Niemand een idee van een parkeergarage bij Conrad aan Brickell Avenue, bij het begin van de metromover? Ik zie wel als ik daar ben dan, is nu ook weer niet zo'n ramp. Ik ben redelijk bekend in de States dus komt wel goed. Thanks iig!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hallo,
In nov ga ik weer eens naar de States voor een cruisje. Heb het Conrad geboekt in Miami op Brickell Ave. Volgens de mappen zou er een aantal parkeergarages in de buurt moeten zijn, zoals US parking. Echter weet ik het niet zeker, als ik ze bel krijg ik ze nooit te pakken Het zou me niet verbazen als het het hoofdkantoor is of iets dergelijks en niet de garage. Ik ga namelijk geen USD 24 valet betalen als er vrij dicht in de buurt een parkeergarage zit- los van het gemak dan.
Kan iemand bevestigen dat er idd een parkeergarage in de buurt is (wat wel waarschijnlijk is omdat er off-site geparkeerd wordt door de valet medewerkers)?
Tnx alvast!
Niemand een idee van een parkeergarage bij Conrad aan Brickell Avenue, bij het begin van de metromover? Ik zie wel als ik daar ben dan, is nu ook weer niet zo'n ramp. Ik ben redelijk bekend in de States dus komt wel goed. Thanks iig!
Volgens Google zit die US PArking op 1221 Brickell Ave. Je hotel zit op 395 Brickell Avenue. Da's dus vlak bij elkaar..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als ik jou was zou ik even een kosten-baten afweging maken. Valet parking kost dan weliswaar $24 per dag, maar voor dat bedrag mag je de auto onbeperkt ophalen en afgeven. Bij een parkeergarage betaal je elke keer een bepaald bedrag als je de parkeergarage verlaat. Het zou best wel eens kunnen dat valet parking in jouw specifieke geval even duur of zelfs goedkoper is dan parkeren in de parkeergarage. In dat geval zou ik persoonlijk kiezen voor het gemak en gaan voor valet parking. Wel zo fijn als je eens een keer wat later op de avond bij je hotel aankomt.
Op Collins Avenue (waar wij zaten) is het praktisch onmogelijk om een parkeerplaats te vinden.
Foutparkeerders worden er wel ONMIDDELIJK weggetakeld.
Het is weliswaar druk, maar dat het praktisch onmogelijk is om je auto te parkeren op Collins Ave vind ik een te boude stelling. In de publieke parkeergarages is er in de ochtend en vooravond voldoende parkeergelegenheid. In de middag en avond is het, met name in het weekend, erg druk. Dan nog is er over het algemeen wel een plekje te vinden bij de particuliere parkeerplaatsen. Daar betaal je echter wel en stuk meer dan in de publieke parkeergarages.
Laatst gewijzigd door Guus; 19-09-08 om 17:46.
Bedankt voor het meedenken. Als ik vetrokken ben vh hotel kom ik pas terug om weer te slapen, dus daarom is een parkeergarage voor mij zeker een optie. Daarnaast, mijn vorige ervaring (bij SoBE althans) was de valettijden vastgelegd zijn, dwz van b.v. 10am-10pm volgens mij (ben de tijden een beetje vergeten) en niet 24 h, en stel dat je 5 uur 'smiddags aankomt dan geldt t dus tot 22h en niet tot de volgende dag. Betaalde wel USD 20 oid terwijl parkeergarage precies om de hoek was (nog geen 5 min lopen) en kost een hele dag USD 8. Wil die praktijken dus voorkomen. En ben niet te beroerd om even te lopen, immers de tijd die je wacht in je hotel kan je net zo goed lopen naar die garage. Ik denk dat Conrad wel 24h tijden hanteert (ligt immers ih centrum en niet bij SoBE), maar als die parkeergarage zo dichtbij zou moeten zijn volgens de kaart, loop ik wel liever.
Ik wilde weten of iemand met zekerheid kon zeggen of er een parkeergarage id buurt van dat hotel is. Ik zie wel als ik daar ben dan..ben redelijk bekend id States dus weet t wel te vinden mocht er 1 zijn. En vind mn weg anders wel haha!
Thanks!
Valet is altijd en overal 24-uur beschikbaar. Het totale bedrag dat je voor valet betaald is daarnaast gekoppeld aan het aantal overnachtingen. Ik heb het nog nooit anders meegemaakt. Ook niet bij de hotels op South Beach.
Je moet ze wel even in de gelegenheid stellen om je auto te halen. Als je 10 minuten voor vertrek even belt dan sta je nooit te wachten op je auto.
En, hou er rekening mee dat in de weekenden de publieke parkeergarages wel duurder zijn, althans waar wij de auto geparkeerd hadden bleek de prijs in het weekend voor 12 uur ineens $ 5,- te schelen met de prijs van door de week....
Er is o.a. een vrij grote parkeergarage op Collins Ave tussen 10th St. en 11th St. (op google zie je het liggen als een groot wit "vierkantig" gebouw).
Onderhandelen met nabij gelegen public parkingspots, dat is naar mijn idee het enige. Maar in Miami Beach moet je gewoon rekening houden met parkeerkosten tussen de $10,00 en $20,00 per dag. Sommige hotels hebben parkeer inclusief maar dat zijn meestal wel weer de duurdere hotels.