Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 38 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 376

Onderwerp: Eten meenemen naar Florida

1. Top | #81
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Re: Moet Ik Me Zorgen Maken ???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bjorntje Bekijk Berichten
    thx voor de info, hmmm ik vrees dat er wel een paar pralines in zitten met een soort van alcoholishe vulling.
    Nuja we zullen zien hé op hoop van zegen hihi ik zal toch niet gearresteerd worden (hoop ik ) om een paar pralines amerika binnen te brengen.

groeten bjorn

Voor de bonbons die je al hebt met alcoholische vulling heb ik wel een adresje......................\\/

groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

2. Top | #82
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Standaard Re: Moet Ik Me Zorgen Maken ???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Voor de bonbons die je al hebt met alcoholische vulling heb ik wel een adresje......................\\/
    Oooo wil jij ze dan meenemen naar Florida..............wat aardig van je zeg 8-[8-[8-[8-[

groetjes Sylvia

Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

3. Top | #83
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Standaard Bagage: Lithium batterijen meenemen

Hallo allemaal,

Ik hoorde pas dat er een beperking is op het meenemen van het aantal lithium batterijen naar Florida. Het gaat dan voornaemlijk om de extra batterijen van je fototoestel, camera etc.
    Is iemand van jullie hiervan op de hoogte ??

Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

4. Top | #84
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Beperking op lithium batterijen om deze mee te mogen nemen naar Florida

Hier wat artikelen:

http://tech.yahoo.com/blogs/null/62899
    http://bits.blogs.nytimes.com/2007/1...ei=5087%0A

Wat ik er uit opmaak is dat het allemaal wel meevalt. Alleen als je met een grote camera-crew op stap gaat zou je boven de limiet kunnen komen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #85
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Standaard Re: Beperking op lithium batterijen om deze mee te mogen nemen naar Florida

Bedankt. Weer een geruststelling. Kan ik de koffer met batterijen gewoon meenemen :-D:-D
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

6. Top | #86
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Bedankt. Weer een geruststelling. Kan ik de koffer met batterijen gewoon meenemen :-D:-D
    Je kunt beter een koffer met batterijen van daar mee terugnemen :mrgreen:
    Ik koop er iedere keer mijn jaarlijkse voorraad AA batterijen en DVD+R's in. Scheelt ontzettend.

7. Top | #87

Standaard Chocolade meenemen

Hallo iedereen,

We vertrekken op 18 mei 2008 naar Orlando. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om chocolade mee te nemen voor een kennis. En zo ja, waar steek ik deze het best in de handbagage of in de gewone bagage? En hoe zit het met dat formulier dat je moet invullen in het vliegtuig?

Grtz Sterretje3!

8. Top | #88
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Chocolade meenemen

Hier heb je denk ik wel wat aan: Moet Ik Me Zorgen Maken ??? (Belgische chocola meenemen)

Het forum heeft trouwens een handige zoekfunctie. Zie de bovenste balk.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #89
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005

Ik stop het altijd in mijn koffer, en ik heb het niet over een klein beetje, ik geef het ook gewoon aan op het witte customs formulier, ze vragen me wel eens of ze in de US geen chocolade verkopen, simpel antwoord is, "doen ze wel maar is niet zo lekker".
    Het probleem naar de US is echt fruit, vlees etc
    Chocolade, drop, koffie, specerijen, curry ketchup en borrelnootjes nemen 90% van mijn koffer in beslag als ik terug vlieg uit NL.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-03-11 om 14:23. Reden: fqe

10. Top | #90
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Mijn persoonlijke ervaring met chocola in de handbagage is dat het gaat smelten en het één grote smeerboel wordt zodra je het wilt eten (en het niet afgekoeld/gestold is). Ik weet niet of het in een koffer er uiteindelijk beter uit komt...

Forum Rechten