Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 81 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #161
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Marjol lijkt mij leuk..
    Moet je reserveren, of kun je er zo naar binnen wandelen.

    Pascal
    Wij hebben rond een uur of vijf 's-middags gebeld en voor acht uur gereserveerd. Het zat behoorlijk vol zover we konden zien, je zit redelijk privé in je eigen "booth"

  2. Top | #162
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    6

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Voor vegetariers en niet-vegetariers: Sweet Tomatoes. (www.sweettomatoes.com). Super saladebuffet, heerlijke soepen, pasta's en toetjes. Wel buffet, maar dan zonder steaks, frites en kip.
    Maar echt heerlijk eten hier.

  3. Top | #163
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Zeker een goed restaurant,na winkelen in de Mall of Milennia echt een aanrader,lekker buiten op het terras eten en je spot de mooiste auto's.
    Dit is echt het beste chinese restaurant,ga dus niet meer naar die smakeloze bufetten....

    <full quote eruit gehaald door moderator Michael66. Zie Quoten.>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-05-08 om 16:29.

  4. Top | #164

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Op onze reis vorige week met de kids in Orlando zijn wij de laatste avond in het Gaylord Palms hotel beland, gewoon om eens rond te kijken in deze prachtige koepel. Het hotel bevindt zich op nog geen 5 minuten rijden van Disney. Er was daar een prachtig buffet-restaurant met echt heerlijke gerechten, super sjiek maar toch casual. De prijs is 28,95 dollar voor volwassenen en 14,95 voor kids, INCLUSIEF ALLE drankjes (non-alcoholic). Wij hebben daar heerlijk gegeten in een prachtige entourage van palmbomen etc. voor 100 dollar (2 volw, 3 kids). Het eten is echt van super kwaliteit en elke avond een ander thema. Echt een aanrader, we vonden het jammer dat we dit pas de laatste avond ontdekten....

    P.S: parkeertarief is 12 dollar, maar als je je kaartje laat valideren bij het restaurant is het gratis.

  5. Top | #165

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    nog 2,5 week en dan kunnen we weer genieten van olive garden, cheesecake factory, melting pot etc etc. Ik persoonlijk ben helemaal gek van nacho's, weet iemand waar we die in Orlando de lekkerste kunnen vinden????

  6. Top | #166
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Ik heb ook een lijstje gemaakt met jullie aanbevelingen van restaurants............geweldig......bedankt!!!

  7. Top | #167
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Ik heb nog niemand Golden Corral horen roepen. Een standaard buffetrestaurant, maar wel goed eten voor weinig geld. Alles netjes doorbakken, veel keus en elke dag een ander thema. Ook meer dan genoeg keuze uit toetjes (taarten, koeken, ijs, softijs). Je kan er ook ontbijten, wel van plan dat een keer te doen.

    In Nederland zijn de all-you-can-eat buffet restaurants waar ik ben geweest slechter bij mij uit de bus gekomen. Koud eten, vriendin de hele avond op de wc enz. Nee, dan is dit wel beter


    Applebees vond ik ook nog wel aardig, aan de 192.
    Wafflehouse & IHOP leuk voor ontbijt of tussendoortje, eveneens bijv. Wendy's voor een lekkere triple cheeseburger (1 is voldoende om helemaal vol te zitten).

    Enige nadeel van Amerika vergeleken met Nederland, is dat je niet goed kan natafelen, is je eten op? Dan krijg je meteen de rekening en mag je oprotten.
    Misschien ook meer omdat het druk was overal, als het rustig is, weet ik niet hoe ze te werk gaan. Maar we gingen in een springbreak week (29 feb - 10 maart), niet de drukste week van springbreak, maar wellicht dus daardoor wel drukker.


    Ik heb in elk geval genoteerd wat me lekker lijkt hier in het topic, voor mn volgende trip over 3 maanden.

  8. Top | #168
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Enige nadeel van Amerika vergeleken met Nederland, is dat je niet goed kan natafelen, is je eten op? Dan krijg je meteen de rekening en mag je oprotten.
    Dit is bijna overal zo in de USA. Maar Amerikanen zijn zelf niet anders gewend. Die komen om te eten. Natafelen doen ze wel aan de bar.

    In NL is het soms net andersom. Daar doen ze een wedstrijd 'langzaam bedienen'. Dan mag je blij zijn als een serveerster uit zichzelf ziet dat er geen drinken meer op tafel is. En als je dan iets wilt bestellen moet je eerst iemand tackelen om z'n aandacht te trekken.

    Geef mij maar de Amerikaanse 'Proud to serve' mentaliteit.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #169
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Enige nadeel van Amerika vergeleken met Nederland, is dat je niet goed kan natafelen, is je eten op? Dan krijg je meteen de rekening en mag je oprotten.
    Dit lossen wij altijd op door alles in fases te bestellen. Eerst het nagerecht en daarna pas koffie (dus niet gelijktijdig zoals gebruikelijk is). Indien we nog langer willen blijven zitten dan bestellen we meestal nog een drankje. Op die manier creëren we voldoende tijd om even na te genieten van het diner. Een andere oplossing is het betalen uit te stellen. Per slot van rekening geven ze dat zelf aan wanneer de rekening op tafel wordt gelegd ‘take your time sir, whenever you’re ready’.
    Overigens doen we dit alleen indien het restaurant bijzonder genoeg is om te blijven zitten (b.v. bij een mooi uitzicht of indien er live muziek wordt gespeeld). Bij Applebees, prima restaurant overigens, of vergelijkbare restaurants zou ik niet weten waarom ik daar langer zou willen blijven zitten.

  10. Top | #170
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    In Nederland duurt het inderdaad ook veelste lang. Eigenlijk moet je een mooie middenweg zoeken. En alles in fases is wel leuk, maar ik had al geen zin in een nagerecht Ik zal eens wat experimenteren met het in fases bestellen. Maar moet ook zeggen dat het op die momenten gewoon druk was en mensen echt op een tafeltje aan het wachten waren.

    Iets anders; terrasjes, zie je ook weinig. Miami dan wel langs Ocean Drive en in winkelcentra wat 'foodcourts', maar heb er bizar weinig gezien.
    Iemand daar nog tips voor in Orlando?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •