Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 4 van de 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 150

Onderwerp: Shopping: Walmart / (Super)Target

1. Top | #31
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Walmart??

Als je dan toch op de 192 rijdt, kun je halverwege linksaf Apopka -Vineland Rd a.k.a. sr535 (net voor de Publix) op. Daar zit na een 250 mtr aan de linkerkant de nieuwste Wal*Mart van de buurt.
    Heb je die ook maar gehad ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Als je een POI van Walmart zoekt kijk hier dan even http://www.tomtomforums.com/showthread.php?t=32

Misschien zit Florida ook al erbij!

3. Top | #33
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ja klopt als een bus, maar volgens ons is dat een 'klein' filiaal...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Nou dat vind ik nog wel meevallen. Ik kom regelmatig ;-) bij alledrie en die aan de 535 is wat anders opgezet, maar echt veel kleiner nu ook weer niet.
    En waar gaat het weer over .... wie er de grootste heeft.
    Zullen we maar even meten dan?

Walmart aan de 192 (links) en 535 (rechts):

En dan ook nog maar het (op de foto) nog braak liggende terrein van de Walmart aan de 27, die er inmiddels toch echt al staat:

Ik zie weinig verschil .....

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #34

Standaard Walmart dicht bij Disney?

Ik wil volgend jaar met mijn vriendin naar een disney hotel gaan. Nu hebben wij alleen geen rijbewijs en willen we toch goedkoop wat etenswaren binnen halen! Zit er dichtbij disney een walmart of een andere grote supermarkt, waar dit mogelijk is? Zou toch wel fijn zijn als we ons ontbijt en middageten niet in het hotel of in de parken hoeven kopen, we zijn ook maar arme studentjes!

5. Top | #35
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Walmart dicht bij Disney?

Wat noem je "dicht bij Disney"?

Op loopafstand van de Disney-hotels zit in ieder geval geen Walmart. Disney is ook niet gek, ze staan natuurlijk niet toe dat al hun gasten lekker goedkoop inkopen doen bij Walmart in plaats van hun dure spulletjes te kopen.

Afhankelijk van in welk Disney-hotel je zit is de dichtsbijzijnde Walmart die aan de US 27 of aan de US 535.

De eerste keer in Florida maakte ik de fout om na een antwoord bij de receptie "five minutes from here" te vraag te stellen "five minutes walking?". Nee, natuurlijk niet, 5 minuten met de auto!

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker Faye's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007

Volgens mij is de dichtsbezijnde supermarkt Goodings, niet echt goedkoop, maar je kunt er wel kant en klare maaltijden e.d. halen.

7. Top | #37
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Ik vind de maaltijden wel meevallen qua prijs bij Disney. Disneyland Parijs is veel en veel duurder. Als je geen voorgerecht en toetje neemt kun je best voor weinig lekker eten en toch in een disney resort zitten!
    Ik weet natuurlijk niet of jullie hele grote eters zijn. Er is in ieder geval een link hier op het forum...kan hem even niet vinden ....naar een site met de prijzen van een hamburger, patat, softdrinks etc.

8. Top | #38
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Goodings is idd de dichtsbijzijnde supermarkt. Je neemt de Disney bus tot Downtown Disney, en van daar wandel je de Hotel Plaza Boulevard af, d.i. is lange baan met nog verschillende (niet-Disney) hotels zoals Hilton, Marriot, enz... Er ligt een mooi wandelpad langs deze baan. Na een kwartiertje wandelen (+/- 2km) kom je aan de SR535, die steek je over en dan kom je bij de supermarkt. Ik heb dit al enkele keren zo gedaan, trolley en rugzakken gevuld met etenswaren :-) Het is wel even wat sleuren, en Goodings is idd niet de goedkoopste winkel, hoewel dit met de lager dollarkoers nu best wel meevalt, en uiteindelijk kom je toch een stuk goedkoper uit dan alles bij Disney zelf te kopen. Ik ga er overigens wel helemaal mee akkoord dat je enkel bij Disney zelf de echt Disney-sfeer hebt... doen dus!

9. Top | #39

Iedereen bedankt voor de reacties!

We proberen om volgend jaar in een disney hotel te gaan zitten, maar mocht het echt te duur worden, zullen we toch een hotel op de I-drive nemen en dan enkele jaren later in Disney zelf. Toch nog even eenv raag over Goodings, is dit een supermarkt met alleen eten of vergelijkbaar als Walmart, dat er bijna van alles te koop is?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-03-08 om 23:11. Reden: quote eruit

10. Top | #40
    Ingeschreven
    Dec 2004

Je kunt op hun website vinden of er ies van je gading is te vinden: http://www.goodings.com/

Forum Rechten