg het bedrag (ging om $ 15) heel snel terug na per email contact opgenomen te hebben.

Zit in die RAV4 het reservewiel niet achterop de klep ;-) ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

6. Top | #276
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Het gehele gebeuren moet je ook zien in de context waar het allemaal mee begonnen is...
    We kwamen aan in Miami en werden zowaar afgesnauwd omdat we "een beetje verloren " liepen in hun kantoor.
    Dan staan er 2 midsize SUV's die niet degene waren waar we op gehoopt hadden.
    Chevy Trailblazer was zelfs helemaal niet binnen. Maar soit, was een klasse en geen bepaald voertuig dat we hebben gekozen.
    Van de 2 SUV's (RAV4) was degene waar we tenslotte mee vertrokken dan nog niet in orde. Dat ontdekten ze tijdens de barcodescan aan de uitgang.
    Dan maar in de andere geladen met resultaat dat hier noch boordpapieren inzaten of hulpmiddelen om de band te vervangen.

Ten slotte: er is geen enkele uitleg over hoe het voertuig functioneerd, bijvoorbeeld waar staan de lichtknoppen, ruitenwissers, hoe werkt de cruise control, waar doe je de motorkap open, waar zit de krik en de moersleutel enzovoort.
    Ben wel ervaren genoeg in wagens en zelfs vrachtwagens van alle tonnenmaten dat ik dit zelf wel uitzoek, maar iedereen is geen handige harry wat dat betreft dacht ik...

Daarom voor mij geen Alamo meer -> totaal onpersoonlijk en niet echt behulpzaam "als je in de sh*t zit" in een vreemd land waar je bovendien alles nog moet gaan opzoeken.
    Dan kan je het missen als kiespijn dat men je afscheept met een bezettoon.

Ik kan ook begrijpen dat veel mensen wel tevreden zijn van Alamo. Ik ben blij in hun plaats.
    Het is zo een beetje zoals bij de dokter gaan -> degene die je geneest is de goeie, de andere de slechte.

Mario

7. Top | #277
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Auto huren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Nog even een vraag over de Shuttle-bus die je vanaf het vliegveld naar Alamo brengt.... waar stopt die precies bij het vliegveld? Gezien alles wat ik hier gelezen heb wil ik proberen zo snel mogelijk bij die Shuttle-bus te komen om in ieder geval in de 1e bus te zitten naar Alamo.....
    Normaal stoppen die direct voor de uitgang van het vliegveld. maar is een beetje afhankelijk van het vliegveld. In Orlando heb je namelijk geen bus nodig, daar zit Alamo op het vliegveld zelf dus.

8. Top | #278
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren

Waar je ook landt, het staat overal duidelijk aangegeven. "Ground transportation, Rental Cars, Shuttles" , van die kreten. Als je die volgt kom je er vanzelf.
    De 1e bus naar Alamo, dan moet je vroeg zijn ;-), normaal rijden er diverse bussen continu tussen de terminal en de car-rentals, om de 5 à 10 minuten, vaak 24/7.
    En meestal vanaf de plaats waar je je koffers ophaalt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #279
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008

Standaard Re: "Oplichting" Alamo Miami Airport

Teleton bedankt voor je duidelijke overzicht. Heb hem gelijk bij de stapel met papieren gedaan. Wij gaan 4 december voor het eerst naar Florida en hebben ook een auto bij Alamo gehuurd. Dat wordt goed opletten dus en poot stijf bij de extra's dus.

grtjs

10. Top | #280
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: "Oplichting" Alamo Miami Airport

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greeneyes Bekijk Berichten
    ...hebben ook een auto bij Alamo huurd. Dat wordt goed opletten dus....
    Inderdaad, het is even goed opletten. Volgens mij staat er op Alamo.com zelfs een voorbeeld van de overeenkomst die je moet tekenen, zodat je goed voorbereid aan de balie komt.

Het vreemde is dat Alamo in dit opzicht alle moeite doet op de klant goed te informeren. Het loopt, zoals bij alle verhuurders, mis bij medewerkers die hun kans schoon zien om bij vermoeide toeristen hun provisie een beetje op te krikken. Hierdoor komt hun organisatie hier op het Forum in een slecht daglicht te staan. Dat dit (te) veel bij Alamo het geval is, is logisch, ze zijn immers verreweg de grootste verhuurder ter plekke.

Zo af en toe loopt het nog eens mis en dat is erg genoeg voor degene die het treft. Veel Forummers schrijven echter ook dat "het" erg mee viel; een snelle afhandeling zonder gezeur komt echt ook regelmatig voor. Ik spreek uit eigen ervaring. Alamo is echt geen boeventroep, maar je moet wel op je tellen passen. Ben benieuwd hoe het jullie vergaat. Hoofd koel, voeten warm, dan komt het prima voor elkaar! Wij zijn zelf volgende maand weer aan de beurt; ik laat het weten.[-o<

Forum Rechten