Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 13 van de 22 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 214

Onderwerp: Stranden in Florida

1. Top | #121
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Gezocht mooie strand foto's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door misstulp Bekijk Berichten
    Ze moeten alleen wel van super kwaliteit zijn omdat ze opgeblazen moeten kunnen worden tot ongeveer een meter.
    Wie kan mij hier aan helpen.
    Waar wil je de foto op afdrukken? Er zal toch altijd een soort vergroting plaats vinden van je foto. Maar je kijkt die foto toch op een afstandje waardoor de pixels niet opvallen.

Natasja L heeft heel veel foto's van Key West. Misschien kun je bij haar wat regelen?
    Zie o.a. hier: Key West, oktober 2007
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #122

Ik wil de foto's op canvas wat je buiten kan ophangen gaan afdrukken, ik heb al contact opgenomen met natasja.
    Nog niks gehoord maar ik heb geen haast.

3. Top | #123
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door misstulp Bekijk Berichten
    Ik wil de foto's op canvas wat je buiten kan ophangen gaan afdrukken, ik heb al contact opgenomen met natasja.
    Nog niks gehoord maar ik heb geen haast.
    Sorry, maar ik ben nog op vakantie en probeer zo min mogelijk achter de computer te zitten. Ik geniet nu even heerlijk van het zonnige warme weer, cocktails, strand, live muziek, shoppen etc. Ik kom hier later op terug!

Groetjes uit Florida!!

4. Top | #124
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008

Standaard Mooiste stranden

Hoi hoi,

Wij gaan volgend jaar eind mei/begin juni naar Florida voor 19 dagen.
    Buiten 1 week disney willen we ook een aantal dagen een strandvakantie.

We zijn op zoek naar een mooi strand en rustige heldere zee (Key's zijn te duur ;-)).

Waar kan ik het beste gaan zoeken? Iemand ervaringen/tips?

Gr,
    Wendy

5. Top | #125
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Mooiste stranden

Vraag is al vaker gesteld en ik blijf zeggen: Fort de Soto. In het weekend is het wat drukker maar is het nog steeds super: wit zand, blauwe warme zee, strand dat langzaam afloopt in het water. Hele relaxte sfeer 8-). Ik vind de Gulf dan ook mooiere stranden hebben dan het oosten maar dat is persoonlijk. Van Clearwater t/m Fort Myers vind je een aantal mooie stranden, de één wat drukker dan de ander maar als je gaat voor rust, natuur en tropische omgeving dan zou ik de Gulf-coast kiezen

6. Top | #126
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008

Het strand van Clearwater is 2 maanden geleden uitgeroepen tot mooiste strand van de USA. Ik ben het wel eens met Carlo het strand van Fort de Soto is ook onwijs mooi.

7. Top | #127
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005

Mijn voorkeur gaat uit naar St.Pete Beach en Clearwater. Gebruik de "zoekfunctie" van dit forum eens en je zal zien dat er over deze stranden al het nodige geschreven is.

8. Top | #128
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Rotonda. Villa voor 700 euro met jacuzzi en zwembad en alle strandspullen die je nodig hebt. Stoeltjes, koelbox etc. en op 5 minuten van de mooiste strandjes. Denk er aan dat als je een villa pal aan het strand huurt je vaak het dubbele kwijt bent.
    Op mijn weblog kun je de foto's zien van o.a.
    http://rickenpetra.blogspot.com/2008...grande_11.html
    en Manasota key stumpass beacht state park.
    Verder zijn een dagje Captiva en Sanibel zeer aan te raden (ook in mijn verslag).
    Ik ben niet op deze reis maar in andere jaren ook op Casey Key geweest (dichtbij Sarasota). Dit had ook een mooi strand maar de villa's daar zijn giga duur. We hadden toen een villa aan het strand met z'n tienen en dan valkt de prijs weer mee omdat je het deelt.

9. Top | #129
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008

Wij gaan zowiezo een villa huren in orlando, met 2 kleine kids is dit wel zo handig, en je hebt er al een villa voor rond de 400 euro.

Wat voor een accomodatie we pakken aan de kust weet ik nog niet, maar de prijzen liggen daar idd wat hoger.

Ook is natuurlijk de vraag of we 1 week op een plaats blijven, of verschillende kusten gaan aandoen.

10. Top | #130

Standaard Florida stranden

Hallo,

We gaan dit jaar voor het eerst naar Amerika. Eerst 2 weken naar de Westkust (California) en daarna vliegen we voor een weekje naar Florida (Miami). Wie kan ons vertellen waar we het beste een hotel of huisje kunnen huren aan een mooi strand waar we ook in zee kunnen zwemmen zonder gevaar (haaien)?
    Nog tips of ideeen wat we absoluut moeten zien in die week?

Bedankt!!
    Kim

Forum Rechten