Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Klopt, die $130 is de standaard prijs. Circuit City heeft echter 2 kleuren op voorraad die ze nergens anders hebben, en da's natuurlijk ook wel leuk
Prijsverschil is trouwens wel erg groot met NL vind ik, ze kosten hier vrijwel overal 149 euro. In de US dus 82.80 euro ex tax ........ Heb vorig jaar voor een reparatie buiten de garantie om 90 euro betaald bij Nintendo Nederland......
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Heeft het zin om een Nintendo WII te kopen in USA, ik weet dat ze andere stekkers hebben maar dat lukt wel met een verloopstekker/omvormer.
Maar hoe met de spelletjes en de taal?
Thanks!
Veronique
September 2013 voor de 3x keer naar Florida!
We gaan in de mei vakantie met onze kinderen (11,14,16) naar Florida. Zij willen hun dure euro's graag omzetten in PC games. Wat zijn de (on)mogelijkheden? Voor playstation en xbox heb ik de discussie kunnen vinden, geldt dit ook voor PC games?#-o
PC spellen hebben geen last van regio-codering. Hoogstens dat je daar alleen engelstalige versies zult kunnen vinden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
bedankt voor je reactie. Engelse versie moet geen probleem zijn voor onze gamers.
Xbox360 en PS3 hebben overigens geen regio codering. Hooguit een paar X360 games, maar de PS3 is volledig regiovrij in tegenstelling tot de normale Xbox en PS2, die kan je dus laten liggen. Maargoed het gaat dus om PC titels, geen probleem.
Voor de 360 even hier op het lijstje kijken;
http://www.play-asia.com/paOS-00-3-x...ide-49-en.html
Wie weet of er ook een r4ds adapter voor de ds lite te koop is, en waar?
Gr. Swassie