Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 106 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #651
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Knaapje; ik ben zoiezo geen lid van de anwb oid, dus die kortingen gaan voor mij niet op Ik ben absoluut niet van het lastminute boeken, en dit kwam alsnog een stuk voordeliger uit dan wanneer ik via een reisorganisatie zou boeken hier in nederland, wat ik in eerste instantie van plan was...

    Wat bedoel je precies met resort fee? Heb namelijk al een aanzienlijk bedrag neergeteld voor taxes e.d. bij de boeking.

    Hotel ziet er (naar mijn idee) zeker netjes uit, ben er dan ook niet ontevreden over!
    Dat om de drie dagen boeken is ook complete onzin?, je kunt gewoon je cookies verwijderen en de site opnieuw opstarten en je krijgt weer dezelfde opties en mogelijkheden qua boeken! Je kunt dan dus een paar dollar meer boeken voor hetzelfde gerne hotels in dezelfde wijken!
    Of zitten we nu langs elkaar heen te kletsen?

  2. Top | #652
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Gezien de tijd, die je nog hebt had je ook het risico kunnen nemen, dat je eerste biedingen geweigerd waren en had je na 3 dagen opnieuw kunnen bieden.
    Je kan tegenwoordig al na 24 uur opnieuw bieden hoor :-\" !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suzanne Bekijk Berichten
    Dat om de drie dagen boeken is ook complete onzin?, je kunt gewoon je cookies verwijderen en de site opnieuw opstarten en je krijgt weer dezelfde opties en mogelijkheden qua boeken! Je kunt dan dus een paar dollar meer boeken voor hetzelfde gerne hotels in dezelfde wijken!
    Of zitten we nu langs elkaar heen te kletsen?
    Cookies lijken me hier niet zo belangrijk. Je meldt je aan als gebruiker met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dan weten ze dus of jij al geprobeerd hebt te boeken of niet. Overigens, je kan natuurlijk wel een andere gebruiker aanmelden (met andere credit card), dan zou het wel kunnen. Maar je kan na 24uur alweer opnieuw boeken (en vaak al gelijk gebruik maken van 'free rebids'), dat lijkt me op zich wel voldoende tijd!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door didierc Bekijk Berichten
    Hebben begin juli in het peabody gezeten in orlando, super hotel ze gaan alleen bijbouwen en hebben daardoor weinig parkeerruimte bij het hotel.
    Dit is opgelost door een parkeergarage verderop af te huren. Je rijdt nu met een shuttle in 5 min heen en weer. parkeerkosten 6 dollar per dag in en out.
    Ik meld dit even omdat dit hotel veel geboekt wordt via priceline.
    Inderdaad, wij gaan er over 2 nachten ook naar toe. Bedankt voor de update. Nog meer tips over The Peabody 8-[ ? Voor ons is het alweer 3 jaar geleden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-07-08 om 00:58.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #653
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Nop... ik was niet ingelogd met gebruikersnaam en ww... alleen gegevens invoeren en bieden maar! Het enige wat bij mij hielp was cookies verwijderen van laptop en opnieuw beginnen... Werkt hier prima!

  4. Top | #654
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Zojuist Regal Sun Resort geboekt voor $40 per nacht. 9 Nachten van 30 aug. tot 8 sep. Ben benieuwd. Net gerenoveerd. Iemand ervaring?

  5. Top | #655
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suzanne Bekijk Berichten
    Wat bedoel je precies met resort fee? Heb namelijk al een aanzienlijk bedrag neergeteld voor taxes e.d. bij de boeking.
    De resort fee is een bedrag wat je in het hotel nog moet betalen.
    Het komt vanzelf te voorschijn als je rechtstreeks bij het hotel boekt en moet je ook altijd nog bij Priceline boekingen bijbetalen. Staat in de voorwaarden van Priceline, dat er nog lokale toeslagen kunnen zijn. Dit is er dus een voorbeeld van. Het wordt dikwijls verantwoord als zijnde voor, baddoeken bij het zwembad, kluisje, lokale telefoongesprekken en dergelijke.
    In ieder geval wordt het je in rekening gebracht en is in dit geval $ 13,50 per kamer per dag dus zo'n $ 15 incl tax.

    De term "complete onzin" laat ik geheel voor jouw rekening.
    Als je zo gemakkelijk weer opnieuw zou kunnen boeken dan zou het hier bij de ervaren Priceline boekers of op de diverse sites over Priceline al wel bekend zijn denk ik. Helaas is er een wachttermijn.

    Dat je geen lid van de ANWB bent is helaas, je kunt er in ieder geval ook bij de Amerikaanse hotels 10 a 20 % korting mee krijgen en daarnaast in veel restaurants en zo ook korting.

    Dat je niet van lastnimute boekings houdt is je goed recht.

    We zitten niet langs elkaar heen te kletsen, maar wellicht zijn er toch wat topics op dit forum die je nog even door kunt lezen om je wat verder te orienteren. Gebruik bijv. de zoekfunctie eens op bijv. "priceline" of kijk op de link http://biddingfortravel.yuku.com/

    Succes en goede reis
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-07-08 om 01:00. Reden: quote ingekort

  6. Top | #656
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suzanne Bekijk Berichten
    Nop... ik was niet ingelogd met gebruikersnaam en ww... alleen gegevens invoeren en bieden maar! Het enige wat bij mij hielp was cookies verwijderen van laptop en opnieuw beginnen... Werkt hier prima!
    Ik denk toch dat je een account aangemaakt hebt met o.m. je creditcardgegevens, je adres, telefoonnummer en zo.
    Je zult toch je account moeten kunnen benaderen om de gegevens van je boeking te zien.

    Hoe vaak heb je hier trouwens voor geboden?

    Knaapje

  7. Top | #657
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjemmie Bekijk Berichten
    Zojuist Regal Sun Resort geboekt voor $40 per nacht. 9 Nachten van 30 aug. tot 8 sep. Ben benieuwd. Net gerenoveerd. Iemand ervaring?

    Al komen hier, naar ik aanneem, nog tax e.d. bij is dit wat anders dan $ 74 incl.:|

    Knaapje

  8. Top | #658
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    @ Knaapje; pfff, heb 3 keer geboden? Dat cookieding laten we dan maar in het midden, ik weet dat het kan

    De prijzen die Sjemmie noemt zijn natuurlijk niet te vergelijken...
    Hotels in sept. met hotels in april/mei...

    Vind de prijs zelf niet onredelijk, mede omdat je natuurlijk niet weet wat de dollar gaat doen voor april 2009! Nu staat ie redelijk gunstig t.o. de euro, dus betaal je relatief minder...

    Maar goed! We zullen zien! Misschien te snel geboekt, maar weet nu waar ik aantoe ben en in euro's valt het allemaal reuze mee!

    Zal voor m'n volgende boeking er meer een spelletje van maken! Dan tevreden

    Oke, thanks voor je uitleg van de belasting! Ben benieuwd!

  9. Top | #659
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Mattrob

    Peabody heerlijk hotel, groot zwembad, duckmarch 11.00 en 17.00 uur, beetje kermis maar goed hoort wel bij Orlando.
    Geweldig bed en tv tje in de badkamer, hebben wij nog niet eerder gezien in een hotel.
    Eerst fam. en bagage afleveren bij hotel en dan later zelf met de shuttle, wordt anders een gesleep. Je krijgt een pasje van het hotel voor de garage maar wij hebben een aantal mensen gesproken die problemen hadden bij het uitrijden, ze noteren dan je nummer van de pas en verder geen probleem. De eerste keer dat je inrijdt moet je wel de inrijpas pakken uit de automaat maar die gooi je weg later. Dus niet aan de garage betalen.

    Veel plezier.

    Ga je ook nog naar Coral Gables in Miami, wij vroegen om een king en twee doubles op dezelfde verdieping, er waren echter geen doubles meer kregen toen een suite.
    Vette pech natuurlijk lagen die meiden op een kamer van 900 dollar per nacht ( originele prijs op de deur) en wij in ons kingbed een paar kamers verder maar te behelpen.

    Gr. Didier

  10. Top | #660
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Kon je ook kiezen voor valet parking ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •