Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 21 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 203

Onderwerp: Visa Waiver (groene formulier I-94)

  1. Top | #101
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    Als je er eentje hebt kun je hem van tevoren invullen, je kan hem ook in het vliegtuig krijgen.

  2. Top | #102
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefie Bekijk Berichten
    Misschien heb ik erover heen gelezen, maar krijg je dat groene formuliertje in het vliegtuig of kan je het van te voren al invullen ??
    (we vliegen met Martinair)
    Je krijgt de formulieren voor customs & immigration bij het inchecken. Groen formulier: 1 exemplaar voor iedere reiziger, wit formulier 1 exemplaar het gezin. Vul de formulieren nauwkeurig in, wij doen dat vooraf met een bakje koffie. Neem ff de tijd, correcties en doorhalingen zijn niet toegestaan.



  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker stefie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    Als je er eentje hebt kun je hem van tevoren invullen, je kan hem ook in het vliegtuig krijgen.
    Het leek me inderdaad wel makkelijk om het van te voren in te vullen, kun je ze misschien ergens downloaden of ophalen o.i.d ?

  4. Top | #104
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    Ik ben toevallig gisteren op schiphol geweest, ik had namelijk gehoord dat je die dingen van te voren op kon halen...nou ik ben bij elke amerikaanse luchtvaartmaatschappij geweest (de servicebalie dan) en heb er geen kunnen bemachtigen...de meeste delen ze aan boord uit......ik hoop inderdaad dat ik er een kan krijgen bij het inchecken, wordt anders toch een beetje aanrommelen op zo`n klein klap tafeltje.......

  5. Top | #105
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    Ach, dalt valt nog wel mee hoor. Je hebt er tenslotte een beetje tijd voor :-)
    En mocht je wat verkeerd doen, kun je altijd nog een nieuwe vragen, no problema.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #106
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977 Bekijk Berichten
    Ik ben toevallig gisteren op schiphol geweest, ik had namelijk gehoord dat je die dingen van te voren op kon halen...nou ik ben bij elke amerikaanse luchtvaartmaatschappij geweest (de servicebalie dan) en heb er geen kunnen bemachtigen...de meeste delen ze aan boord uit......ik hoop inderdaad dat ik er een kan krijgen bij het inchecken, wordt anders toch een beetje aanrommelen op zo`n klein klap tafeltje.......
    Valt allemaal wel mee hoor, vergeet niet dat dagelijks duizenden mensen dit doen op datzelfde klap tafeltje en het gewoon goed gaat. En zoals Ta2 Gerrit al zei, als het fout gaat gewoon een nieuw formulier vragen ze hebben er meer dan genoeg bij zich. Gewoon niet te druk om maken.

  7. Top | #107
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    't Is wel handig om zelf een pen mee te nemen. Want die verstrekken ze niet (meestal).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #108
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    2

    Standaard Visa Waiver (I94) vergeten. Probleem?

    Vorig jaar ben ik naar Costa Rica geweest, en nou zag ik gisteren in mijn paspoort dat ik nog een groen kaartje had zitten.
    Helemaal vergeten in te leveren.:?
    Nou is de vraag, krijg ik hier problemen mee als ik weer naar Florida ga in Augustus?

  9. Top | #109
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Visa Waiver (I94) vergeten. Probleem?

    Hallo en welkom. Lees eerst dit topic maar eens door: Visa waiver niet ingeleverd, wat te doen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #110
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    2

    Standaard Re: Visa Waiver (I94) vergeten. Probleem?

    Bedankt voor de link!
    Mijn conclusie: kaartje weggooien, en gewoon lekker op vakantie
    Wie zegt mij dat de douane hem niet heeft kwijt gemaakt;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •