Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Breekbare spullen apart in vliegtuig

1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker RoRo's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Breekbare spullen apart in vliegtuig

Ik hoorde pas van iemand die naar Florida was geweest dat wanneer je breekbare spullen in het vliegtuig mee wil nemen, je dit apart af kan geven en jouw spullen dan persoonlijk het vliegtuig in gebracht worden. Na afloop van de reis moet je deze spullen dan ook weer apart afhalen.

Weet iemand hier iets meer van? Klopt dit? En hoe gaat dit dan precies in zijn werk?

RoRo

2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Breekbare spullen apart in vliegtuig

Wij hebben wel eens spullen afgegeven bij de odd-size & fragile luggage en die ging inderdaad apart naar achteren. Wat daarachter gebeurt weet ik natuurlijk niet, maar ik moest het op Schiphol weer ophalen bij een aparte balie, en het was nog heel :-)

Ik heb net m'n neon klok opgehaald, en die gaat mooi mee in de handbagage !!
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik heb net m'n neon klok opgehaald, en die gaat mooi mee in de handbagage !!

Haha, anders weet je wel hoe laat het is!

4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Haha, anders weet je wel hoe laat het is!
    Dat weet je waarschijnlijk dan nog steeds wel. Maar aan de muur hangen doe je hem dan niet meer...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Hoe doe ik dat eigenlijk met een golfclub? Ik heb die vorige week in een opwelling aangeschaft, maar mag k die wel als hanbagage meenemen? Of ... hoe neem ik die mee?

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Hoe doe ik dat eigenlijk met een golfclub? Ik heb die vorige week in een opwelling aangeschaft, maar mag k die wel als hanbagage meenemen? Of ... hoe neem ik die mee?
    Zie hier: http://www.tsa.gov/travelers/airtrav...d-items.shtm#5
    en hier: http://www.tsa.gov/travelers/airtrav...rial_1038.shtm

Denk dat je hem sowieso even moet inpakken in bubbelwrap oid om te voorkomen dat je thuis een beschadigde club hebt.
    Laatst gewijzigd door Njit; 08-03-08 om 13:54.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Shoot, dan nog maar even terug naar de winkel om te zien of ze een goede verpakking hebben. De club was echt een koopje, maar teveel om hier achter te laten of beschadigd op schiphol aan te treffen. Gaat eigenlijk ook niet om de kosten, deze club was meteen toen ik 'm vastpakte "gemaakt" voor mij.

Wel effe balen ... ach, ik heb nog twee dagen om me wat beter te gaan voelen en dit te regelen.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard Breekbare flesjes (parfum) in koffer

Wij vertrekken volgende week naar de States, maar ik neem graag m'n eigen geurtjes en producten mee.

Omwille van de regels omtrent handbagage, zou ik m'n toiletspullen dus in de in te checken bagage stoppen, maar ik wil natuurlijk liever niet dat de breekbare flesjes kapotgaan...

Misschien bestaat er wel iets om dat in te stoppen, een soort mini-beauty-case ofzo? Een gewone toilettas heb ik natuurlijk wel, maar daarin kan iets breken hé...

Ik dacht ik vraag het eens aan die ervaren reizigers hier...

Alvast bedankt!

9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Re: Breekbare flesjes (parfum) in koffer: hoe?

Je kan de parfum bijvoorbeeld eerst in een washandje wikkelen en dan zo in je toilettas stoppen. Ik doe dit zo al jaren en heb nog nooit iets gebroken gehad. Andere cosmetica probeer ik in kleinere plastic flesjes over te gieten, neemt minder plaats in de toilettas.

Zeker daar parfum kopen, scheelt een stuk bij hier ! Bij de Perfumania kan je ook nog een coupon ingeven met een extra korting ( te vinden bij het onthaal in de Premium Outlets )

Brin

10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard Re: Breekbare flesjes (parfum) in koffer: hoe?

Bedankt Brin, daar had ik inderdaad ook al aan gedacht.

Ik heb het echter nog nooit geprobeerd, want de laatste keer dat ik met het vliegtuig wegging, in 2006, mochten alle producten de beautycase gewoon in en mee als handbagage...

Voor andere cosmetica ga ik inderdaad kleine flacons kopen, maar parfum overgieten gaat moeilijk hé.

Ik probeer het met de washandjes, maar eventuele tips van speciale koffertjes zijn nog steeds welkom!

Forum Rechten