Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 58 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

1. Top | #51
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Autohuur Equinox

Drie antwoorden:
    1. Ja, maar kies wel de juiste auto uit. De Jeep die je soms kunt uitzoeken is een leuke auto, maar beperkt in bagageruimte. Dan beter een Toyota RAV5 of een Saturn uitkiezen. (Ja, je mag zelf een auto uitkiezen bij Alamo)
    2. "Inklusiv" is zeker niet overbodig. Bij Alamo berekenen ze je anders sowieso een tank benzine a $30-60, afhankelijk van het formaat auto. Dan is het vaak al gunstiger om het Inklusiv-pakket te nemen.
    3. De balie van Alamo is 24/7 open. No problem, sir.

Veel plezier!!

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #52
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Auto huren

Ik zit te kijken voor een auto te huren bij USAreisen.de
    en zat te kijken voor een Dodge! (vette bak!!)
    Deze kost 410 euro voor 2 weken (wel aardig...)
    en is inclusief een SUPER-SPAR-PLUS-PREISE is dit voldoende???

I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

3. Top | #53
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik zou zelf gaan voor Super Inklusiv Plus, maar dat is persoonlijk.
    Je bent dan wel aan alle kanten gedekt, en hebt een tank benzine en extra bestuurders inklusief.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #54
    Ingeschreven
    Dec 2004

Het SPAR pakket is exclusief de tank benzine die je bij het ophalen van je auto dan meteen moet betalen. Geen idee wat de inhoud van de tank is, maar je betaalt dan zo'n $3-$3,50 per gallon. Het kan dan zelfs gunstiger zijn om het INKLUSIV pakket te nemen, waar die eerste tankinhoud al in zit. En dan heb je de overige extra's in dat pakket er gratis bij.

Ikzelf neem altijd INKLUSIV, of zoals ze het op andere plaatsen noemen: GOLD.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-02-08 om 02:38. Reden: PLUS veranderd in SPAR

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #55
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Die ik bedoelde (met volle tank en xtra drivers) heet toch echt Super Inklusiv PLUS aka Gold.
    Die andere is Super Spar PLUS en heeft dit niet.

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #56
    Ingeschreven
    Dec 2004

Je hebt helemaal gelijk, ik heb PLUS veranderd in SPAR.

7. Top | #57
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008

hallo allemaal ben even zoet geweest met het lezen van deze discussie.
    even een vraagje, ik had al een auto bij avis gehuurd maar heb deze geannuleerd. Dit omdat daar niet de equinox te huur was en wij dit wel een leuke auto vinden om te huren. Ik heb nu een vraagje hoe is jullie ervaring met huren bij usareisen.de alles is in het duits ook het contract. Mijn duits is niet zo goed dat ik dat allemaal begrijp. Kunnen jullie mij een advies geven waar ik het beste kan huren.

alvast bedankt

gerda

8. Top | #58
    Ingeschreven
    Dec 2004

Mijn ervaring: Snel in de afhandeling, goed in de service en uiteraard goedkoop. Tja, ik heb een Duitse moeder, dus de taal is niet mijn probleem. Ik zou er in jouw geval gewoon WEL boeken (super-inklusiv-plus) en als je vragen hebt over de stukken die je krijgt toegestuurd gewoon even hier in dit topic posten.

9. Top | #59
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je kan ze ook gewoon in het Engels mailen. Snappen ze ook prima.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard

Goedemiddag Florida-addicts! ;-)

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga dit jaar in oktober 4 weken rondreizen door Florida.

Nu heb ik al veel goede dingen gelezen over usareisen.de en de Equinox. Ik ben van plan hier ook te gaan huren. Maar nu mn vraag..

Als ik de Equinox huur via hen (en dus Alamo) en dit type is NIET beschikbaar, krijg ik dan upgrade naar Midsize of SUV? Wat is jullie ervaring hiermee?

dankjewel!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert76 Bekijk Berichten
    Als ik de Equinox huur via hen (en dus Alamo) en dit type is NIET beschikbaar, krijg ik dan upgrade naar Midsize of SUV? Wat is jullie ervaring hiermee?
    Waarom denk je dat wij massaal de Equinox huren? JUIST om die gratis upgrade naar een Midsize SUV. Op de meeste vliegvelden hebben ze geen Equinox.

Ja hoor, ik heb naar dezelfde pakketten gekeken, anders is het geen goede vergelijking! Niet verkeerd, toch?

Ik heb nog eens even gekeken op de Hertz site en ik was helemaal vergeten dat wij ook nog 10% ANWB korting krijgen. Het totaalbedrag komt nu op 597 euro!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 01:28. Reden: samengevoegd

Forum Rechten