Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: mitjay

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: mitjay

    Hallo allemaal,
    Wij vliegen 18 augustus voor bijna 2 weken naar Orlando.
    Met ons gezin bestaande uit 2 jongens van net 8 & 10 jaar en de ouders van mijn man.
    We zitten ons rot te prakkiseren welke parken we nou het beste kunnen bezoeken......wat is dat moeilijk#-o!!!!
    Dus suggesties zijn van harte welkom.
    Disney en Sea World staan bij the kids natuurlijk op nr.1. Ook willen we graag naar the Everglades (Billy Swamp) maar hoe lang is dat rijden vanaf Kissimmee.
    En wat zijn aanraders van een Beach die we niet mogen missen.
    Ook willen we naar het Elvis Presley Museum is dat een aanrader????
    Nou zoals jullie lezen heel wat vragen maar ze zijn van harte welkom.
    Groetjes The Kraneveldjes

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: mitjay

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mitjay Bekijk Berichten
    .. maar hoe lang is dat rijden vanaf Kissimmee.
    Nou zoals jullie lezen heel wat vragen maar ze zijn van harte welkom.
    Hallo Kraneveldjes,

    Jullie zijn al snel 'aan de beurt" en de voorbereidingen zijn nog in volle gang zo te zien. Welkom op dit vrolijke vakantieforum. De beste tip die je in deze fase kunt krijgen is: Lees de reisverslagen en reisschema's eens door. Bepaal vervolgens je eigen koers. Jullie gaan met een gemeleerd gezelschap, dus ik zou de planning daar op afstemmen. "Disney en Seaworld" vraagt echt meer voorbereiding, dan wordt de keuze gemakkelijker. Disney bestaat uit 4 themaparken en twee zwemparken. Kies maar uit. Ze zijn allemaal leuk en er is geen goed of fout. Het is nu de tijd om je in te lezen en je keuze te bepalen, je hebt nog een paar weekendjes. Als je weet naar welke parken je gaat, weet je ook welke tickets je nodig hebt. Ik zou, uit kostenoverweging, ook hier wat aandacht aan besteden. Over dit en vele andere onderwerpen, barst het hier van de info..:-s

    Vragen over de reisafstanden kan je gewoon zelf beantwoorden hoor, maar ook daar moet je even voor gaan zitten. Op http://www.randmcnally.com/ en Google Earth natuurlijk kan je een prachtige route uitstippelen. "Even naar de Everglades" is misschien geen goed idee, maar er zijn rond Orlando ook hele leuke alternatieven om wildlife te spotten. Voor de beaches: Gebruik de zoekfunctie en je vind een schat aan ervaringen en suggesties. Vind je Clearwater leuk, maar Fort Lauderdale leuker, de keuze is aan jullie. Maare..wat stel je je voor bij de beaches? Misschien is een dagje naar Kelly Park wel veel leuker in deze zeer warme maand....:-k

    Informatie over Het Elvis Presley Museum zit, bij mijn weten, nog niet in "onze" collectie. Maar misschien is er nog wel een ouwe rocker die je wat meer kan vertellen. Als je een echte liefhebber bent, zou ik volgende vakantie naar Memphis plannen.

    Als je je planning voor jezelf gereed hebt, leg die dan nog eens aan het Forum voor. Pas dan kunnen we je tips en suggesties geven. Zelf aan de slag dus, om er voor te zorgen dat je de vakantie van je leven hebt. Zorg dat je weet wat je wil, maar hou de planning ook flexibel. Hou rekening met het klimaat en plan af en toe ook eens een dagje rust in. De voorpret kan beginnen, veel plezier.

    Enne, nu je toch aan het inlezen bent geslagen; heb je voor de jongens een eigen paspoort?



  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: mitjay

    Billy Swamp rijd je niet zo maar even heen. Zie hier de route: http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl...12&ie=UTF8&z=8
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: mitjay

    "Ook willen we naar het Elvis Presley Museum is dat een aanrader????"

    Ik heb dat eens even gegoogled, en veel mensen willen daar wel naar toe, maar niemand kan het vinden. Wel een website, maar geen adres.
    Dus als je je verveeld (wat moeilijk voor te stellen is in Florida) is de zoektocht zeker een aanrader ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Even voorstellen: mitjay

    Hoi Kraneveldjes,
    Zo dichtbij de vakantie en nog zoveel vragen/uit te regelen.
    Laat ik beginnen met Everglades vanaf Kissemee: Niet doen in een dag. Ik kan nergens uit jouw kennismaking halen hoe het programma verder in elkaar zit. Dus of je 2 weken in Orlando "vastzit" of dat je in die 2 weken ook nog qua hotel gaat verplaatsen.
    Parken blijft toch echt iets persoonlijks. Ikzelf kies in oktober, maar heb niet zoveel dagen voor: disney movies en disney epcot en voor Seaworld. Maar dat is persoonlijk.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •