Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 124

Onderwerp: Auto huren: Miami

1. Top | #71
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Re: Auto uitkiezen in Miami / Ft. Lauderdale

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Weet je heel toevallig of ze daar Midsize / Equinox hebben als aparte klasse ? Ik kom volgende maand op FLL aan en wil via usareisen de Equinox huren, maar hoop natuurlijk op een grotere bak [-o< !
    Sorry, nooit opgelet. Wij huren meestal de goedkoopste klasse en zien daar wel wat we krijgen.

2. Top | #72
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Weet je heel toevallig of ze daar Midsize / Equinox hebben als aparte klasse ? Ik kom volgende maand op FLL aan en wil via usareisen de Equinox huren, maar hoop natuurlijk op een grotere bak [-o< !
    Ja deze hebben ze als aparte (tussen) klasse.
    Je kunt op miami airport kiezen uit verschillende modellen afhankelijk vd voorraad.
    waarschijnlijk zul je geen equinox krijgen.
    Destijds stonden er veel jeeps en ik heb toen gekozen voor de toyota (had mer laadruimte).

groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

3. Top | #73
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Ja deze hebben ze als aparte (tussen) klasse.
    Je kunt op miami airport kiezen uit verschillende modellen afhankelijk vd voorraad.
    waarschijnlijk zul je geen equinox krijgen.
    Destijds stonden er veel jeeps en ik heb toen gekozen voor de toyota (had mer laadruimte).

groet,
    Pascal
    Van Miami Airport had ik dat begrepen, maar ben benieuwd op FLL ... 8-[
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

4. Top | #74
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Die auto's lopen helemaal door elkaar, dus het is niet zo dat ze bv. op Fort Lauderdale andere types hebben dan bv. op Miami.
    Ik kreeg in Atlanta vorige week ook een auto met Florida plate, terwijl ik gewoon naar Atlanta terugkom.
    Eric

5. Top | #75

Standaard Re: Tips Miami auto Mustang??

We rijden hier rond met een Mustang. 2 grote koffers gaan er in, enkel moet de 2e via de achterbank erin geschoven worden. Daarna achterbank terug dichtklappen en klaar is klaartje. Let wel; enkel de coupe heeft een neerklapbare achterbank. De cabrio heeft dat niet.

Mustang rijdt lekker, maar niet bovenmaats. Maar ja; wat ben je gewoon he.

P.

6. Top | #76
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: Waar kan je tegen aan lopen bij het afhalen van je auto

Hoi,

Wij (ik en mijn vrouw) gaan eind dit jaar een aantal dagen naar Miami. Nu hebben we via Alamo een auto gehuurd, de zogenaamde "Fullsize" 2-deurs Pontiac Grand Prix. Stel dat mij deze auto tp toch niet bevalt, is het dan alsnog mogelijk (uiteraard tegen betaling) om een andere auto te nemen?
    Verder ben ik geinteresseerd of mensen reeds eerder deze auto hebben gehuurd en wat ze er van vonden.....
    In eerste instantie was ik van plan een cabrio te huren echter door de berichten die ik op internet lees van regenbuien, sterke uv-straling heb ik er toch maar vanaf gezien.... Of kan iemand me toch overtuigen om een cabrio te nemen?

B.v.d.
    Chicco

7. Top | #77
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

No worries. De Pontiac Grand Prix is een fijne auto. Als je dit type krijgt dan zul je geen spijt hebben. Hou er echter rekening mee dat er vaak meerdere types in de full-size klasse worden aangeboden. Als je echt de Grand Prix wilt hebben dan bestaat natuurlijk altijd de mogelijkheid om er om te vragen. Wellicht moet je dan even wachten, maar je zult zien dat de aanhouder wint. Ik heb overigens geen idee welke auto’s bij Alamo in de full-size klasse worden aangeboden. Ik huur daar al een tijdje geen auto meer vanwege wat slechte ervaringen (dat was overigens bij Alamo Miami). Maar wees gerust, dat is al weer jaren gelden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-08 om 18:30.

8. Top | #78
    Ingeschreven
    Apr 2008

Guus, zou ik mogen weten wat deze slechte ervaringen waren? Ik heb namelijk deze auto geboekt bij Alamo op Miami Airport......

9. Top | #79
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Guus, zou ik mogen weten wat deze slechte ervaringen waren? Ik heb namelijk deze auto geboekt bij Alamo op Miami Airport......
    De problemen zaten vooral in de service verlening en de attitude van het personeel. Destijds lag de locatie waar je de auto moest ophalen ergens op een verlaten industrieterreintje (weet niet of dat nog steeds zo is). Voor vervoer van en naar deze locatie was je aangewezen op de Alamo shuttlebusjes. Volgens mij hadden ze er daar maar één of twee van, want als de shuttle bij onze oppikplaats arriveerde, was deze altijd vol. Het heeft een keer zelfs meer dan anderhalf uur geduurd voordat er een plekje in bus vrij was. Lekker begin van je vakantie. Op zich kan ik me best voorstellen dat het een keer mis gaat (bus stuk of personeel tekort). Maar als je daar vervolgens iets van zegt, dan verwacht ik op zijn minst dat het personeel aangeeft het vervelend te vinden dat dit heeft kunnen gebeuren. Zo niet bij Alamo. Daar trekken ze de schouders op en gaan weer ongestoord verder met chagrijnen. Alsof ik er iets aan kan doen dat zij een suffe baan hebben. Alamo is ook één van de weinige verhuurbedrijven waarvan ik heb gemerkt dat ze je op gebied van verzekeringen van alles en nog wat wilde aansmeren. De auto’s zelf waren op zich wel oké, hoewel het vaak wel wat moeite kostte om een goed exemplaar te vinden welke helemaal naar mijn zin was. Dat geldt ook wel voor de andere verhuurbedrijven, maar daar doen ze er niet zo moeilijk over. Bij Alamo levert het alleen maar diepe zuchten en dodende blikken op.
    Zoals ik al eerder aangaf zijn bovenstaande ervaringen redelijk gedateerd. Ik huur inmiddels al weer jaren tot volle tevredenheid bij Hertz en Avis. Ik heb inmiddels van beide bedrijven een pasje (respectievelijk Gold Card en Avis Preferred Service) waarmee ik alle wachtrijen kan omzeilen en (bijna) altijd de auto van mijn keuze klaarstaat op het moment dat ik aankom. Waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan.

10. Top | #80
    Ingeschreven
    Apr 2008

Hey super, bedankt voor de uitgebreide uitleg!
    Maar als ik het goed begrijp kan ik dus een auto afwijzen als mij deze auto niet bevalt? (smerige auto van binnen/buiten etc)
    In eerste instantie heb ik (zoals reeds aangegeven) een 2-deurs Pontiac Grand Prix gehuurd, maar ben bang als ik daar aan kom dat men of met een 4-deurs aankomt of dat ik een ander merk/type auto krijg aangeboden. (zoals in de voorwaarden staat vermeld: of een soortgelijke auto)
    Ik bedoel, als ik hier in nederland een Mercedes E200 huur en ik krijg dan een Opel Astra aangeboden (heel zwart/wit) dan weet ik zelf ook dat dit niet dezelfde klasse auto is, maar op de Amerikaanse automarkt ben ik niet zo goed thuis.
    Of staan de auto's per groep geparkeerd op het terrein zodat je in ieder geval kunt zien welke auto's in welke klasse thuishoren?

Forum Rechten