Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

1. Top | #41

Standaard Free Dining??

Ik ga met mijn gezin in sept naar WDW, maar zag dat er in voorafgaande jaren een free dining promotion was in sept. Nu heb ik WDW gebeld of dat dit jaar weer zo is, maar dat is nog niet bekend. Er zou dan een promotie code bekend moeten zijn. Waar vindt je de promotie codes voor WDW?
    Heeft iemand hier meer ervaring mee.

2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007

Standaard Freen Dining plan 2008:Promotie start 10 april

Hallo allemaal

De free diningplan promoties voor augustus en september zijn bekend gemaakt!

Ik vond op het internet dat Disney weer een free diningplan promotie heeft van 24 augustus t/m 20 september!!!
    Sinds vandaag is de promotie boekbaar voor mensen met een Disney Visa en vanaf 10 april kan iedereen hem boeken.
    Jiehaaa!! Timing is perfect, want wij komen precies op 24 augustus aan!!
    Kan niet beter!

zie hieronder:

Magic Your Way Package FREE Dining Plan

A 5-night/6-day package includes: (longer and shorter stays are available)

* 5 nights at a select Disney Resort
    * 6 Day Magic Your Way Base Ticket
    * FREE Disney Dining Plan
    * 3 night minimum length of stay - 14 night maximum

* Booking Dates:
    o 4/07/08 – 6/22/08 - Disney VISA Card Holders
    o 4/10/08 – 6/22/08 - Everyone

* Travel Dates: 8/24/08 – 9/20/08

* Prices start at:
    $57 per person, per day for family of 4 at select Value Resorts (std room)
    $73 per person, per day for family of 4 at select Moderate Resorts (std room)
    $104 per person, per day for family of 4 at Disney’s Saratoga Springs Resort & Spa (studio)

* Booking Codes:
    Magic Your Way Package plus Dining - AYG
    Magic Your Way Package plus Deluxe Dining - AYI
    Magic Your Way Package plus Dine with Wine - AYH
    Magic Your Way Package plus Deluxe Dining with Wine - AYJ

3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker robertbu's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Disney's Dinning pas

Goedenavond,

Kan iemand mij vertellen hoe het boeken van restaurants gaat met het disney dinning pass??? Is het mogelijk om restaurants te mailen om te boeken of is er 1 centraal telefoonnummer die dat regelt?

Groet,
    Robert

4. Top | #44
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Standaard Re: Disney's Dinning pas

Een Disney Dining Pas bestaat niet, ik denk dat je Disney Dining Plan bedoelt...

Wat is Disney Dining Plan?
    Zie hieronder...
    http://www.floridaforum.nl/showpost....02&postcount=5

Je kunt een half jaar van te voren opbellen naar 407 WDW-DINE...
    Dan telefonisch het restaurant van je keuze reserveren,
    De persoon aan de andere kant vraagt dan ook aan je of je gebruik maakt van het Disney Dining Plan.
    Zeg je JA, dan dien je ook je hotelreserveringsnummer te geven.
    Let er wel op dat je ook een MYW pas moet hebben (entreekaart voor het betreffende park

Ook kun je alles boeken (accommodatie, toegangskaarten, enz. bij het CRO (Disney's Central Reservation Office) Tel: 407-W-DISNEY
    Vergeet niet voordat je het nummer draait éérst een "1" (landnummer van de VS) te draaien

Vanuit Nederland,
    00 1 407 939 3463 Disney Dining, (advance reservations) voor alleen de restaurants...
    en
    00 1 407-934-7639 Disney's Central Reservation Office, voor eigenlijk alles.

Let op... het wil nog weleens druk zijn.

