Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Aquatic staat bij ons op 14 maart gepland. In gedachten dobber ik al in de Lazy River.........Volgens de planning is de officiele opening 1 maart, dus we hopen maar dat de ergste drukte dan voorbij is. Ik zal zeker ook proberen om te laten weten hoe het er is. We hebben er wel hoge verwachtingen van, de attracties zullen vast wel OK zijn maar we zijn ook benieuwd of je af en toe, net als in de Disney-baden) wat schaduw op kunt zoeken.
Ik denk niet dat je net zoveel schaduw kunt gaan verwachten van bomen of andere begroeiing als in de Disney Waterparken, het is nl. net aangelegd en dus zal het groen nog moeten groeien. Maar hoe ze dan wel wat beschutting gaan aanbieden .... we zullen het binnenkort wel zien als de eerste foto's op de diverse websites en forums gaan verschijnen.
Uit de Press Release:
Plenty of wide, sand beaches, refreshing lagoons and cool shade from towering oaks and exotic trees create the ultimate water park for guest comfort. Personal cabanas dot the shoreline for those who desire a private retreat.
Die torenhoge eiken groeien niet zo hard. Maar een palmboompje zou er toch al wel moeten kunnen staan. En een cabana heb je dus sowieso wel...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Oeps, heb je al gezien wat ze per dag voor een cabana vragen? Daar heb je drie dagen een appartement voor..... ;-). Wij zoeken wel een plekje onder zo'n klein palmboompje.
1 maart opening Aquatica.
29 feb. terugreis naar Nederland.
Life is'nt fair![]()
Ach ja, dat was al máánden bekend hoor, 't is niet zo dat ze die datum opeens hebben opgeschoven.
Alsnog balen natuurlijk![]()
Ik vertrek met mijn 2 kids tijdens de paasvakantie en we willen echt gaan voor een Flex ticket, Disney hebben we vorig jaar in Parijs gedaan dus nu al die andere parken was ons gedacht, en dat nieuwe waterpark van Seaworld lijkt echt wel de max.
Ik lees hier geregeld over die promocodes hoe werkt dat en waar vind ik die?
We zijn met 4 personen dus alle beetjes helpen natuurlijk