Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 16 van de 73 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

1. Top | #151
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Seaworld map

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Zie mijn linkje boven jouw post
    Sh#t, helemaal niet gezien. Is dat nieuw, dat je op de datum kan klikken en dan de showtijden ziet?

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #152
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Weet niet hoe lang het al is maar het werkt wel. Maar uiteraard wel 'subject to change'.
    En je kan niet echt ver vooruit kijken.

Leukste is gewoon om ter plekke lekker het schema te bestuderen en een mooie planning te maken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #153
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Weet niet hoe lang het al is maar het werkt wel. Maar uiteraard wel 'subject to change'.
    En je kan niet echt ver vooruit kijken.

Leukste is gewoon om ter plekke lekker het schema te bestuderen en een mooie planning te maken.
    Ik was al verliefd geworden op deze site, maar met alle kennis die er over Florida is, waar ik zelf ook mijn bijdrage aan probeer mee te dragen is dit toch wel heel geweldig. Ook weer met deze antwoorden en de hints SUPER=D>

4. Top | #154
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Seaworld!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Viva la Musica 2008.
    Heeft iemand een idee wanneer Viva la Musica 2008 in Seaworld wordt georganiseerd?

Toch nog zelf gevonden: 19 en 26 april en 3 en 10 mei. Ik had het kunnen weten, dit moet rond 5 di Mayo gevierd worden natuurlijk. Helaas kunnen wij er dus deze keer niet naar toe.

Deze dagen zijn een aanrader! Het is er natuurlijk erg druk, maar vooral de Portoricanen weten hoe ze een feestje moeten bouwen. Wij hebben genoten \\/van de unieke zuidamerikaanse sfeer in het park maar vooral in het stadion.

Tot en met 8 maart is er wekelijks op zaterdag BUD & BBBQ met verschillende optredens. We gaan dit weekend eens kijken of we ons reisschema zo aan kunnen passen dat we hierbij aanwezig kunnen zijn.

Overigens voor de Bushgardenliefhebbers: Viva la musica en Bud & BBQ wordt in dezelfde periode maar dan op zondag in Tampa gevierd.

5. Top | #155
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008

Vraagje: als groentje wat voor het eerst naar Florida gaat wil ik graag weten of het voordeliger is bepaalde entree bewijzen hier aan te schaffen of maakt het niet uit om dit bij de kassa's zelf te doen. Ik heb ook al gehoord of een een pas voor meerdere parken en meerdere dagen, alleen wij weten nog niet welke parken we willen zien en wanneer. Wij zijn niet van plan ( zeggen we nu) om de helft van onze vakantiedagen in parken rond te lopen. Eeen beetje relaxen op een strand is ook lekker en er is zoveel te zien en te beleven Nouja we zien wel.

6. Top | #156
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mirrick Bekijk Berichten
    Hey jammer, Teleton wij gaan 19 april weer naar huis dus dat zit er voor ons niet in.Mirrick
    Maar dan kunnen jullie wel naar de voorjaarsconcerten in Epcot. Zitten ook hele leuke concerten bij! Wij kunnen nog net naar de Guess Who op 19 maart. Have fun!

7. Top | #157
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008

Ja, dat hebben we dan weer mee Teleton (maar mijn man ging voor de Bud & Bbq haha), julie ook heel veel plezier!

Teiwes als je wat verder terug in dit topic kijkt zie je dat er codes zijn om korting te krijgen op bepaalde (niet alle) tickets die je online bij Sea World zelf boekt met je cc en de tickets kun je dan uitprinten.

Volgens mij zit er niet heel veel verschil in de tickets hier kopen of daar bij SW zelf. Soms hebben ze leuke akties waardoor je voordeliger kunt maar die staan hier bijna allemaal wel in het topic. Succes ermee!

Groetjes Mirrick
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

8. Top | #158
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Hoe zit het met nat worden in attracties? Is het verstandig om een digitale fotocamera mee te nemen? Hij hoeft nog niet stuk namelijk

9. Top | #159
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Hoe zit het met nat worden in attracties? Is het verstandig om een digitale fotocamera mee te nemen? Hij hoeft nog niet stuk namelijk
    Gewoon een beetje je gezond verstand gebruiken. Wij hebben zelf een rugzak die goed tegen spatwater kan. Voor extra bescherming kan er nog een Ziploc zakje om je camera heen.
    Wij nemen gerust een spiegelreflex mee in het pretpark...

Voor _hele_ natte attracties is er altijd nog een kluisje.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #160
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mirrick Bekijk Berichten
    Volgens mij zit er niet heel veel verschil in de tickets hier kopen of daar bij SW zelf.
    Het scheelt "maar" 25% = $54 i.p.v. $72 = $18 verschil. Dat vind ik best wel veel. =D>

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten