Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 25 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 243

Onderwerp: Gamen: Alles over Nintendo DS/DSi/Wii & Playstation & Xbox

  1. Top | #81
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Playstation games

    Tri & Quadband werken ook in Belgie. Gewoon naar vragen als je een telefoon koopt, maar volgens mij zijn de meesten toch wel minimaal triband en is het dus een triband,dan werkt ie ook in Belgie. Wel even opletten dat de voedingsadapter ook 220v aan kan. De meesten kunnen het, maar zeker niet allemaal !! (en dan heb je nog steeds een verloopstekkertje nodig, maar die zijn niet zo duur)

  2. Top | #82
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Nintendo Wii

    Na lang zoeken op het forum ben ik geen informatie tegengekomen over de Nintendo Wii. De DS is al meerdere keren voorbij gekomen. Wij lopen met de gedachte om een Wii te kopen in Florida. Met de huidige dollar koers kan dat erg aantrekkelijk zijn. We hebben echter de volgende vragen:

    - Buiten de stekker en adapter is de Wii die in de VS te koop is te gebruiken in Nederland?

    Vrienden van ons hebben gevraagd of wij spelletjes kunnen meenemen uit Amerika. Hier geldt de vraag:

    - zijn de spelletjes die in de VS te koop zijn te gebruiken op een Europeese Wii?

    Iedereen alvast bedankt voor de eventuele informatie.

    Eric
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Hoi,

    De Wii zoals je die in de USA koopt is in principe hier te gebruiken echter , de onderstaande passage geeft een probleem aan en beantwoord je 2e vraag :

    "The Wii console is manufactured with a region code that allows it to play only those games sold in the same region as the system"

    Komt van de Nintendo USA site.

    Je kunt wel de Wii om laten bouwen, althans de europese versie is om te bouwen. Of de ombouwers hier dat ook met de USA versie kunnen, weet ik niet.

    Ik zou geen WII daar kopen en dan hier mee naar toe nemen, ook omdat bij passage van de douane direct duidelijk is dat je over de maximale vrijstelling heengaat als je wordt gecontroleerd.
    Mvg,
    Roy.


  4. Top | #84

    Standaard Re: Nintendo Wii

    ik zou hem daar ook niet kopen, want de douane haalt gelijk de console er uit omdat hij rond de 175 euro zit,
    en als ze dus met region code zitten hebben de spellen die hier gaat kopen geen nut want dan doen ze het niet :?
    Persoonlijk zou ik hem dan gewoon in nederland kopen of desnoods via een
    veilingsite.

  5. Top | #85
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Heeft geen zin. Het enige wat wel zin heeft, is de hardware daar te kopen.. dus de controllers (joysticks). Deze zijn de helft goedkoper dan in Europa. Dit scheelt dus voor een bijv Nunchuck al gauw 10 euro.

    Jammergenoeg draaien de spellen dus niet in Europa vanwege de regio-blokkering.. de spellen zijn daar namelijk ook bijna de helft van de prijs.

  6. Top | #86

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Tja Ebelix, mocht je nu nog twijfelen dan zijn er ook nog zaken zoals de voeding en het NTSC signaal! :-k

    De Amerikaanse voeding zal wellicht vervangen moeten worden door een Europese (kennissen van ons hebben het geprobeerd met een omvormer maar daardoor ging de originele Wii voeding stuk, kosten €20,--) :cry:

    De Amerikaanse Wii zend een NTSC signaal uit terwijl onze TV’s standaard PAL signaal verwerken. (overigens zijn er wel TV’s die ook NTSC signaal aankunnen):-k

    Succes met je keuze.

  7. Top | #87
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Zie ook hier: http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/ser...n_959_962.html

    Net als de Nintendo GameCube en andere spelsystemen die je aansluit op de televisie, werkt de Wii met een regiocode gebaseerd op het land waar het apparaat gekocht is. In Nederland of België gekochte Wii-spellen en systemen vallen onder de PAL-regio, die onder andere de gehele Europese Unie beslaat. Door deze regiocodering werkt alleen software die in dezelfde regio is gekocht op je Wii-systeem.

    Vanwege de verschillende televisiestandaarden die wereldwijd worden gebruikt (bijvoorbeeld PAL en NTSC) is het onmogelijk om een Wii-spel te spelen dat gemaakt is met een televisiestandaard die niet aansluit bij die van het Wii-systeem. We gebruiken de regiocodering om zulke problemen te voorkomen en adviseren je om geen Wii-software te kopen buiten de Europese Unie.

    Het draagbare Nintendo DS-systeem is niet gebonden aan televisiestandaarden, waardoor in je thuisland aangeschafte hardware en software werkt met hardware en software die in het buitenland is gekocht. Het is echter wel zo dat de voeding van de Nintendo DS ontworpen is om te voorzien in de technische vereisten van verschillende landen. Daarnaast kunnen bepaalde Multi-Card-multiplayerspellen voor de Nintendo DS mogelijk alleen met meer spelers gespeeld worden met exemplaren van het spel uit dezelfde regio. We raden je aan contact op te nemen met de Nintendo-helpdesk in geval van twijfel (zie de contactpagina voor meer informatie).

    Let op dat we momenteel geen garantie bieden op producten die niet in de EU zijn gekocht.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #88

    Standaard Re: Nintendo ds

    Hallo,

    Weet iemand misschien een winkel in Orlando waar ik een ninteno ds lite kan kopen.:-k
    Ik wil er 1-tje voor mijn dochter kopen.
    Ik heb al een beetje gegoogled maar kwam helaas niets tegen.
    Karin

  9. Top | #89
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Nintendo ds

    Wal-Mart heeft ze liggen, 130 dollar. En nog veel meer winkels hebben ze, zal dus geen problemen opleveren.

    Zelf koop ik 'm over 4 weken bij Circuit City, bij de mall at the millenia. Daar ga ik ook een ipod en 2 gsm's kopen. Kijken of ik een deal kan maken.
    Mvg,
    Roy.


  10. Top | #90
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nintendo ds

    Bij Best Buy ook $ 130 (+ salestax uiteraard). Bij Target ook. Da's zo'n beetje de prijs die je overal betaalt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •