Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 31 van de 100 EersteEerste ... 2129303132334181 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #301
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006

Standaard Re: United stopt met serveren maaltijd

Maar je mag toch geen eten vanaf schiphol meenemen het vliegtuig in?? als je eenmaal in America bent dan zie je iedereen eten meenemen het vliegtuig in. Kom dan ook niet meer bij. Hele MC menu's gaan het vliegtuig in.

2. Top | #302
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Misschien wel een gat in de markt: een McDonalds net voor de slurf naar het vliegtuig.

'One Happy Meal to go please!'
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #303
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Dan liever een BK, zon Whopper lust ik ook wel koud :lol:
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

4. Top | #304
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het broodje is toch al koud.. dus veel verschil merk je niet...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #305
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicole Bekijk Berichten
    Maar je mag toch geen eten vanaf schiphol meenemen het vliegtuig in?? als je eenmaal in America bent dan zie je iedereen eten meenemen het vliegtuig in. Kom dan ook niet meer bij. Hele MC menu's gaan het vliegtuig in.
    Je mag gewoon eten in het vliegtuig meenemen hoor, heb altijd ivm diabetes eten enzo in me tas.

Net als bij Yvet is het voor ons ook een principe questie. Wij hebben ons beklag bij United gedaan en horen binnnenkort meer.

6. Top | #306
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Ik ga er verder niet over klagen.

Wij kregen pas een wijziging, we vliegen nu niet via Washington maar via Chiacago en zijn dus langer onderweg. Terwijl ik dat een maand of 9 geleden al geboekt en betaald heb.
    Er word gezegd,u accepteert dit en anders krijgt u uw geld terug.

Ik neem aan dat ze over zo'n maaltijdje al helemaal niet moeilijk doen, dus bespaar ik me de moeite
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

7. Top | #307
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Het heeft ook geen zin om te klagen... maar vanaf Chicago doen ze nog wel eten toch?

8. Top | #308
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Het heeft ook geen zin om te klagen... maar vanaf Chicago doen ze nog wel eten toch?
    Nog wel :mrgreen:, maar ik denk dat op den duur alle gratis maaltijden er af gaan.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #309
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

De maaltijden verdwijnen. De volgende stap is dat je moet gaan betalen voor alle drank aan boord. Binnenkort overal nog maar 1 tas/koffer als bagage. Om het busvervoer kompleet te maken wordt er elke 2 uur een tussenstop gemaakt om te plassen en een sigaret te roken ;-).

Er zal een nieuwe markt ontstaan waar je voor je ticket wat meer betaald en wel alle service kan krijgen. Denk maar aan de toestellen die nu helemaal ingericht zijn voor business class krijg je dat ook met economy/economy plus of soortgelijk. De markt blijft in beweging. Of deze maatschappijen het lang volhouden is weer een andere vraag.
    Laatst gewijzigd door Ebelix; 27-08-08 om 12:28.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

10. Top | #310
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    De maaltijden verdwijnen. De volgende stap is dat je moet gaan betalen voor alle drank aan boord. Binnenkort overal nog maar 1 tas/koffer als bagage.
    Zo vreemd vind ik het allemaal niet. Bij Europese prijsvechters is het al zo dat je voor alle extra's betaalt. Met credit card betalen? € 5 extra per persoon. Een koffer inchecken? Vanaf de eerste koffer direct betalen. Een plaats reserveren? € 5 per plaats per enkele reis. No problem. Ik vind het allemaal geen probleem, het is in ieder geval wel duidelijk dat/wat je voor elke dienst betaalt. Een beetje het pay-per-view idee: wat je wilt betaal je, wat je niet wilt betaal je niet.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten