Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 46 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #171
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wenbrug Bekijk Berichten
    Nu hebben we een aanbieding van het Victor hotel (naast het Versace huis) maar ik zag het Mandarin Oriental en dat is ook erg mooi. Maar is er daar in de buurt wat te doen?
    Wij houden best van leuke hippe restaurantjes en lounge-barretjes.
    Als je van leuke hippe restaurants en loungebarretjes houdt, dan kun je natuurlijk niet beter zitten dan in het Victor. Alles is op loopafstand, altijd handig met de overvloed aan cocktails die op Ocean Drive worden geschonken.

  2. Top | #172

    Standaard Re: Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??

    Bedankt voor de tips! Ga inderdaad het Victor boeken, met de steeds gunstiger wordende dollar wordt het steeds leuker!
    Is iemand wel eens op zo'n boottocht langs de huizen van de "rich-and-famous" geweest? Lijkt me wel leuk om een keer te zien.....

    Groeten Wendy

  3. Top | #173
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??

    Da's best wel eens leuk om te doen. Zo'n toer naar Star Island en zo. Foto opportunity!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #174
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wenbrug Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tips! Ga inderdaad het Victor boeken, met de steeds gunstiger wordende dollar wordt het steeds leuker!
    Is iemand wel eens op zo'n boottocht langs de huizen van de "rich-and-famous" geweest? Lijkt me wel leuk om een keer te zien.....

    Groeten Wendy
    Hotel Victor ziet er goed uit!! Je zegt dat je voor dit hotel een goede aanbieding hebt liggen...gelijk boeken zou ik zeggen!! Ik heb eens gekeken voor de periode dat wij in Miami zijn en de prijs is 549 dollar per kamer ex. tax. Wij houden wel van luxe en willen daar ook best geld aan uit geven, maar 549 dollar vind ik iets teveel. Dus lekker van genieten hoor!

    Ik ben wel benieuwd hoe het geweest is. Het zou leuk zijn om er iets over te schrijven als je terug bent. Hoe meer reviews over hotels, hoe beter. Zeker als deze niet zo standaard zijn.

    PS: In Hotel The Tides South Beach zou ik ook best een paar nachtjes willen slapen. ( http://www.tidessouthbeach.com/index.html )

  5. Top | #175
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    1

    Standaard Over 2 weken naar Miami!

    Hey iedereen,

    Ik vertrek over 2 weken naar Miami met 2 vrienden maar we zitten met een probleem. Het reisbureau lijkt moeite te hebben met en hotel te vinden de 29ste maart in miami.
    Ik denk dat ik wet hoet het komt want die dag is er namelijk een muziek festival in Miami (ultra music festival). we landen de 28ste maart in fort lauderdale 's avonds en dan blijven we 1 nacht slapen in een hotel daar om dan naar Miami te gaan.
    Nu vroeg ik me af of er in Fort Lauderdale veel te zien is en of het aangeraden is om misschien de 29ste maart ook nog in Fort Lauderdale te blijven voor het geval dat er geen (betalabaar) hotel meer gevonden wordt voor de 29ste maart.

    groetjes, Tim

  6. Top | #176
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    1

    Standaard [Miami SoBe] - Hotel en auto

    Hallo!

    Bij deze mijn eerste berichtje op dit forum. Leuk dat er zo'n actieve gebruikersgroep is.

    Ik ga met de hele familie naar Florida voor 10 dagen eind april/begin mei.
    Eerste 3 dagen ga ik met mijn vriendin met z'n tweeën richting Miami/Everglades. De rest van de familie vindt dat te ver rijden van Orlando en blijft dus daar hangen.

    Nu zit ik met twee dingen waarover ik hoop dat jullie wat inside info kunnen geven.
    1. Hotel: Ik begrijp dat voor twee dagen Miami het het gaafst is om aan South Beach te zitten tussen 5th en 15th street, omdat je dan redelijk op loopafstand van strand/restaurants/clubs zit. Nu heb ik in daar gezocht naar een hotel en uiteraard veel gevonden. Uit de reviews op Tripadvisor maak ik alleen op, dat zo ongeveer elk hotel daar smerig is. Het maakt me niet gek veel uit voor die twee dagen of het heel prachtig is of een zwembad heeft, maar ik vind het wél belangrijk dat het in elk geval schoon is. Heeft iemand van jullie ervaring met een hotel dat in elk geval schoon is?

    2. Auto. Ik wil via Alamo hier alvast een auto gaan huren. Nu lijkt het mij wel gaaf om een cabrio te hebben voor die 10 dagen. Kosten daarvoor komen via alamo.nl meteen all-inclusive achtige constructie op zo'n 344 euro, en dat vind ik een alleszins acceptabel bedrag, zelfs als daar nog kosten voor een tank benzine bijkomen (zit er volgens mij nog niet bij). Ik vraag me alleen af of het verstandig is om een convertible te hebben. Ik weet niet of ik bijvoorbeeld een linnen dak kan verwachten of een hard-top. Bovendien vraag ik me af of het diefstal/braakgevoelig is zo'n wagen. Is het uit veiligheidsperspectief onverstandig om in een cabrio te gaan rondrijden?

    Als jullie hierover tips/ervaringen hebben dan houd ik me van harte aanbevolen!

    Alvast veel dank voor de moeite!

    Gerrit.

    *EDIT* - Inmiddels heb ik het Cardozo geboekt, die krijgt prima beoordelingen. Zit ik alleen nog even met het cabrio-of-niet puntje.
    Laatst gewijzigd door gvanh; 06-04-08 om 18:23. Reden: Melding boeking toegevoegd.

  7. Top | #177
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: [Miami SoBe] - Hotel en auto

    Heeft iemand van jullie ervaring met een hotel dat in elk geval schoon is?
    Hotel Ocean Five was schoon. Deze zit op Ocean drive. Klein, gezellig hotel met gratis ontbijt (stelt niet veel voor, maar goed).
    Parkeren kan echt naast het hotel voor 20 dollar per dag. Je kan gratis internetten in de lobby. Het strand en de zee zit maar op een paar honderd meter, je kan dit net niet zien vanuit het hotel.
    Wel een kleiner bedje dan dat we gewend waren in Orlando, maar daar waren ze ook wel mega groot. Gratis kluisje in de slaapkamer, lekker douche, geen bad.
    Dit hotel is wel een aanrader. Wij hebben 150,00 euro betaalt voor 2 nachten via usareizen.de
    p.s kijk op mijn weblog voor een verslag over miami en voor foto's van het hotel (dag 13 t/m15)

    Groetjes Marloes

  8. Top | #178

    Standaard Een paar vragen over Miami

    Hallo allemaal!

    In juni ga ik naar Florida toe, o.a. naar Miami. Een vriend van me zei dat je daar 's avonds moet oppassen omdat het nogal een criminele stad schijnt te zijn. Is dat zo? Of valt het wel mee? Of is het alleen in een bepaalde buurt?

    Wij gaan altijd terplekke opzoek naar een motel als we in Amerika op vakantie zijn. Heeft iemand soms ervaring met motels in Miami? Wat is de leukste plek om een motel te zoeken? Mij lijkt Miami Beach erg leuk, zijn daar motels?

    Alvast bedankt voor het antwoorden!

    Groetjes,
    Gijs

  9. Top | #179
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Een paar vragen over Miami

    Opa-locka zou ik s'avonds niet gaan wandelen :-)...

    Toeristische spots waar veel mensen lopen zijn geen probleem.

  10. Top | #180

    Standaard Vliegtickets- en hoteltips gevraagd

    ik wil op vakantie gaan naar miami tussen eind juni / juli / augustus
    welke datum precies weet ik niet maakt me ook niet zoveel uit, ik zoek namelijk n goedkope ticket, voor 16 dagen ongeveer wil ik gaan

    kan iemand me tips geven hoe ik een goedkoop ticket kan krijgen?
    en zijn de maanden juni juli augustus geschikt om naar miami te gaan??
    en misschien wat sites waar goedkope tickets te koop zijn?
    ilc hotel of zonder en misschien was tips qua hotels?
    heel erg bedankt, hotel hoeft neit cheap te zijn maar ook niet te duur, gewoon value for money

    heel erg bedankt
    en als je vragen hebt dan kan ik ze beantwoorden



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •