Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 24 van de 100 EersteEerste ... 1422232425263474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #231
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Auto huren

Alamo is er meester in je een -betaalde- upgrade en extra -dure- verzekeringen aan te smeren.
    Zoals al gezegd: weiger alle voorgestelde modellen en opties. Ze bieden je standaard een grotere auto aan met "Would a XXX be OK for you? Blijf antwoorden dat je een auto wilt uit de categorie die je hebt gereserveerd en dat je geen extra verzekeringen of andere opties wilt.
    Tenslotte het contract goed doorlezen vóór je het tekent. Controleer ook goed de kopie van het contract (deze printen ze later afzonderlijk uit: het schijnt wel eens voorgekomen te zijn dat deze afwijkend is....). Balance dient 0.00 te zijn.

Bij mij ging afgelopen jaar alles goed en heb heerlijk rondgereden in mijn -gratis- upgrade! De gereserveerde Equinox was niet beschikbaar....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-08 om 00:03. Reden: quote eruit

2. Top | #232
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007

Standaard Alamo desk auto op Miami Airport

Heb de zoekfunctie gebruikt maar... kon het niet vinden:-(

Moeten wij als we in Miami arriveren op het vliegveld zelf onze voucher "verzilveren" of kunnen we ook op de shuttle bus naar Alamo om daar de
    formaliteiten af te handelen ?

Dit laatste lijkt mij het snelst i.v.m. de lange wachtrijden op het vliegveld zelf. Tenminste vorige keer in Orlando stonden wij 1 uur in de rij en hier zit je niet op te wachten na een lange vlucht.

3. Top | #233
    Newbie Little Sister's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008

Standaard Alamo shuttle

Alomo (net als de meeste autoverhuurbedrijven) heeft op het vliegveld zelf (of direct in de nabijheid daarvan) een eigen "terminal".
    In het geval van Miami is dat:

Miami Intl Arpt/Shuttle (MIAT71)
    Pickup Location
    Miami Intl Arpt/Shuttle
    3355 Nw.22nd St.
    Miami , FL 33142
    US
    Phone: (888)826-6893 ext:MAIN (305)633-6076 ext:LOCAL Fax: (305)635-3291

Zoals bij de meeste vliegvelden, zul je shuttelbussen aantreffen die je naar de Alamo-terminal brengen, waar je vervolgens je voucher in kunt leveren.
    In de shuttle-bus wordt je voucher meestal al even gecontroleerd zodat je weet of je in de juiste shuttle-bus zit. Op je voucher staat ook het adres waar je de auto op kunt halen.

Tip: let goed op de borden, daarop staat aangegeven waar je naar toe moet.
    Laatst gewijzigd door Little Sister; 24-03-08 om 10:47. Reden: vergeten tip er bij te vermelden

4. Top | #234
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007

Zo,

Net mijn 2 vouchers voor de autohuur ontvangen, intermediate 4x4 , idd , de Equinox van Alamo.

Nu zag ik op de US fora en op de site van Alamo iets over een self-service kiosk welke ook op MCO aanwezig zijn. Voor zover ik kan zien kan iedereen daar gebruik van maken itt "check-in now" wat alleen voor Canadezen en Amerikanen is.

Heeft iemand ervaring met die terminals ? Volgens de fora moet het een stuk sneller gaan, en het scheelt het gezeur van een medewerker welke van alles wil verkopen.

http://www.alamo.com/index.do?action...iosk_promotion
    Mvg,
    Roy.

5. Top | #235
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik weet niet of die kiosk ons "valid driver's license" wel kan lezen.
    Ik betwijfel het, en dan kun je alsnog in de rij :-(
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #236
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Vorig jaar in september geprobeerd maar toen werkte het nog niet voor ons 'buitenlanders'.

7. Top | #237
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007

Calypso,

Had je toen het roze papiertje of het nieuwe plastic kaartje ?
    Mvg,
    Roy.

8. Top | #238
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Toen had ik nog het papiertje, inmiddels heb ik het nieuwe en ga het daarmee nog eens proberen.

9. Top | #239
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolthof Bekijk Berichten
    Net mijn 2 vouchers voor de autohuur ontvangen, intermediate 4x4 , idd , de Equinox van Alamo.
    Ik ben ook aan het twijfelen om een andere auto te nemen dan de reeds geboekte (2-deurs fullsize).
    De Equinox ziet er inderdaad ook super uit, echter als ik op de site van Alamo kijk zie ik echter dat er bij de specificaties van deze auto o.a. geen airco en geen cruise-controll bij staat.
    Iemand die dit kan bevestigen c.q. ontkennen?
    Verder vraag ik me af wat ik nu het beste kan doen als ik toch een andere auto wil nemen, nu wijzigen bij de reisbureau of gewoon wachten tot ik aan de balie sta van Alamo en daar eventueel mijn nieuwe voorkeur kenbaar maken (als dat tenminste nog kan op dat moment met een hele horde mensen achter me).
    Ik wil, als jullie mij adviseren om te wachten tot ik bij Alamo ben, in ieder geval wel kunnen kiezen (met foto's van de desbetreffende auto) welke ik wil en niet alleen maar kunnen kiezen uit een bepaald soort klasse.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    Zit in een Chevy Trailblazer een CD speler?
    Als ik op de site van Alamo kijk en dan bij specifications staat er in ieder geval:
    AM/FM Stereo and CD
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:03. Reden: samengevoegd / quotes ingekort

10. Top | #240
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Beste forumers,

Ik heb bijna alle berichten in deze topic doorgeworsteld en vind niets over het bijbetalen voor zogenaamde additional drivers. In de voorwaarden van Alamo staat dat ze eventueel een bedrag van 7 dollar in rekening kunnen brengen. Voor 3 weken tikt dat lekker aan. We vliegen op Ft.Lauderdale. Heeft iemand ervaring hiermee? Weet ook iemand of Alamo hier op het luchthaventerrein zit of elders?

Alvast bedankt.

Forum Rechten