Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 19 van de 35 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

1. Top | #181
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: hotel advies gevraagd over Orlandohotels voor moeder en dochter??

Hallo,

bedankt voor de berichten! wat betreft Wet en Wild dat kan ik me nog herinneren van 15 jaar geleden toen ben ik er ook eens geweest. dus ik dacht dat is leuk om te doen maar als je zegt dat er nog meer is dan kan ik beter naar iets nieuws gaan!! ik zag in een ander bericht ook over die pas voor de parken dan zit er ook een of meerdere van deze bij dus dan ga ik liever daar heen ;-). Ik ben er nog niet uit welk hotel ik ga doen hoor wil niet te inpulsief iets boeken ik geef mijzelf nog een week om er drie uit te zoeken en dan mag mijn dochter er een uitzoeken ;-)

gr Ing.
    Laatst gewijzigd door IngK; 31-05-08 om 19:39. Reden: had een citaat moeten zijn maar dat lukt niet meer...;-)

2. Top | #182
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    jah, ik dacht even dat ik wakkerder was dan de jongens...........damn weer niet

Voor Ing : Wel stoer zeg, zo samen met je dochter.
    He le maal leuk!
    Zelf ben ik ook nog op zoek naar een hotel in Orlando, mij spreekt Lake buena vista ook wel aan, die hotels zien er allemaal modern en mooi uit.

groetjes Sylvia
    Hoi hoi,
    Ja leuk hé, ik dacht nu of nooit en dus dan maar met zijn tweeén. maar ja dan hoor je iedereeen jij hebt lef!! en dan ga je weer ff twijfelen hihih:-&

dus vandaar dat ik op dit forum zit dan kan ik toch wat voorbereider op pad en zo. ;-)

ik ga ook even kijken op Lake buena vista kijken wat ik daar van vind. Thakns ook voor je reactie.:-)
    Gr Ing

3. Top | #183
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Njit kan het sneller dan ik :?, maar ik had min of meer hetzelfde advies klaar staan! Aanvullend kan ik je misschien nog een tip over de tickets geven. Kijk eens naar het 6 daags Magic Base ticket met de optie Waterparks, Fun & more. Je krijgt een bonus van 4 dagen zodat je maar liefst 10 dagen een park kunt bezoeken en 6 dagen een Disney zwembad of Disney quest kunt. Er is volop info over de verschillende tickets en prijzen; ik zou de zoekfunctie even gebruiken.

Voor wat betreft de accomodatie nog even dit: Als je van comfort, rust en privacy houdt, overweeg dan een appartement. Wij kiezen voor de tweede keer voor Cane Island, vlak achter de 192. Gated community (voor wat het waard is [-o<) community pool, spa, sauna, gym voor circa 55 euro per nacht.
    Hallo,

Ik zal gaan kijken naar die tickets thanks!
    Dat Cane Island zijn allerlei woningen/ Villa's toch of heb ik het niet goed gezien?

Ik twijfel of ik in een Villa moet gaan omdat ik denk dat ik dan helemaal geen gezelligheid van mensen denk te hebben. of vergis ik me daar in? zijn dat villa's op een resort?
    Gr Ing

4. Top | #184
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IngK Bekijk Berichten
    geen gezelligheid van mensen
    Cane Island is een appartementencomplex dat bestaat uit 7 gebouwen. http://www.homeaway.nl/cane-island/s...fa/find.squery. Het is er erg rustig. Onze ervaring is dat je over het algemeen vrij weinig contact met de "locals" hebt. Er wordt wel gegroet in de lift of op de parkeerplaats, verder houdt men zich wat afzijdig. Bij de communitypool of in de gym vind je altijd wel iemand die een praatje maakt. Kinderen van verschillende nationaliteiten spelen al snel met elkaar. Verwacht geen animatie zoals in de Europeese vakantiegebieden. Er zijn ook complexen met een zwemparadijs(je) waar wat meer vertier voor kids is. Kijk maar eens op http://www.hotels-and-bookings.com/h...i-tiki-village

5. Top | #185
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Hotel gezocht: Kissimmee

Rustig hotel gezocht omgeving Kissimmee

We hadden op de planning het Sheraton Hotel staan in Orlando North,

maar ik geloof dat dat best ver weg is van alles.

Vandaar deze vraag, groot zwembad erbij is wel lekker

groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

6. Top | #186
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: B&B Key West ??? - hotel Orlando ?????

Een aanrader in Orlando? Het Rosen Plaza Hotel!!!!!! Op I-Drive

7. Top | #187
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008

Standaard Re: Is Melbourne een goede keuze?

Sylvia, dat Radisson hotel ziet er goed uit.
    Heb je misschien ook nog een tip voor een hotel in Orlando?
    We zijn er nog niet uit waar we nu precies heen willen gaan.
    Zoals ik eerder al vertelde willen we wel wat van Florida zien maar vooral relexen en niet veel mijlen rijden.

8. Top | #188
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Het hampton Inn pointe orlando is erg leuk en niet duur.

Weet niet of je kinderen hebt maar dan is een villa met prive zwembad ook erg leuk natuurlijk

De hotels in Lake buena vista zien er ook schiterend uit, daar zijn al veel mede forummers geweest. Je zit dan ook vlak bij een grote Outlet, maar dat is voor jullie waarschijnlijk niet zo interessant, omdat je toch al in Amerika woont.

Groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

9. Top | #189
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008

Het hampton Inn pointe orlando ziet er heel goed uit!
    Ik ga het met mn man overleggen.
    Heel erg bedankt voor het meedenken en je tips, ik zal laten horen wat het uiteindelijk geworden is.
    Een outletmall is voor ons inderdaad niet heel interessant omdat we die hier ook hebben.

Wij hebben 2 kinderen, een dochter en een zoon, maar die hebben er voor gekozen om in Nederland te blijven. Ze zijn 20 en 22 jaar, studeren en hebben een vriend/vriendin. 2 keer per jaar komen ze bij ons en wijzelf gaan 1 maal per jaar naar Nederland. Verder spreken we ze h&#233;&#233;l veel via skype en de telefoon.

10. Top | #190
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Het Rosen Plaza is een absolute aanrader. Meer dan zijn geld waard!

Forum Rechten