oke dank je voor de info
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Nee, zit er niet in. Tot vorig jaar kon je a la Disney per attractie gratis Expresspassen halen (liep nooit lekker, ikheb ooit een half uur in de rij gestaan om expresspassen te krijgen ......), maar nu is Expresspas alleen nog maar te koop. Via de website of aan de poort.
oke dank je voor de info
Wij hebben dit jaar combinatietickets gekocht voor Seaworld en Bush Gardens die 7 dagen geldig waren. Iedere keer moest je met een vingerscan aantonen dat je wel de persoon was die op de ticket stond. Ik vraag me dus af of je deze flextickets kunt overdragen aan iemand anders.
o als dat zo is dan zal het niet gaan
maar dat zien we daar dan wel
in 2005 was dat nog niet het geval
Hallo allemaal,
We gaan in september naar Orlando. Ik heb net op internet zitten kijken en heb wel heel goedkope tickets gezien. Misschien weet iemand of deze site betrouwbaar is.
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Een ticket 4 park Orlando kost hier maar 99 dollar
Walt disney kost hier maar 155 dollar
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Alvast bedankt.
Eh, otje .... je haalt denk ik even wat tekens door elkaar. Het gaat op die site niet om dollars, maar om ponden. En de wisselkoers is grofweg 1 pond = 2 dollar = 1,5 euro.
En ja, ik kn de site, maar heb er nog nooit wat besteld.
ooohhh niet goed gekeken jullie hebben gelijk het zijn ponden. Enig idee waar ik dan wel moet kijken voor goede prijzen?
Ga nog maar even wat google.
Volgens mij is trouwens het 4 of 5 park flexticket per 01-03-2008 verleden tijd en maakt het plaats voor het flexticket en flexticket plus, dit ivm Aquatica dat wordt toegevoegd. Prijs is ook duurder.
http://www.universalorlando.com/tic_multi_park.html
280 dollar, wellicht ergens anders goedkoper?