Wij hadden een mini laptop mee, zo'n Asus EEE notebook en die zat gewoon in de handbagage door de scan.....geen problemen.Ze vroegen alleen bij vertrek van Schiphol,of die laptop van mij was![]()
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ai,
Wij nemen ook de laptop mee, gewoon een oud ding wat we zelf nog hadden. Staat niks op, we willen alleen mailen, en natuurlijk op het forum kijken........
Vorig jaar stonden we in de rij bij de terugvlucht. Hadden mensen een laptop in de gewone bagage koffer gedaan, die werd er uit gehaald en helemaal bekeken (opgestart).
Volgens mij was het een hele nieuwe
Maar bij ons nog nooit wat gebeurd, net wat de rest zegt, uit de tas, in de bak en weer terug![]()
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
Wij hadden een mini laptop mee, zo'n Asus EEE notebook en die zat gewoon in de handbagage door de scan.....geen problemen.Ze vroegen alleen bij vertrek van Schiphol,of die laptop van mij was![]()
wij gaan in september pas voor het eerst dus weet er niet zoveel over... maar is het veilig om je laptop in de kamer te laten staan? bij mij zou het niet de eerste keer zijn dat er 'heel toevallig' wat verdwenen zou zijn van mijn spullen...
beetje dilemma , gaat ie mee , of niet?
Wij deden meestal de laptop in de koffer en die daarna met de cijfercode op slot.
Maar we hebben de boel ook wel eens laten staan. Niks mee gebeurd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hallo
Wij hebben al verschillende keren een laptop mee genomen naar orlando. Ook gaan we dat dus gewoon in september weer doen. Nog nooit heb ik er problemen mee gehad. (wel is het i.d.d. zo wat je al eerder hebt kunnen lezen dat je je laptop uit de tas moet halen en in een plastic bak moet leggen bij de douane maar dat is dan ook het enige)
groetjes
senkermens
Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018
1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada
Ik denk dat wij hetzelfde gaan doen als Njit.
In de koffer en dan op slot. In de vorige hotels die we hadden zat altijd zo'n grote kluis in, dat we gewoon de hele laptop er in schoven
Geen idee, hoe dat zit in de komende hotels, anders gewoon in de koffer.
groetjes sylvia
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
Heb wel 1x gehad dat onze laptop spontaan uit de Standby stand was ontwaakt tijdens zijn verblijf in de koffer. Toen we de laptop weer uit de koffer haalde was hij aardig warm gelopen. Sindsdien check ik altijd of hij in de Slaapstand of beter nog gewoon uit staat.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
In een hotel in Florida? Nee, toch? Spullen die niet in de koffer blijven, maar voor dagelijks gebruik zijn, gaan bij ons in de aanwezige kast of lade. Ook fototoestel, oplader, laptop. Koffers sluiten we wel, maar gaan niet op slot. Er ligt niets in het zicht, maar als iemand zou willen, kan het gestolen worden. Nog nooit iets gemist...., hopen dat het zo blijft[-o<
Ik heb zelfs meegemaakt, dat er in de kluis een doorvoer zat voor het snoer en ernaast een stopcontact. Je kon je notebook dus in de kluis opladen.
Knaapje
Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:35. Reden: full quote eruit
Ik laat de laptop meestal gewoon op het bureau in de kamer achter, maar wel vastgelegd met een laptopslot. In elke winkel waar laptops worden verkocht verkrijgbaar voor een paar dollartjes.
![]()