Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 26 van de 100 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #251
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005

Standaard Re: www.cartrawler.com ?

Wij hebben ook bij Alamo geboekt , via Cheaptickets.
    Wij heben een economy full incl. voor 17 dagen voor € 280.
    Wij vonden dit een goede prijs. Hadden wel een mail met een korting link ontvangen. Je moest dan je aanmelden voor de nieuwsbrief.
    Wij hebben na verschilende topics gelezen te hebben goede hoop dat we een gratis upgrade krijgen.
    We zullen het maandag a.s. weten:smile:.

2. Top | #252
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005

Standaard Re: PT cruiser

wij hebben gisteren onze auto opgehaald bij Alamo Orlando
    We hadden ook een economy geboekt en kregen een compact. Economy heben ze nog altijd niet.
    Er stonden om 20.00 uur nog zeker 4 a 5 PT cruisers, deze stonden zowel bij compact als bij midsize.Maar het wisselt inderdaad per dag.

3. Top | #253
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Auto huren

Ik heb een paar weken geleden een reservering voor Alamo gemaakt.
    Er werd nog niets over drivers gevraagd, alleen opmerking omtrent leeftijd en dat "additional drivers" bij het afhalen erbij moesten zijn. Kosten zitten al in tarief.
    Wel kreeg ik bij de voucher een formulier wat ik van te voren in kan vullen met alle personalia zodat het afhalen vlotter verloopt.

Knaapje

4. Top | #254
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moetie Bekijk Berichten
    Heb ergens gelezen dat de wachtrij voor het ophalen van de huurauto bij Alamo altijd lang is. Klopt dat.
    Als je met een rechtstreekse vlucht uit Europa aankomt is de kans erg groot dat het merendeel van de passagiers een huurauto op gaat halen en dus is het erg druk aan de balies. Als je met een Amerikaanse maatschappij vliegt heb je altijd een tussenstop en vlieg je met een ander vliegtuig (binnenlandse vlucht) naar Florida. Op die vlucht zitten altijd veel Amerikanen die geen auto huren. En Amerikanen kunnen bij Alamo ook bij een automaat "inchecken", dus is het minder druk bij de verhuurbalies.

Ikzelf vlieg op Orlando en na de landing ga ik direct naar de verhuurbalie om de drukte voor te zijn, terwijl mijn eegaatje de koffers gaat halen.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #255

Standaard alamo autohuur

hallo,
    Wij hebben voor onze vakantie in September een auto gehuurd voor 3 weken en een fully inclusive pakket afgesloten, het enige verschil met een gold pakket is dat er geen extra rijder is en dat je geen (gratis) volle tank hebt.toch???
    Ik vraag me af hoe het zit als je een steen op je ruit krijgt of een lekke band, wie draait er voor de kosten op ?? Alamo zegt dat je bij pech zo kan bellen, maar wie betaald de schade en de reparaties en alle andere onkosten allemaal? Er staat nergens duidelijk of je daar voor verzekerd bent of hoe dat in zijn werking gaat. hoe kan ik me daar nou het beste voor verzekeren, moet ik dan nog een andere verzekering nemen??? bijvoorbeeld the road site service plan??Of ik nou de fully incl. neem of gold dat maakt voor deze vraag niets uit want er staat bij allebei niets over op papier. Wie kan mij helpen, of weet er meer over :???:

6. Top | #256
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: alamo autohuur

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinscoot Bekijk Berichten
    Er staat nergens duidelijk of je daar voor verzekerd bent of hoe dat in zijn werking gaat.
    Als je de kleine lettertjes wil lezen, ga dan naar alamo.com, klik op rental policies en kies vervolgens voor coverage products. Ik denk echt dat het te ver gaat om deze uitgebreide info in dit topic te plaatsen. Even doorbijten, kost je wel even om dit door te spitten. Net als met de kleine lettertjes thuis.

Zonder alle punten en komma's, uitzonderingen en speciale bepalingen te noemen, kan je in zijn algemeenheid zeggen dat het pakket waar je nu voor hebt gekozen voor de meeste mensen voldoet. Lees ook de andere topics over dit onderwerp eensdoor en gebruik de zoekknop. Of het pakket voor jou persoonlijk voldoende is, of dat je allerelei dure bijverzerkeringen wilt afsluiten, kan je alleen zelf beslissen. Succes!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:15. Reden: quote ingekort

7. Top | #257
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Ik vraag me echter nog een ding af.....
    Hoe gaat dat dan precies bij Alamo? Je staat in de rij, bent uiteindelijk aan de beurt en dan? Krgij je vervolgens buiten een vak auto's aangewezen waaruit je kunt kiezen en moet je dan weer achter in de rij aansluiten of kun je aan de balie kiezen uit een bepaald aantal voertuigen uit de door jou gekozen categorie welke ze ter beschikking hebben?

8. Top | #258
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Het is niet overal zo maar inderdaad je gaat naar de balie en handelt het papierwerk af, gaat naar de Alamo garage en naar het vak van jouw type auto en neemt er eentje mee. dan richting uitgang alwaar je nog wat papierwerk af moet geven en je kunt rijden. Zo werkt het tenminste in Orlando
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 07:58. Reden: full quote eruit

9. Top | #259
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Wij halen onze huurauto altijd op bij de Alamo-balie in het Disney Dolphin hotel; je krijgt de sleutel bij de balie (eerste vragen welke auto's ze beschikbaar hebben, zodat je toch nog kan kiezen), vervolgens meld je je buiten het hotel bij de Valet Parking assistents, die de huurauto voor je ophalen van het parkeerterrein en voor de deur van het hotel afleveren.

10. Top | #260
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

In Miami gaat het net zo als in Orlando. Vanaf het vliegveld ga je met een transferbusje naar Alamo en dan in het kantoor wordt het papierwerk afgehandeld. Dan zeggen ze waar je auto uit jouw categorie staat en dan kan je er vervolgens dus een uitkiezen. De sleutels zitten meestal gewoon in het contact of liggen los bij het dashboard. Als je dan hebt uitgezocht hoe het allemaal werkt in de auto kan je wegrijden en bij de uitgang wordt je auto gescand. Bij terugkomst wordt je ontvangen en wordt de auto opnieuw gescand. Je krijgt dan een uitdraai mee van het aantal miles dat je hebt gereden en op de bon staat ook of je de auto weer geod hebt afgeleverd en het bedrag wat je nog evt. moet vergoeden. Ze controleren of je hebt afgetankt en met je spullen wordt je weer met het transferbusje naar het vliegveld gebracht.

Forum Rechten