Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 35 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

1. Top | #141
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard Hotel Gezocht: Universal-area

Ik heb net tickets geboekt voor een optreden van Mario Cantone op 7 juni a.s.

Omdat ik vanaf 8 juni via priceline een hotel heb geboekt wil ik graag weten of er misschien iemand is die een hotel weet in de buurt van Hard Rock(live Orlando). Het adres is 6050 Universal Blvd.
    Alvast bedankt.:-D

2. Top | #142
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Hotel in de buurt van Hard Rock

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #143
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Hallo Martijn, SUPER!!!Hard Rock heeft geen plaats maar ga de andere site nog proberen.:smile::smile:

4. Top | #144
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als je wat hotels hebt gevonden die je aanstaan, kijk dan ook eens op Hotels.com en Expedia.nl. Zoek op de naam van het hotel.

5. Top | #145
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Heb ik idd al gedaan. Ik denk dat het het Fairfield wordt. Ziet er goed uit en een prima prijs(je).
    Nogmaals dank hiervoor.

6. Top | #146
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Heb het Fairfield geboekt. Prijzen kwamen allemaal overeen.:-)

7. Top | #147
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ziet er prima uit: http://www.marriott.com/hotels/trave...rlando-resort/

En gratis Highspeed internet op je kamer (wel een ethernet kabel meenemen)

8. Top | #148
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Ga ik aan Wijbe zeggen. We nemen de laptop mee en ik wil graag ons blog bijhouden. Hij heeft volgens mij zo'n Wifi-dingetje. Je weet wel:roll::-D:-D

9. Top | #149
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Ga ik aan Wijbe zeggen. We nemen de laptop mee en ik wil graag ons blog bijhouden. Hij heeft volgens mij zo'n Wifi-dingetje. Je weet wel:roll::-D:-D
    Wifi zit in de laptop. In de Public areas heb je Wifi. Maar op je kamer kun je gewoon een kabel in de muur prikken.

10. Top | #150

Standaard Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)

Ik heb even wat advies nodig.
    Oktober 2006 ben ik voor het eerst naar orlando geweest, ik heb toen in een hotel gezeten heel dicht bij de ingang van Universal Studio's

Afgelopen jaar November 2007 ben ik weer terug gegaan, toen ben ik met een groep vrienden eerst een week Orlando en daarna nog een week Miami wezen doen.

Tijdens ons verblijf in Orlando zaten we in een villa gemiddeld zo 30 tot 45 min rijden van de parken en de malls.

Nu ga ik volgende maand weer naar Amerika, maar nog niet naar Orlando, Nu eens de andere kant van het land (Las Vegas) bekijken.

Maar ik ben ook al begonnen met kijken voor een tripje in Oktober of November dit jaar naar Orlando.

Ik wil dan het liefst een hotel in de buurd van waar gezellige drukte is zodat we s' avond lekker ergens wat kunnen eten en drinken in een leuke bar of zo.

Ik zat zelf te denken aan International Drive. Ik hoor graag de tips kwa hotels en of plaatsen.

Een leuk zwembad cq relax mogelijkheden van het hotel is ook wel belangrijk, er zullen ook wel relax dagen tussen komen waarbij we in het hotel blijven.

Ik kijk nu al weer uit naar het uitzoeken van hotel en naar de reis, Orlando is voor mij echt de nr1 vakantie bestemming sinds ik er voor het eerst geweest ben ben ik helemaal verkocht.

Forum Rechten