Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 100 EersteEerste ... 513141516172565 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #141
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Vluchten United (tijdsverandering) (zaterdag 26 april heen en 24 mei terug)

Ik had bij mijn terugvlucht afgelopen maandag hetzelfde als JKG: later vertrekken i.v.m. verschil in zomertijd tussen de VS en Europa en het niet eerder dan 6.00u mogen landen. Maar ook nog een zeer sterke wind mee. Die wind leverde op de heenweg juist vertraging op. Al-met-al vertrokken we pas rond half 18.30u i.p.v. 17.39u.

Ook heb ik tussentijds veel wijzigingen in de vertrek- en aankomsttijden gehad. Maak ik me nooit zo druk over. Wel zag ik vandaag (ik check mijn mail niet zo vaak) dat ik op de dag van vertrek (28-2) 's ochtends een mail van United heb gehad met daarin de melding dat ik overgeboekt was op de aansluitende vlucht, en niet met vlucht 1565 van 17.15u zou vliegen maar zo'n drie uur later met vlucht 1517. Onderweg heb ik daar niets van gemerkt, ik heb gewoon met 1565 gevlogen. Rare zaken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-03-08 om 09:25.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #142
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Vluchten United (tijdsverandering) (zaterdag 26 april heen en 24 mei terug)

Dit heb ik met Delta in September ook gehad, toen moesten we op de taxibaan wachten zeker een dik uur, en alle andere vliegtuigen laten voor gaan omdat ze anders inderdaad een boete zouden krijgen omdat in Schiphol je niet mag landen voor 6uur in de morgen. Alleen jammer dat ze dat niet zeiden toen we boarden dan hadden we nog even normaal kunnen zitten nu zit je daar maar te wachten terwijl je vliegtuigen zit opstijgen echt balen maar goed ligt meer aan de nederlandse wetgeving dan aan de maatschappij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 10:52. Reden: fqe

3. Top | #143
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard Re: Vragen over United Airlines

Op 16 februari de United Mileage Plus aangevraagd.. heeft iemand enig idee wanneer wij de pas ontvangen ?:-? Of moet ik voorlopig uitdraai van het nummer aan de balie laten zien ?
    ..nog ff en dan gaan we weer\\/

4. Top | #144
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je moet de uitdraai aan de bali laten zien. Het kan zijn dat je pas de pas krijgt als de eerste punten erop geboekt worden.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

5. Top | #145
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Het kan zelfs zo zijn dat je nooit een pasje krijgt toegestuurd.

Gewoon de uitdraai maken en wij hebben het pasje daaruit geknipt en op een kartonnetje geplakt en die zit in onze portomonee dus altijd bij ons.

Ff bij het inchecken laten zien en je wordt gekoppeld aan je vluchten.

Wat je ook kunt doen is dat je degene die de vliegtickets heeft geboekt laten weten dat je een ff nr hebt en dan koppelen zij deze voor je.

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

6. Top | #146
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Het kan zelfs zo zijn dat je nooit een pasje krijgt toegestuurd.
    Als je een United Mileage Plus kaart aanvraagt, dan krijg je deze altijd uitgeleverd. Je hoeft er ook niet eerst voor te vliegen. Mocht je voordat je gaat vliegen nog geen pasje hebben, dan volstaat het om je Mileage Plus nummer te geven als je incheckt. Nog handiger is om gewoon even met United te bellen (020 – 201 3708) en te vragen of ze je nummer aan je reservering willen koppelen. Op dat moment heb je ook de mogelijkheid om een deel van de stoelindeling te zien en indien wenselijk je zitplaatsen aan te wijzigen.
    Laatst gewijzigd door Guus; 05-04-08 om 11:00.

7. Top | #147
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

het is niet echt noodzakelijk om je pas te hebben zolang je het nummer maar weet want dat is waar alles geregistreerd me staat. Dis pas is maar een extra.

8. Top | #148
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Als je boekt via een organisatie AV heb je dan ook recht op de punten?
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

9. Top | #149
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007

Wij hebben geboekt via AE.
    Vanochtend heb ik het nummer wat in berichtje #68 staat gebeld (btw, prima tip Guus!!), en het nummer van mijn reservering is door een hele vriendelijke dame van United, aan mijn Mileage Plus nummer toegevoegd. Ik neem aan dat bij het inchecken de punten dan ook toegevoegd zullen worden.
    En als dat via de boekingen van AE gaat, dan zal dat vast ook met de boekingen van AV gaan.

1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

10. Top | #150
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Ja ook via een TA worden je punten gewoon aan jou toegekend.
    Het gaat erom dat je met United vliegt, hoe je dat regelt maakt hun niet uit.
    Je moet dan alleen het zelf koppelen aan je account.
    Dit kan bij het inchecken, even je MP nummer doorgeven en ze koppelen alle vluchten aan jouw account.

De punten krijg je bijgeschreven na je vlucht, zodat ze ook zeker weten dat je gevlogen hebt.
    Het kan een paar weken duren voordat je punten worden bijgeschreven.

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

Forum Rechten