En Nee... Je kunt geen reserveringen voor een restaurant doen per e-mail.
    Laatst gewijzigd door corrus; 25-06-08 om 21:34.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

5. Top | #45
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard

Toen ik belde om de restaurants te reserveren voor het Dining Plan moest ik eerst via de computer mijn reserveringsnummer en mijn telefoonnummer intoetsen. Heb je dit niet of vul je een verkeerd nummer in hoor je vriendelijk doch beslist:" I did not quit get that so lets start over again".

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertbu Bekijk Berichten
    Kan iemand mij vertellen hoe het boeken van restaurants gaat met het disney dinning pass??? Is het mogelijk om restaurants te mailen om te boeken of is er 1 centraal telefoonnummer die dat regelt?
    Ik zou eerst kijken welk Dining Plan het beste bij me past. Er zijn vier verschillende.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 26-06-08 om 09:21. Reden: samengevoegd
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Disney's Dinning Plan

Helaas kan ik nog niet reserveren daar ik onze tickets nog niet heb... Maar we gaan in September en dan 10 dagen dus neem aan dat het wel goed gaat komen We moeten gewoon flexibel zijn: "vanavond niet naar een character dining? Kan het morgen wel... ;-)"

Mijn vraag is echter of je bij dit diningplan een aparte menu kaart krijgt in toko's als Planet Hollywood. Het ene gerecht is immers een stuk duurder dan de andere. Neem aan dat ze dat op de 1 of andere manier willen beperken. Iemand hier ervaring mee?

groetjes
    sabine

7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je kunt in deelnemende restaurants van de normale kaart bestellen. Mijn ervaring is wel dat de porties soms wat kleiner zijn dan wanneer je niet via het Dining Plan betaalt.

Character Dinings zijn tijdens de free dining periode (die loopt volgens mij 20 september af, met een uitloop van maximaal 14 dagen daarna i.v.m. boekingen die een incheck hebben op 20 september) erg populair zijn. De kans is redelijk groot dat je er zonder reservering niet meer tussen komt. Ook zonder boekingsnummer zou ik dus proberen om dit te reserveren.

8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker robertbu's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Hoi Sabine,

Het kan best druk zijn hoor, wij gaan pas in oktober naar Florida. We hebben ook voor Disney Dining Plan bijgeboekt bij het reisbureau.
    Ongeveer een kleine twee weken geleden hadden we onze keuze waar we graag naar toe wilde, maar van onze 1e voorkeur was er slechts 1 gelijk te boeken en de rest zat allemaal al vol.
    Hopelijk kun je wel terecht maar ik zou het toch proberen van tevoren nog te reserveren. Bij ons was het dossiernummer van onze boeking het nummer om verder te komen om te kunnen reserveren.

Succes en alvast veel plezier.

Marion en Robert
    www.familiebu.blogspot.com (honeymoon 2008)

9. Top | #49
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Er is bijna altijd wel een plekje voor je vrij als je een beetje flexibel bent. Ontbijten om 9 uur zal lastig worden, maar als je een vroege vogel bent is er nog vast wel een opening. Of een late vogel ...

Kortom: in de drukke periodes zijn de meest favoriete tijden al snel "uitverkocht", maar de grote capaciteit van Disney geeft je meestal voldoende alternatieven. In ieder geval wisten de fantastische medewerkers van Disney altijd wel iets voor ons te regelen.

En: De beste tips voor wat dan ook krijg je altijd onverwachts, van een medewerker waarvan je het niet verwacht. Het kan daarom m.i. nooit kwaad om aan welke Disney-medewerker te vragen: "Do you have some special (dining-)tips for us?"
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-07-08 om 03:39.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Eten kun je inderdaad altijd wel ergens krijgen, zeker als je een uur wil wachten op een tafel of geen tafelservice restaurant uitkiest, maar als je bijvoorbeeld persé in Le Cellier wil eten (of nog erger: character breakfast in Cinderella's Castle), dan moet je toch echt zéér op tijd reserveren. Als je dat nog tijdens je vakantie wil regelen dan is de kans vrijwel nihil dat dat nog lukt.

Forum Rechten