Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 39 van de 46 EersteEerste ... 293738394041 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

1. Top | #381

Standaard Overzicht motels

Wij gaan in september voor 3 weken een rondreis maken door FLorida maar wij zijn nog op zoek naar geschikte motels om te overnachten.
    men heeft ons motel6 aangeraden, maar heeft er iemand nog interessante tips voor ons of eventueel een kaart met motels ter beschikking?

Moderator Michael66: Aangezien je vraag erg aansluit bij dit topic heb ik 'm hierheen verplaatst,
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-07-08 om 02:03.

2. Top | #382
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard Re: Overzicht motels

Wij gaan voor de vierde keer naar Orlando en wij logeren altijd in Red Carpet Inn in Kissimmee. Sinds er een nieuwe eigenaar is, zijn de kamers schoon en het personeel vriendelijk. Je moet er niet te veel van verwachten, maar het is dan ook niet duur. Tenslotte gebruiken wij het motel alleen om te slapen.

3. Top | #383
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard Re: Overzicht motels

Beste Tom en Kelly,

Motel 6 is een motelketen in de wat "goedkopere" prijsklasse, over het algemeen zijn de motels wel goed , maar als je op de kamers komt vind ik het er vaak wat "sjabby" uitzien.

Zelf zoeken wij meestal kamers bij Best Western, Hampton Inn, Days Inn of Ramada. Dit zijn motels die een prijsklasse hoger uitvallen, maar hebben net iets meer luxe. Maar met de huidige Dollarkoers kijken we nu ook al naar Holliday Inn; Wingate Inn en Marriot !

Ik weet het, het is persoonlijk en velen zullen het niet met me eens zijn, je zult het zelf moeten ondervinden. De beste tip die ik je dan kan geven is om de couponboekjes van de motels goed in de gaten te houden en door te lezen, daar kom je vaak leuke aanbiedingen in tegen en krijg je ook een beetje in indicatie wat de motelkamers in een bepaald gebied doen. Per slot van rekening zal je vaak zien dat (zeker de hierboven genoemde) de prijzen elkaar niet veel zullen ontlopen.

Overigens, als je lid bent van de ANWB, neem dan je lidmaatschapspas mee, vaak krijg je hier nl ook korting mee (soms wel oplopend tot 10 - 15 %), je moet er wel altijd zelf om vragen, maar geloof me je krijgt vaker korting dan je zou verwachten.

Veel vakantieplezier !

4. Top | #384
    Vaste Bezoeker MoWi's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008

Standaard Re: Wat is jouw favoriet hotel in Florida?

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Florida, wel vaker in de USA geweest.
    Belangrijk voor ons is dat het hotel schoon is, wij gaan niet naar de USA om de hele dag in een hotel te blijven. Ook een zwembad hebben wij normaal weinig tijd voor, te druk met de buurt verkennen.
    Daarbij komt nog dat wij over het algemeen niet langer als 2 dagen in hetzelfde hotel zitten.
    Wij hebben regelmatig langs de Route 66 geslapen in vreemde hotels en hebben daar van alles meegemaakt...
    Wat wij absoluut niet zoeken is een hotel waar je vermaakt wordt bij het zwembad, dan waren wij wel naar bijv. Turkije gegaan.
    Dus wat is ons favoriete hotel???

5. Top | #385

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoWi Bekijk Berichten
    Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Florida, wel vaker in de USA geweest.
    Belangrijk voor ons is dat het hotel schoon is, wij gaan niet naar de USA om de hele dag in een hotel te blijven. Ook een zwembad hebben wij normaal weinig tijd voor, te druk met de buurt verkennen.
    Daarbij komt nog dat wij over het algemeen niet langer als 2 dagen in hetzelfde hotel zitten.
    Wij hebben regelmatig langs de Route 66 geslapen in vreemde hotels en hebben daar van alles meegemaakt...
    Wat wij absoluut niet zoeken is een hotel waar je vermaakt wordt bij het zwembad, dan waren wij wel naar bijv. Turkije gegaan.
    Dus wat is ons favoriete hotel???
    Howdy,

Wat is jullie plan in Florida? Wat willen jullie bezoeken dat is wel zo belangrijk.

6. Top | #386
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoWi Bekijk Berichten
    Ook een zwembad hebben wij normaal weinig tijd voor, te druk met de buurt verkennen.

Voor mij is tot nu toe het leukste hotel :Radisson Hotel Oceanfront in Melbourne. En zeker moet er voor mij een zwembad bij. Ik ga vaak smorgens om een uur of 7 (als mijn man nog ligt te knorren) lekker naar het zwembad. Het is dan nog heerlijk koel en geen mens te zien, dat is voor mij het echte vakantie gevoel, daarna natuurlijk ontbijten met : eggs, breakfastpotatoes, bacon and pancakes. (ja, van zwemmen krijg je honger )

groetjes Sylvia
    Laatst gewijzigd door Syllvia; 04-08-08 om 08:51. Reden: Taalfout eruit
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

7. Top | #387

Standaard De eerste keer Florida

ik heb wat tips nodig, ik ga volgend jaar in mei naar Florida.
    Ik zoek een huisje of app. met zwembad en zou een goede liging moeten hebben voor uitstapjes.
    ik hou van winkelen, natuur, sport, dieren enz...
    Ook een goed adres voor ticketten en auto verhuur (niet te duur)

=; Alvast bedankt,
    Anja.

8. Top | #388
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: De eerste keer Florida

Weet je al wat je als uitvalsbasis wilt gebruiken? Je schrijft dat je van winkelen (Orlando outlets), natuur (is er wel in Florida maar wel iets minder dan in bijvoorbeeld het zuidwesten van de USA), sport (wat voor een sporten?), dieren (Seaworld, Animal Kingdom?). Als je naar Key West wilt dan is dat iets waar je toch wel wat langer voor moet uittrekken.

Als je niet echt van pretparken houd dan is Orlando een wat minder logische keuze (hoewel het aanbod aan villa's daar wel veel groter is). Miami zou dan misschien beter zijn (maar qua overnachting wel weer veel duurder).

Je ziet - heel veel keuzes. Aan jou om de juiste te maken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #389
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard 2e keer naar Florida saai?

hoihoi,

we zijn aan het bekijken waar we volgend jaar naar toe op reis zouden kunnen gaan.
    Vorig jaar gingen we naar Florida en ik zou dit jaar weer willen gaan.
    Mijn man denkt dat het saai gaat zijn twee keer hetzelfde.
    Ons dochtertje zou volgend jaar meegaan. Zij is dan 1,5 ongeveer.
    Ik denk dat Florida een veel relaxtere vakantie zal zijn dan west Canada of het oosten van de usa (new york - washington - ...)
    Wat denken jullie.
    Ik zou er ook graag een cruise aan plakken (disney of royal Carribean?).
    Is dit haalbaar? Welke maatschappij is leuker?
    Hou rekening met ons kindje van 1,5!!!!
    Graag jullie bevindingen!!!!

Bedankt!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

10. Top | #390
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: 2e keer naar Florida saai???

Oost USA ben je veel meer aan het rijden. Ook erg leuk en veel moois te zien maar niet om te gaan doen met een kindje van 1.5 jaar oud.

Florida bied naast de pretparken nog zat afwisseling. Ik weet niet precies wat jullie vorig jaar allemaal gedaan hebben?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten