Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: Online bestelling af laten leveren in villa / hotel

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Eigenlijk zonder er bij na te denken. Gewoon met de Ned. MC besteld en als delivery adress de camping in SD opgegeven. Ging nog wel om een leuk bedrag ook.
    Ik dacht zo'n $350. Maar ik heb de voorwaarden dan ook niet gelezen ;-)
    Misschien dat er wat verandert is in de policy, want de laatste keer was in 2003.

    Ik zou i.i.g. even een mailtje naar customer service doen. Succes.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag van de TS: de Eee PC staat bij BB als "Online only". Ze doen daar ook geen ship-to-store voor, anders had dat er wel bij gestaan, zoals bij andere artikelen van BB waar ze dat wel voor doen. Ik ben er in januari ook diverse BB's voor langs geweest, maar de Eee pc konden ze nergens leveren. Heb 'm trouwens nu maar online bij Komplett.nl besteld.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    9

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Alvast bedankt voor de tips allemaal.

    Ik ben er ondertussen wel nog niet uit hoe ik het aanpakken: het probleem is dat ik graag de nieuwe EEE 900 zou willen aankopen, maar die is pas leverbaar half mei in de US, dus in europa zal het nog wat langer duren.

    dus, ik ga eens contact opnemen met de klantendienst van BB om te kijken of zij geen voorstel kunnen doen.

    Thx,

    Werner

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    De 900 is in de UK-webshops al leverbaar.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    ik heb al een paar keer via een verzendburo ,paardenspullen gekocht in de usa
    nu was het eigenlijk mijn plan om bepaalde benodigdheden, online te kopen voor vertrek naar orlando,en dit naar mijn hotel te laten sturen, (wel even een mailtje doen of alles leverbaar is en in welk tijdsbestek het in florida zou zijn)
    aangezien dit topic uit begin 2008 stamt ben ik benieuwd of er ondertussen meer mensen ervaring hebben met deze manier van kopen op vakantie

    *het bedrijf waar ik normaal koop(en nu dus ook zou bestellen) is gevestigd in Alabama
    op 5 uur rijden van Orlando, dus net weer te ver voor een bezoek
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 13-11-09 om 09:21. Reden: toevoeging
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Recentelijk heb ik een pakket laten bezorgen bij een forum lid die in Florida woont, vlak bij Orlando. Dit werd door de persoon zelf aangeboden en ik was daar erg blij mee, we hebben het pakketje bij hem opgehaald en meteen even kennis gemaakt.

    Dan loop je geen risico's met betrekking tot het niet op tijd leveren als je het tijdig besteld, het pakketje van mij was er ook al 2 weken voor ik naar de states ging.

    Het leveren aan het Hotel had bij mij ook niet het volste vertrouwen moet ik zeggen.


  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Normaal gesproken gaat het ook goed om spullen te laten bezorgen bij een hotel. Wat wel van belang is om de receptie te informeren dat je een pakket verwacht. Verder is via track and trace goed te volgen waar het pakket is en wanneer men verwacht dat het pakket wordt afgeleverd. Wat ik wel altijd doe en dit kost extra is kiezen voor 2nd day delivery. Je kan ook kiezen voor regular delivery wat 3 to 5 dagen duurt en meestal de laagste kosten met zich meebrengt of via next day delivery wat altijd de hoofdprijs kost. Indien je ook je kamernummer weet dit ook altijd vermelden.

    Tijdens onze laatste vakantie in Florida (2 weken terug) hebben we totaal 10 pakketten laten bezorgen op het adres waar we verbleven. Alles is zonder probleem geleverd. We hadden voor 2 weken een villa gehuurd in Bradenton.

    Succes.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Ik had ook twee pakketjes laten bezorgen via UPS aan iemand die ik ken in Virginia...
    Wat doen die eikels, ze leggen het gewoon bij de voordeur, echt waar!
    Lekker hoor, kan iemand het zo meenemen...
    Let daar dus wel mee op!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-09 om 00:09. Reden: full quote eruit
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Niks absurd aan hoor doen ze dagelijks in de USA, kijk maar eens rond je ziet regelmatig pakjes voor de deur liggen die door UPS geleverd zijn. Is nu eenmaal de werkwijze daar, alleen zijn wij dit niet gewend!

  10. Top | #20
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Mijn pakjes MOEST voor getekend worden en mocht dus niet zo neergelegd worden, wat wel gedaan werd.
    Daarnaast mogen ze pakjes die geen handtekening vereisen wel achterlaten, maar niet in het zicht
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-09 om 00:09. Reden: full quote eruit
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •