Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 16 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 152

Onderwerp: WDW Resorts: Vragen en Tips!

1. Top | #61
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Onderhoud zwembad in Disney's Caribbean Beach Resort

Hallo,

Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik hiervoor een nieuw onderwerp aankaart....maar ik ben zelf nog niet heel lang actief op dit Forum (lees het al wel vanaf december 2007). Ik probeer het maar.

Ik ga 23 april t/m 13 mei met mijn gezin naar Florida. Wij logeren de eerste 6 nachten in het Disney's Caribbean Beach resort. Nu hoorde ik dat ze daar het grote zwembad een groot onderhoud geven en het niet open is in de periode dat wij gaan. Weet jullie daar iets van? Ik zou het toch wel erg vinden. Misschien dat ik dan nog ga switchen van hotel.

Alvast bedankt voor jullie reakties
    Groetjes Ingrid

2. Top | #62
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: onderhoud zwembad in Disney's Caribbean Beach Resort

Bel ze even als je het zeker wilt weten...

Guest Information
    +1 (407) 939-6244

Of er moet iemand hier zijn op het forum die het 100% zeker weet
    Je kan het anders ook na laten vragen via je reisbureau, die horen dat gewoon te doen als jij daar om vraagt.

3. Top | #63

Standaard Re: Onderhoud zwembad in Disney's Caribbean Beach Resort

Ik heb rechtstreeks bij Disney dit hotel geboekt en een brief ontvangen waarin ze aangeven dat het grote zwembad van 7 jan. t/m half september 2008 gesloten zal zijn vanwege onderhoud. De zes andere zwembaden in de "gebieden" zijn open en in enkele zwembaden worden glijbaantjes voor de kinderen bijgeplaatst.

4. Top | #64
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007

Hallo Patver,

Bedankt voor jouw reaktie. Ik heb inderdaad even op de site van het CB hotel gekeken (had ik natuurlijk ook gelijk kunnen doen) en daar stond het ook op.
    Voor jullie dus blijkbaar geen reden om een ander hotel te boeken. Wij hebben geboekt uit een reisboekje van het reisbureau, ziet er echt fantastisch uit alleen als je hoort dat het grote zwembad gesloten is......
    Wij zijn er nog nooit geweest en kunnen dus ook niet inschatten of je dan beter, vooral als je ook van luieren langs het zwembad met twee kinderen van 6 en 8 jaar houdt zoals wij , van hotel moet switchen.

Groetjes Ingrid

5. Top | #65
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ing Bekijk Berichten
    Wij zijn er nog nooit geweest en kunnen dus ook niet inschatten of je dan beter, vooral als je ook van luieren langs het zwembad met twee kinderen van 6 en 8 jaar houdt zoals wij , van hotel moet switchen.
    Waarschijnlijk mag je dan wel gebruik maken van een zwembad in een ander resort maar dat lijkt me met twee jonge kinderen niet handig. Ik zou over switchen denk ik.

6. Top | #66
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk mag je dan wel gebruik maken van een zwembad in een ander resort maar dat lijkt me met twee jonge kinderen niet handig. Ik zou over switchen denk ik.
    Ik niet, er zijn in totaal 6 zwembaden op het hele complex, lijkt mij voldoende.

7. Top | #67
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Je kunt ze altijd even bellen en vragen of je een kamer in de buurt vann een zwembad kunt krijgen dat wel open is. Altijd handig.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

8. Top | #68
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

De zwembaden zijn verdeeld over het hele complex en alleen het grote zwembad ligt in het "centrum" van het complex (o.a. vlakbij foodcourt en receptie). De kleinere zwembaden zijn dus allemaal in de buurt van de kamers.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

9. Top | #69
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonuskaart Bekijk Berichten
    Ik niet, er zijn in totaal 6 zwembaden op het hele complex, lijkt mij voldoende.

Ja daar ben ik weer. Ik snap wat je bedoelt met nog 6 zwembaden....maar die zien er wel even wat anders uit! Niets op of aan. Wij hebben geboekt via het reisbureau. Het is onze eerste keer naar Florida, wisten nog van toeters of blazen. Helaas ontdekte ik dit forum pas erna. Ik heb al zoveel tips en ideeen opgedaan dat ik nu wel begrijp dat het makkelijk rechtstreeks had gekund. Maar goed daar hebben we nu eenmaal voor gekozen. We betalen een kleine 150 euro per nacht voor het CBR. We hebben o.a. dit hotel gekozen om zijn faciliteiten en mooi zwembad met glijbanen (die dus dicht is). Wij vinden dat Holland International ons daarvan op de hoogte had moeten stellen dat we zelf konden kiezen of wij dan toch voor CBR gaan of niet. Het is nml het geval dat zij ons niet willen omboeken!!! Daar nemen wij dus geen genoegen mee. O ja, omboeken kon maar dat zou geld kosten: een kleine 75 euro pp! Dus niet! We zijn inmiddels al zover dat we te horen kregen dat Disney het nooit heeft gemeld bij Holland International....maar ja, nog steeds niet mijn probleem. Het gaat nog verder: een of andere manager van Disney heeft afgelopen vrijdag een afspraak hierover gehad met Holland International (wrs waren er meer klachten gekomen). Maandag horen we verder.
    Sommige zullen misschien denken wat een gedoe om een zwembad. Maar ja wij houden ook enorm van tussen de bedrijven door luieren aan het zwembad met onze kids. Ik zie toch duidelijk op de site van Disney dat de overige zwembaden niet veel bijzonders is vergeleken met het centrale zwembad!

Groetjes Ingrid

10. Top | #70
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007

Hallo,

Voor diegene die het nog leuk vindt hoe ons verhaal is afgelopen......Holland International heeft ons voor alle nachten omgeboekt! Disney heeft wrs hun fout toegegeven (zij hadden Holland International moeten inlichten over het onderhoudt aan het zwembad). Wrs hebben ze nu daar extra kamers toegewezen gekregen want als wij nu direct via Disney gingen boeken gaf de site steeds aan dat alle hotels vol zitten (op een hele dure na). Wij zijn helemaal blij! Nog 17 dagen en onze vakantie kan beginnen!!!!

Groetjes Ingrid
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-08 om 20:47. Reden: full quote eruit

Forum Rechten