Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 50 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Aanschaf camera

Ik droom ervan om een filmpje met muziek enz te maken op dvd (ik ken er zelf wel niks van, maar iemand van mn vrienden heeft dat wel al eens gedaan).
    Als alles op een apart geheugenkaartje staat, is dit waarschijnlijk wel moeilijker om zo een dvd te maken?
    Wat ik ook wel wil, is bv. van het vuurwerk in Magic kingdom een filmpje op you tube te plaatsen (maar dan enkel dat fragment, wat waarschijnlijk dan wel weer moeilijker is als alles op 1 geheugenkaartje staat? Ken er niks van eigenlijk...) Of wil ik te veel als ik beide wil?
    Misschien is het dus inderdaad beter dat ik een camera koop met een hogere resolutie en een langere opnametijd...
    En ja, ik neem de laptop inderdaad wel mee.

2. Top | #82
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als alles op een geheugen-kaartje staat is het meestal niet moeilijk om er een leuk filmpje van te maken. Je kan de bestanden gewoon naar je PC kopieren en met Windows Movie Maker bewerken (zit gratis bij je Windows XP).

Voor DVD's heb je meestal een hoge kwaliteit bron-materiaal nodig. Maar het ligt er maar net aan hoe kritisch je bent. Is het puur voor jezelf dan is zo'n camera prima. Het gaat toch om het vastleggen van herinneringen. Youtube is het zeker goed genoeg voor. Die gebruikt namelijk filmpjes met een lagere resolutie dan waarin gefilmd wordt.

Iets duurdere camera's filmen niet perse in een hogere resolutie. Ze zijn allemaal bedoeld om op DVD formaat op te nemen (720x576). Je hebt wel camera's die in Full-HD opnemen maar die zijn vele malen duurder.
    Laatst gewijzigd door Njit; 02-06-08 om 21:21.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #83
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Cindyke,
    Als het haat om het vastleggen van je eigen belevenis maakt de kwaliteit niet uit, maakt het aantal megapixels niet uit, maakt ... het maakt niet uit. Het is hoe en waarmee je het vastlegt wat het voor jou bijzonder maakt.

Wil je de beste kwaliteit filmpjes hebben? Die krijg je zelf toch nooit, daar kunnen anderen alleeen maar betere van via internet voor je downloaden.

Geniet gewoon maar van wat je kunt filmen of fotograferen.

Mijn ervaring achteraf is altijd - welke kwaliteit de film ook is - is dat de film de werkelijkheid, de ervaring voor geen enkele milimeter bedaderd. De voorbereiding, je ervaringen van die dag, de geur .... het is er gewoon niet. Mijn advies is dan ook vooral om op dat moment dat het aan de gang is te genieten! TE GENIETEN!!

Have fun!

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker RoRo's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Iphone mee naar Florida

Hoi hoi,

Mijn broertje heeft zoals het er nu uitziet de Iphone al voordat wij naar Amerika gaan. Maar deze wil hij ook meenemen naar Amerika en natuurlijk weer mee terug.

Hoe kan hij bewijzen dat hij de Iphone al in zijn bezit had? Want bij de douane zullen ze ook weten dat hij 'officieel' nog niet in Nederland is. Echter... meer mensen hebben 'm al in bezit. Dus hoe kan hij deze meenemen zonder problemen?

RoRo

5. Top | #85
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Iphone mee naar Florida

Dat kun je niet bewijzen.

Je kan wel bij de douane een document laten opstellen dat je hem al in je bezit had voordat je vertrok maar dat kan enkel met een bonnetje. En aangezien je die niet hebt krijg je ook niet zo'n document.

Dus duidelijk geval van jammer. Of niet meenemen naar de USA of het risico lopen om er alsnog vragen over te krijgen.

6. Top | #86
    Ingeschreven
    Nov 2007

Maar waarom heeft hij geen bonnetje?

Hij gaat 'm heel netjes importeren, en niet smokkelen Dus dan kan hij wel zo'n document laten opstellen? Hmmm... bonnetje dus wel even heel goed bewaren, maar dat zal hij sowieso wel doen.

7. Top | #87
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hij heeft een bonnetje van een winkel in Nederland? Dan is het verder geen probleem.

8. Top | #88
    Ingeschreven
    Nov 2007

Hmmm... nee... van een winkel in de USA. Een vriend van hem zit daar nu en neemt de Iphone voor hem mee.

9. Top | #89
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

En geeft die vriend van hem de iPhone netjes aan bij de Douane of gaat hij door het 'Niks aan te geven poortje' ? Je moet een bonnetje hebben om te bewijzen dat je BTW betaald hebt. Een Amerikaans bonnetje heb je dus niks aan (hoogstens voor je garantie).

10. Top | #90
    Ingeschreven
    Nov 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoRo Bekijk Berichten
    Hij gaat 'm heel netjes importeren, en niet smokkelen
    Sorry.. ik bedoelde hiermee dat hij 'm netjes bij de douane gaat aangeven.

Forum Rechten