Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 40 van de 106 EersteEerste ... 3038394041425090 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

1. Top | #391
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

Ik weet helaas niet voor je hoe je je cc geaccepteerd moet krijgen maar ik betaal gewoon met mijn MasterCard hoor.

Succes met die CC. Misschien weet MattRob hoe dit op te lossen is.

2. Top | #392
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeza82 Bekijk Berichten
    Het lukt mij maar niet om een boeking te betalen.
    Elke keer zegt hij dat mijn creditcard gegevens niet kloppen, het billing adres, maar dit is precies hetzelfde als wat ik heb ingevuld bij mijn profiel. En dat accepteerde Priceline wel.

Heb al diverse handleidingen, die ik gevonden heb op het forum nagelezen, maar nog steeds niet gelukt. Klopt het dat priceline alleen american express accepteert? Ik had trouwens bij priceline UK precies hetzelfde!

Iemand tips??
    Dat is vreemd. Je profiel heb je dus wel kunnen aanmaken ? Dan moet er verder geen probleem meer zijn. Alle credit cards worden wel geaccepteerd door priceline. Het kan natuurlijk zijn dat ook in je profiel een fout zit bij Credit Card.

Waar gaat het precies fout ? Je wordt ook gevraagd om een 'security code' op te geven bij je boeking. Doe je die goed ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

3. Top | #393

Het is al opgelost!! Heb vanmorgen de bank gebeld en had een nieuwe creditcard van de bank gehad, maar had de oude nog in mijn portomonee zitten #-o:smile:

Bedankt voor je reactie!

Ik vraag em nu wel af, dat als ik nu mijn goede gegevens van mijn creditcard in mijn profiel zet, dan al mijn vorige boekingen akkoord zijn. Dat zou niet helemaal de bedoeling zijn, want dan heb ik 4 kamers geboekt ipv 1.

Jullie enig idee!??

4. Top | #394
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard NOG een priceline vraag

Ben aan het " shoppen" op priceline en dan valt me iets op. Als je bijv. bij Fort Lauderdale kiest voor "resorts" dan staat daar een bedrag van $ 489.--, als je DAT vervolgens aanklikt gaat de prijs opeens naar $ 239.00. Is daar een speciale reden voor? Overigens is het wel zo dat het enige resort wat je dan krijgt het Marriott Harbor Beach is en die prijs is idd $ 239.00 maar dan vraag ik me toch af wat die eerste prijs was.

5. Top | #395
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: NOG een priceline vraag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Ben aan het " shoppen" op priceline en dan valt me iets op. Als je bijv. bij Fort Lauderdale kiest voor "resorts" dan staat daar een bedrag van $ 489.--, als je DAT vervolgens aanklikt gaat de prijs opeens naar $ 239.00. Is daar een speciale reden voor? Overigens is het wel zo dat het enige resort wat je dan krijgt het Marriott Harbor Beach is en die prijs is idd $ 239.00 maar dan vraag ik me toch af wat die eerste prijs was.

Is vermoedelijk de rack-rate.
    Overigens voor welke datum? Kan ik het ook proberen.
    Knaapje

6. Top | #396
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Is voor 26 mei t/m 28 mei 2008. Heb voor 22 mei al het Marriott "gescoord" via priceline(Mijn eerste bieding ' ever ' -ik ben trots) en die heb ik voor $ 75.-.

7. Top | #397
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006

Nou, dan heb je al heel vroeg prijs. Gefeliciteerd!

8. Top | #398
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Dank Je Wel!!!\\:d/

9. Top | #399
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard Priceline: 4* hotel in Orlando

Heb net geboden op een 4 **** hotel in Orlando(international drive) en alleen het Renaissance Orlando resort kwam omhoog. Heb $ 40 $ 42 en $44 geboden en het is niet gelukt. Is voor juni 2008 dus heb nog ALLE tijd. Was wel een geweldige ervaring weer. Ik merk dat ik er wel een beetje hebberig van word. Raar wezen toch "DE MENS":-({|==D>:-D

10. Top | #400
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006

Hotel in Amsterdam.
    PFFF, hehe.
    Om het gedoe rond me verkeerd aangevinkt hotelkeuze af te maken.
    Ik heb toch een hotel kunnen boeken en wel in Amsterdam.
    Een 4* nl. Moevenpick Hotel Amsterdam. Gaan we gewoon een daje/nachtje A'Dam doen.
    We wilden een pre-flighing hotel nemen bij Schiphol, daags voor vertrek, maar het Hilton neemt maximaal 3 personen op de kamer. Dus dat hebben we maar niet gedaan.

Groet Arie

Forum Rechten