Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Nou, we gaan het zienIn maart was het inderdaad aangenaam.. behalve 1 avond in Miami, toen was het echt 10 graden ofzo. Als het met regen nog steeds 30 graden blijft, misschien best lekker om even snel door de regen te rennen
Dat met die stormwatches idd is erg mooi gedaan.. en ook tot hoe laat je problemen kan verwachten van county tot county. Ze zijn erg trots op de Digital Doppler X3Hoe vaak ze dat wel niet zeggen op News 13.. geweldig!
We gaan eind mei naar Orlando en hebben er geen rekening mee gehouden dat als we in disney zitten het Memorialday is8-[
Is iemand wel eens op deze dag in Disney geweest? Is het dan echt mega druk, of valt het wel mee[-o<
Gr,
Wendy
ja het is een stuk drukker dan anders.. wij hebben afgelopen mei besloten om een dagje een waterpark te doen en de amerikanen lekker naar de parken te laten gaan
oh ja: memorial day daar doen ze verder weinig mee...tis niet zoals bij ons op 4 mei met 2 minuten stilte
wij hebben de unoffical guide en over memorial day staat het volgende:
in magic kingdom krijgen ze doorgaans per dag zo'n 25 tot 30.000 bezoekers. op memorial day is dat zo'n 50.000. :shock:
Vandaar dat wij een dagje typhoon lagoon hebben gedaan! we hadden toch nog wat daagjes over!!:-$
Laatst gewijzigd door Michael66; 22-07-08 om 22:17.
Hoelang waren de wachttijden gemiddeld op de overige dagen rondom memorial day eigenlijk?
de wachttijden vielen eigenlijk wel mee... de meeste waren 30 minuten maximaal, soms wat langer (bijvoorbeeld splash mountain welke altijd drukker is) maar dan neem je gewoon een fast pass.. :razz:
wel een tip: op dagen dat een park extra magic hours had (de avondopening) was het meteen een stuk drukker en 's avonds wat ons betreft te druk (iedereen uit de andere parken gaat dan nog even het park in).[-X
wij zorgden er voor dat we of er vroeg waren als ze extra morning hours hadden zodat we veel konden doen voordat het druk werd, of we hebben het park geskipt.. want wij konden (2 volwassenen) een park per dag doen en hadden de extra evening hours in principe niet nodig en gingen gewoon op een rustigere dag. scheelt je weer op lopen te vreten door de drukte!!!!:-$
Hopelijk heb je hier wat aan!!!![]()
Wij zijn afgelopen 4th of July in het park geweest. Het was toen wel drukker in het park dan de andere dagen maar het was ook langer open. Aan de wachttijden hebben we eigenlijk niets gemerkt want we konden op veel plaatsen zo doorlopen en voor de rest heb je de fast passes.
wij zijn op memorial day en op mothers ay naar de parken geweest en het was super druk met wachttijden tot 90 minuten. Ook 's avonds in in het disney village was het zeer druk.
Hoi wij gaan 20 april naar florida . Nu ben ik bang dat het eind april te druk zou zijn in de parken we blijven tot 4 mei in florida . Nu is mijn vraag zouden we niet beter de parken aan het eind van onze vakantie doen is het dan niet rustiger in de parken .
ik zou het aan het einde doen.
is ook rustiger, maar dan ben je ook zelf uitgerust....
gewent aan het tijdsverschil etc.
Kun je relaxter genieten van al het leuke dat er te bieden is.....
Pascal