Wij zijn twee jaar geleden geweest, toen onze kinderen beide 7 jaar waren. Het viel ons wel wat tegen. Ze zijn redelijk geïnteresseerd in veel dingen en wij dachten ruimtevaart zal wel spannend zijn. Maar nee, ze vonden er weinig aan. In de bus naar de lanceerplatformen, vervolgens op die platformen zelf; ze vonden het maar niets. En zo'n IMAX film was op zich aardig, maar niet echt de moeite.
Dit jaar, ze worden nu bijna 10, gaan we weer. Ik denk dat ze het nu wel wat leuker vinden. Maar kinderen van 3 en 6, ik denk persoonlijk dat je ze er niet heel veel plezier mee doet. Maar goed, dat is mijn mening :lol:

Antwoord met Citaat

waren we met onze dochters op/in KSC. De meiden zijn 9 en 11, en verstaan nog bar weinig Engels, en zijn ook niet echt van nature bar geïnteresseerd in ruimtevaart. Ze vonden het matig interessant, maar hun vader vond het geweldig! Dit ook om aan te sluiten bij Inge. Het hangt er dus erg vanaf of ze sowieso interesse hebben in raketten en dergelijke. De IMAX-film vonden ze nog het leukste onderdeel, maar ik zat als een soort simultaneous interpreter wel non-stop door die film heen te kwekken om het allemaal een beetje te vertalen. Het niet/nauwelijks Engels kunnen begrijpen was hier voor hun bij alle attracties/rondleidingen een grote handicap. Terugziend was het voor hen de saaiste dag van de vakantie, maar Inge heeft wel een punt als ze zegt dat je ook wel eens aan jezelf mag denken tijdens zo'n vakantie.