Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 19 van de 100 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

1. Top | #181
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Tickets Universal

Als ik kaartjes via Universal zelf via internet wil kopen (1 park 1 dag $ 73) krijg ik die dan thuis of moet ik die thuis gewoon printen of bij het park ophalen?
    Weet iemand dat misschien? Ik vertrek over 13 dagen dus weet niet of ik dat nog red als ze ze zouden opsturen.

Thanks!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

2. Top | #182
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veronique maastricht Bekijk Berichten
    (1 park 1 dag $ 73) Ik vertrek over 13 dagen dus weet niet of ik dat nog red als ze ze zouden opsturen.

Gewoon e-tickets bestellen en thuis uitprinten. Betalen met cc, kosten bij Universal overigens $67 ex. tax. Let op: Als je soms ook nog tickets voor Seaworld wil bestellen, hou er dan rekening mee dat je die 7 dagen voor je eerste bezoek betaald moet hebben.

Geniet ervan!
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 27-06-08 om 09:54. Reden: quote gerepareerd

3. Top | #183
    Ingeschreven
    Feb 2008

Hoi teleton,

Bedankt voor die info wat seaworld betreft. Maar ik neem aan dat ik desnoods ook gewoon kaartjes bij het park zelf kan kopen?! Heb er ontzettend veel zin in!

4. Top | #184
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Als ik kaartjes via Universal zelf via internet wil kopen (1 park 1 dag $ 73) krijg ik die dan thuis of moet ik die thuis gewoon printen of bij het park ophalen?
    Weet iemand dat misschien? Ik vertrek over 13 dagen dus weet niet of ik dat nog red als ze ze zouden opsturen.
    Thanks!
    Wil je alleen maar een park of wil je ze allebei bezoeken.
    Wil je ze allebei bezoeken dan kan je beter de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION kopen. http://www.universalorlando.com/tickets.html
    Is maar $ 90.-- p.p voor 7 dagen entree in beide parken. Ze zijn alleen via Internet te kopen. Heb ze zelf ook gekocht.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

5. Top | #185
    Ingeschreven
    Feb 2008

Heel erg bedankt voor de tip maar we zijn maar 2 dagen in Orlando en dag 1 s'ochtends een ballonvlucht en erna naar universal en dag 2 willen we naar seaworld. Dus 1 park op 1 dag lijkt me meer dan genoeg om te doen! Is helaas ook de duurste optie maar het is niet anders!
    Laatst gewijzigd door Veronique maastricht; 27-06-08 om 15:11.

6. Top | #186
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Maar ik neem aan dat ik desnoods ook gewoon kaartjes bij het park zelf kan kopen?!

Zeker, maar dan betaal je $67 excl tax. Een E ticket voor Seaworld (be a kid again...) kost $57.... :-$

7. Top | #187
    Ingeschreven
    Feb 2008

Hey dat is een heel goede tip!! Dat ga ik direct nakijken en dan bestel ik ze wel via internet... wie het kleine niet eert....

8. Top | #188

Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

Hoi, nou je hebt het al gemerkt aan de andere berichten. Met jou postuur zul je, je een slanke den voelen in in de VS. Daar heb je pas dikke mensen! Ik heb in pretparken speciale parkeerplaatsjes niet voor buggy's maar voor van die scootmobiels gezien...en daar reden dan hele families van vader, moeder tot kinderen op rond. Omdat ze te zwaar en te zwak om te lopen waren. Echt, ik zou me totaal geen zorgen maken!!!

9. Top | #189
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008

Standaard Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

Heeft iemand ervaring met het combineren van Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag? Een ticket voor 1 dag voor beide parken is nl. maar 20 dollar duurder. Wij willen de parken half september bezoeken. Mogelijk is het te doen i.c.m. een express pass?

10. Top | #190
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

Zo heel groot zijn beide parken niet. Zeker met een Express pass lijkt het me goed te doen. Persoonlijk geniet ik liever wat langer van de sfeer en de omgeving in een park maar als je weinig tijd hebt is het een optie
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten