Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 19 van de 73 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

1. Top | #181
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Seaworld!!

Ik begrijp dat ik mijn vraag niet goed heb gesteld, sorry daarvoor. Wij willen in de laatste week van juli naar Seaworld en Bush Gardens. Nu heeft Seaworld op zijn eigen website een combo aanbieding; de "Feel like a kid again", ofwel volwassenen voor de prijs van een kind. Alleen staat er een sterretje achter de prijs met de volgende verwijzing: " Park admission on or after 6/13/2008". Ik merk nu dat deze datum gewoon elke dag een datum opschuift en ze waarschijnlijk een ruimte inbouwen van 7 dagen voor het verwerken van de E-tickets. Er stond dus gewoon 12 juni en niet zoals ik gister dacht, 6 december (6/12). Ik wil alleen nog op dit forum checken of het veilig is om dit gewoon te bestellen via internet. Als iemand daar nog even antwoord op wil geven, graag. Bedankt en nogmaals excuses voor de verwarring.

Groet, Leonie

2. Top | #182
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Nog steeds geen promocodes hiervoor?

Ik zag op http://www.retailmenot.com/view/seaworld.com een aantal codes, waarvan <code verwijderd>. Als je dit intypt verschijnt het volgende:
    "Purchase a family four-pack of full-priced, single-day admission tickets and save $25. Offer valid online only. Limit one discount per order. Not valid with any other discount, special event or special pricing, or on purchase of multi-park, multi-day, annual or season passes. Offer expires 12/31/08".

Toch heb ik het niet gedaan, want ik wilde de combo met Bush Gardens. Voor 4 kaarten alleen SeaWorld kan het wel een goede zijn, toch?

Overigens heb ik alles inmiddels geboekt. De combo Seaworld en Bush Gardens (plus parkeerkaarten). Een Dine with Shamu (lijkt ons waanzinnig) en bij Bush Garden, parkeerplaatsen en een Serengeti Safari Tour. Daarnaast via UCT de Disneykaarten MYW 7 daagse Base; ofwel we zijn er klaar voor!!!!

Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Groetjes, Leonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-06-08 om 21:59. Reden: Codes via PB uitwisselen aub

3. Top | #183

hallo allemaal,

Wij gaan voor het eerst naar Florida en willen graag 1 dag naar Seaworld en 1 dag naar Disney Epcot, zijn dit goede keuzes??
    En waar kan ik het beste de tickets halen, ik kan namelijk alleen maar tickets vinden voor meer dan 1 dag in hetzelfde park. Kan je ze ook gewoon bij het park komen of is dat veel en veel duurder?
    Al vast bedankt voor het antwoorden!

4. Top | #184
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Er is geen goede of slechte keuze. Voor tickets geldt: hoe meer dagen je gaat hoe goedkoper het uiteindelijk wordt. Disney Tickets worden pas goedkoper als je meer dan 3 dagen gaat. Seaworld tickets zijn goedkoper als je ze van te voren online koopt. Nog goedkoper wordt het als je er een combinatie van maakt met een ander park (Busch Gardens, Aquatica).

Lees de diverse topics maar eens door en het wordt je vast allemaal duidelijk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #185
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006

Er zijn geen combitickets voor Discovery Cove samen met Universal Studios. Wel Discovery Cove, Aquatica en Sea World, en eventueel Busch Gardens.
    Zelf ben ik nog niet geweest, als het meezit gaan we volgend jaar. Maar volgens mij als je bij de zoekfunctie Discovery Cove invult, kom je nog wel meer informatie tegen, en verslagen van mensen die zijn geweest.

6. Top | #186
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten
    Oef, dacht al 'maar 7 dagen geldig'
    Ik snap de spraakverwarring. Even alles op een rijtje:

E-tickets:
    -moet je 7 dagen voor het eerste bezoek kopen;
    -zijn 7 aaneengesloten dagen na het eerste gebruik geldig;
    -zijn tot 1 jaar na de aanschaf geldig;
    -kunnen binnen 1 jaar aan de kassa worden omgewisseld voor "never expire" kaartjes die 7 dagen na het eerste gebruik geldig zijn.

7. Top | #187
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Waarom is het advies de kaartjes zeven dagen vantevoren te kopen terwijl deze een jaar geldig zijn. Of is het minimaal zeven dagen vantevoren ivm levertijd o.i.d.?
    Levertijd is er niet aangezien het e-tickets zijn die je per Email ontvangt en zelf dient te printen. Die 7 dagen is iets wat Seaworld oplegt (om te voorkomen dat mensen nog snel een dag van te voren een kaartje kopen).

Zie hieronder het scherm wat je vandaag ziet. De kaartjes zijn pas geldig vanaf de 16e.. (= 7 dagen)

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #188
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Waarom is het advies de kaartjes zeven dagen vantevoren te kopen terwijl deze een jaar geldig zijn. Of is het minimaal zeven dagen vantevoren ivm levertijd o.i.d.?
    Meh
    In dit geval is het geen advies, er zit gewoon minimaal 7 dagen tussen de dag van aankoop en de dag waarop je het kaartje van Seaworld mag/kunt activeren. Heb je het kaartje niet 7 dagen van te voren gekocht, dan zit er niets anders op dan een ander, duurder ticket te kopen bij de machine of aan de kiosk. Met deze tickets mag je binnen zeven dagen eenmalig voor de tweede keer gratis naar binnen. Met de e-tickets mag je binnen zeven dagen zo vaak gaan als je wilt.....\\/Met levertijd heeft het niets te maken, je print het ticket immers direct uit, nadat je met de cc hebt betaald.

Seaworld biedt een E-ticket tegen een aantrekkelijke prijs. Doel: zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnen te halen tegen minimale kosten. Na de verkooptransactie moeten zij er eerst zeker van zijn dat ze hun centjes vangen, daarna wordt de barcode in hun systeem ingevoerd.

9. Top | #189
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard

Oeps, veel veranderd op de Seaworld site v.w.b. de tickets. Be a kid again is er inderdaad niet meer voor Seaworld.

Maar als je bijvoorbeeld een 2 park ticket Seaworld/Aquatica koopt (en wie wil dat nu niet..:-\") kan je weer wel 14 aaneengesloten dagen zo vaak je wil terugkomen.....voor 90 lousy dollars excl tax pp.

tekst van site:
    2 Parks SeaWorld + Aquatica
    Our combination tickets offer fantastic benefits and savings. Additionally, adults can take advantage of select tickets at kid prices when you pre-purchase on our Web site at least 7 days in advance.

• Enjoy both SeaWorld and Aquatica at your leisure.
    • Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
    • Aquatica Hour-Early Exclusive — buy online and start your Aquatica fun an hour earlier than everyone else on the weekends.
    • E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.
    • Tickets are Non-Transferable.
    • This offer is not to be combined with any other special events or discounts.
    *tickets expire 14 days after first use

In het verleden kon je met het "Be a kid again" ticket gedurende 7 dagen zo vaak je wilde terug komen. Dit is nu kennelijk teruggebracht tot 2 bezoeken. Verder moet je je met dit e-ticket weer (in de rij!) melden om een ander ticket voor de tweede dag te halen.

Om het verschil met het 2 Park ticket wat duidelijker te maken, ook maar even de voorwaarden voor een "single day ticket" voor Seaworld.

Als je dit ticket tenminste 7 dagen van te voren op internet bestelt, is het de voordeligste aanbieding, een volwassene betaalt net zoveel als een kind; $ 59.95 ex. tax. Ze noemen dit ticket SeaWorld Orlando Single Day "Be a Kid Again" Advance Purchase.

Bestel je je e-ticket binnen 7 dagen voor je eerste bezoek, dan heet het ticket SeaWorld Orlando Single Day Ticket en kost het voor volwassenen $69.95 ex.tax. De voorwaarden voor beide tickets zijn verder gelijk:

1 Park SeaWorld
    • Enjoy one visit to SeaWorld anytime within one year of purchase.
    • 2nd Visit Free offers the flexibility to return a second day so you can experience SeaWorld on your schedule.
    • 2nd Visit Free is valid for one additional visit to SeaWorld during regularly scheduled park hours for up to 7 consecutive days from the date of the first visit at no extra charge.
    Dan is er nog een andere mogelijkheid; de Seaworld Funcard 2008. Geldig tussen 1 januari en 31 december 2008, kost ook $69.95 ex. tax voor volwassenen.
    Kijk voor alle andere mogelijkheden op http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx#
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 16:36. Reden: samengevoegd

10. Top | #190
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Je 2e visit gratis is eigenlijk zoals het vroeguh altijd al was.
    Ik denk dus dat die 7 dagen terugkomen een soort van extra promotie is geweest....

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

Forum Rechten