Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 18 van de 35 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

1. Top | #171
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: hotel advies gevraagd over Orlandohotels voor moeder en dochter??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IngK Bekijk Berichten
    Wij gaan in augustus een trip 13 dgn samen naar Orlando maken. Het is best spannend allemaal
    Njit was me net voor, dit berichtje stond al bijna klaar, misschien heb je er toch iets aan.

Om te beginnen denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken over de veiligheid van de hotels rond Orlando. Met andere woorden; eigenlijk kan je je er geen buil aan vallen. Misschien maakt dat het al minder spannend.

Om meer tips en adviezen te krijgen, raad ik je aan wat meer over je trip te vertellen. Heb je bijvoorbeeld een auto gehuurd (of wil je dat doen), wil je met je dochter alleen de pretparken en zwembaden bezoeken of staat er misschien meer op het programma? Wil je beslist in een hotel of lijkt een appartement/town house/villa je ook wel wat? Wanneer je daar wat meer informatie over geeft, komen de tips vanzelf. Hoe goed bedoeld ook, tips komen maar al te vaak voort uit de persoonlijke voorkeur van de forumleden. Dat maakt de tip niet minder waardevol, maar het blijft altijd de vraag of jouw voorkeur dezelfde is. Daarom is het belangrijk dat je vooraf zelf afwegingen maakt welke factoren voor jou belangrijk zijn om een wereldvakantie in Florida te hebben.

2. Top | #172
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008

Hoi,
    ik heb mijn berichtje aangepast.
    Thanks

3. Top | #173
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als je een auto hebt dan heb je verder geen beperkingen. Er zijn in Orlando een aantal gebieden met hotels:

Lake Buena Vista - dichtste bij Disney
    International Drive - Veel winkeltjes, restaurants en ander vertier bij elkaar. Dichtste bij Universal / Seaworld
    Kissimmee (US192) - Vooral goedkoop.

Iedereen heeft weer andere voorkeuren wat betreft locatie. Lees eens wat ervaringen door in reisverslagen.

Wat betreft waterparken, heb je een bepaalde reden dat je naar Wet&Wild wilt? Er zijn veel mooiere waterparken te vinden in Orlando (Typhoon Lagoon, Blizzard Beach, Aquatica)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #174
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IngK Bekijk Berichten
    Hallo,

Nou ik zie door de bomen het bos niet meer hoor:-(. Ik heb inmiddels een vlucht geboekt en een auto erbij voor mij en mijn dochter van 10 jaar.
    Ing

Jongens, er staat dat ze een auto heeft gehuurd................

Ik denk dat de hotels veilig zijn, ik zelf zou met mijn dochter zo in een hotel gaan hoor, een motel zou mij dan minder aanspreken.

groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

5. Top | #175
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Jongens, er staat dat ze een auto heeft gehuurd................
    Dame, het bericht is later uitgebreid

Laatst gewijzigd door IngK; Vandaag om 11:42. Reden: uitbreiding vraagstelling
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #176
    Ingeschreven
    Jul 2006

Hahahhaha, dat was net nog niet toen ik het las

7. Top | #177
    Ingeschreven
    Dec 2007

Njit kan het sneller dan ik :?, maar ik had min of meer hetzelfde advies klaar staan! Aanvullend kan ik je misschien nog een tip over de tickets geven. Kijk eens naar het 6 daags Magic Base ticket met de optie Waterparks, Fun & more. Je krijgt een bonus van 4 dagen zodat je maar liefst 10 dagen een park kunt bezoeken en 6 dagen een Disney zwembad of Disney quest kunt. Er is volop info over de verschillende tickets en prijzen; ik zou de zoekfunctie even gebruiken.

Voor wat betreft de accomodatie nog even dit: Als je van comfort, rust en privacy houdt, overweeg dan een appartement. Wij kiezen voor de tweede keer voor Cane Island, vlak achter de 192. Gated community (voor wat het waard is [-o<) community pool, spa, sauna, gym voor circa 55 euro per nacht.

8. Top | #178
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Hahahhaha, dat was net nog niet toen ik het las
    Geeft niks, deze jongens kunnen volgens mij wel wat hebben ;-)......

9. Top | #179
    Ingeschreven
    Jul 2006

jah, ik dacht even dat ik wakkerder was dan de jongens...........damn weer niet

Voor Ing : Wel stoer zeg, zo samen met je dochter.
    He le maal leuk!
    Zelf ben ik ook nog op zoek naar een hotel in Orlando, mij spreekt Lake buena vista ook wel aan, die hotels zien er allemaal modern en mooi uit.

groetjes Sylvia
    Laatst gewijzigd door Syllvia; 30-05-08 om 14:07. Reden: spelvaut eruit

10. Top | #180
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008

Als je een hotel ergens in de buurt van Lake Bryan hebt maakt het niet meer uit welk hotel. Zolang je een auto hebt is alles gemakkelijk te bereiken. Zelf heb ik vaker het "Caribe Royal All suites" hotel gehad. Behalve kamers (apparte zithoek, douche/bad, slaapgedeelte -2 Q-bedden-, koffiezetter, magnetron, e.d.) hebben ze ook suites met dubbele slaapkamer, keuken -alles erop en eraan-, douche, bubbelbad e.d. Je kunt hier dan zelf koken indien gewenst. (uit eten is vaak goedkoper)
    succes met uitzoeken. Zeker geen gemakkelijke taak!;-)

Forum Rechten