Toppie! Dank je wel... Ik kan dus lekker shoppen haha...
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Even op hun site gekeken:
http://www.united.com/page/article/0...#international
Laatst gewijzigd door Teleton; 14-06-08 om 08:18. Reden: Schema ziet er niet uit,dan maar de link....
Uhm, dat vroeg ik toch ook? Ik zou het namelijk nogal vervelend vinden als ik bij het inchecken ineens andere stoelen krijg aangewezen dan die op mijn bevestiging van USAFV staan.
Ik snap de opmerking van Corrus daarom ook totaal niet.
Bedankt voor je antwoord in ieder geval JKG.
Zou toch echt zo maar kunnen. Je ticket is slechts een vervoersbewijs, lees de kleine lettertjes nog maar eens na. Nog beter is het om het vluchtschema zo nu en dan te controleren. Maar tot je je boarding pass hebt, kan je geen aanspraak op stoelnummers maken. Idem voor vluchtnummers en vertrektijden.
Flufjuh, ik weet niet of je vaker bij USAFV hebt geboekt, maar als je stoelnr's veranderen bij United, dan krijg je van USAFV een mailtje (geautomatiseerd via United) dat er een wijziging is. Daarbij krijg je meteen een PDF met je nieuwe reisschema.
Je kan er dus best wel van uit gaan dat jij de plek krijgt die op je ticket staat, maar dit kan altijd wijzigen. De vorige keer dat ik met United vloog, wijzigde het reisschema 5x (dat was eigenlijk meer de stoelnr's die ingevuld werden die ik nog niet had), de laatste 4 weken gebeurde er niets meer en kreeg ik precies de stoelen die op het reisschema stonden. Je kan er dus best van uit gaan dat je de stoelnr's krijgt op je schema, maar het is geen hard gegeven dat je precies die krijgt. Als United anders beslist, dan heb je maar te slikken.
Anyway, jij kan dus ook je stoel wijzigen op de website.
Het is mijn eerste keer met USAFV, sowieso de eerste keer naar Florida trouwens, dus ik heb echt nul ervaring met dit soort dingen. Voorlopig heb ik nog niks gehoord van USAFV qua wijzigingen, dus hopen dat het zo blijft.
Nu maakt het mij in principe weinig uit waar ik zit, het enige dat ik wel belangrijk vind, is dat mijn vriend en ik naast elkaar zitten. Verder zijn volgens mij toch alle stoelen hetzelfde. Behalve die van de business class natuurlijk, maar ja.......![]()
Kijk maar eens op deze site: http://www.seatguru.com/ Hier kan je in ieder geval zien op welke stoelen je beter niet kunt gaan zitten. Zo is het geen feest om 9 uur rechtop te zitten, omdat je de leuning niet kunt verstellen.
Thanks voor de tip, Teleton. Alleen staat de BOEING B777-222 waarmee wij vliegen er niet bij. Of, misschien beter gezegd, ik kan 'm hier niet vinden. Ik zie alleen BOEINGS 777-200 en ik heb geen idee of dat dan dezelfde zijn ja of nee.![]()
Wij vliegen over 5 weken met united airlines.
Maar ik heb begrepen dat er pas bij inchecken stoelen worden toegewezen en dat je dat niet van te voren kunt vastleggen.
Wij vliegen via washington.
En we reizen met 10 volwassen en 2 kinderen, dus we willen graag bij elkaar zitten en het liefste met goeie beenruimte voor de kinderen om daar evt. te kunnen spelen.
Weet iemand of je nu wel kan inchecken of niet?
Dan moet je een stoel hebben bij een exit op de vleugels (en die zijn schaars). Maar die stoelen kunnen geloof ik niet naar achter. Maar kinderen moet je niet laten spelen op de grond tijdens de vlucht, gewoon in de stoel neerzetten met wat speelgoed. Als er turbulentie is, lijkt het me niet slim om je kinderen 'los' op de grond te laten spelen.
Daarbij krijg je dus al wel vaak stoelen van te voren aangewezen, maar kan dat dus door United op moment van inchecken (en eerder) door hun gewijzigd worden. Heb je geen stoelnr's van te voren, dan krijg je ze idd met inchecken.