Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: flogolfex

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Clermont, FL, USA
    Berichten
    21

    Standaard Even voorstellen: flogolfex

    hallo iedereen, ik ben Luc, 57 jaar en woon samen met mijn echtgenote Rita sedert februari 2006 in Clermont, Florida. Voordien woonden wij in Lichtaart, bekend van Bobbejaanland. Ik ben manager bij Bob Evans restaurants, een family owned and operated keten van 600 familie restaurants hoofdzakelijk gesitueerd aan de westkust van de USA. Sedert kort ben ik een eigen zaak gestart die stilaan uit de blokken komt, ik maak namelijk "home inventories" voor verzekeringsdoeleinden in geval van brand, hurricane of ander disaster. Wij kwamen de eerste keer in Florida in 1986 en het was liefde op het eerste gezicht, wij voelden toen al dat we hier ooit zouden belanden, nu leven we onze Amerikaanse droom en genieten alle dageb met volle teugen van paradijselijk Florida.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: flogolfex

    Bob Evans, daar hebben we wel eens gegeten. Echt een Familie restaurant met een eenvoudige doch voedzame maaltijd. Prima te eten dus

    Leuk dat jullie je droom daar hebben kunnen waarmaken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    9

    Standaard Re: Even voorstellen: flogolfex

    Hey Luc,

    Zijn jullie soms die mensen die meegedaan hebben met het tv1 programma ivm belgen in het buitenland? Ik heb dit altijd één van de beste afleveringen gevonden. Het was buitengewoon prachtig om jullie droom in vervulling te zien komen (en stiekem ook wat weg te dromen)

    We hebben het trouwens eerder deze week over jullie gehad; wij zijn sinds deze morgen terug in belgie na een vakantie van 16 dagen in Florida en toen we maandag in een Subway een broodje zat te eten, dacht ik aan jullie want ik weet nog goed dat je een tijdje een Subway gerund hebt. we vroegen ons af hoe het nu verder zou gegaan zijn met jullie. Blijkbaar alles goed.

    Veel succes en ik wens jullie al het beste toe,

    Werner

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: flogolfex

    Welkom op dit gezellige forum

    Leuk om er weer leden bij te hebben die in Florida wonen!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Clermont, FL, USA
    Berichten
    21

    Standaard Re: Even voorstellen: flogolfex

    Inderdaad, wij waren even Bekende Vlamingen, alhoewel het eerder onze zonen waren die in Belgie op straat werden herkend. Wij zijn ondertusen LA's, (legal aliens) en hebben ons aardig aangepast aan het dagelijkse amerikaanse leven. Wie geinteresseerd is in ons nieuwe leven kan ons volgen op onze website: http://web.mac.com/flogolfex/Luc_en_Rita/Welcome.html
    ik moet dringend weer eens een blogske schrijven, er is sedert mijn laatste blogsel wel een en ander gebeurd dat jullie moeten weten.
    doei



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •