De Touch koop je er vanaf $300. Overigens zijn bijvoorbeeld de prijzen bij Walmart maar marginaal lager dan bij Virgin. Meer dan 2-3 dollar is het verschil op dit moment niet.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
De Touch koop je er vanaf $300. Overigens zijn bijvoorbeeld de prijzen bij Walmart maar marginaal lager dan bij Virgin. Meer dan 2-3 dollar is het verschil op dit moment niet.
Heb m´n zoon kunnen overtuigen om te wachten met de aankoop tot we in Florida zijn, dus dat zit snor :-) Ik neem aan dat de i-pod alsnog een pak goedkoper gaat zijn dan hier, op een dollar of 2-3 kijken we niet ;-)
Wij vertrekken binnen 3 weken naar Orlando, ik woon in België en zou daar een I phone willen kopen... nu is de allereerste vraag natuurlijk of ik die hier kan gebruiken... heeft iemand een idee?
Mits....je hem hebt geunlocked (is gebonden aan een Amerikaans AT&T SIM-kaart)
De nieuwste modellen moet je al in de winkel activeren. Je zit dus gelijk vast aan een 2-jarig AT&T abonnement. Maar er zijn andere forums die je dat allemaal veel beter kunnen uitleggen. Zoek eens op Google naar 'iphone club'
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Nee, kan niet meer.
v1 kon je gewoon in de winkel kopen en mee weglopen.
Sinds een paar dagen is de nieuwe versie uit (met GPS), deze moet je, zoals Njit ook aangeeft, meteen activeren (koppelen aan een abonnement) in de winkel.
Voorlopig dus pech, lijkt het.
Laatst gewijzigd door Njit; 17-06-08 om 14:47. Reden: Link verwijderd. Google zelf maar..
NYC 1995, 1997, 2000, 2003, 2007
Westcoast 2005, Eastcoast 2007
Florida 2002 Florida zomer 2008
Japan 2009
Wij waren er van 1 tot 11 juni en hebben de Touch 8GB gekocht voor $299 (bij Best Buy met een coupon voor $50 korting opde volgende aankoop), daarna met de coupon de 18GB voor $399 (-$50). Bij Virgin heb ik de Touch niet gezien wel de tegenhanger van Microsoft, de Zune (30GB). Op Orlando International Airport geen Ipod gezien, wel op de tussenlanding in NewArk.
Is er geen vervoer van het Disney Resort naar de Florida Mall? Zeker de moeite waard als je al in Amerika bent, en zeker de moeite waard zijn de Outlets voor kleding. Ik zou zeker niet alleen op het resort blijven, desnoods een dag autohuur want er is zoveel te beleven buiten de gates.
Het is zo goed bevallen dat we de eerste week september terug gaan![]()
Is het niet zo dat je er nog douane kosten over moet betalen? Ik wil ipv een I-Pod een Creative Zen kopen en dat scheelt ook enorm veel kosten.
Als je Zen minder kost dan $276 (175 EUR) dan betaal je er geen belasting over.
Staat allemaal al een keer uitgelegd op het Forum. De zoekfunctie maakt je een stuk wijzer![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/