Wij hebben net geboekt voor 16mei tot 30 mei 2008 via cheaptickets 2 volwassenen 1 baby (nog geen 2 jaar) met united (lees Lufthansa) via Frankfurt voor 420€ per persoon inclusief taxes. Onze kleine kost maar 50euro.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hallo,
ik heb vorige week geboekt op expedia.com (boeken in amerika dus), vertrek vanaf brussel op de 24ste via Chicago met UA, terug op 9 mei via Frankfurt voor nog geen €1600,= voor 4 personen ( 2 volw en 2 kids).
Probeer ook verschillende vertrektijden op de dag als voorkeur in te geven, dat scheelt ook soms veel!
Boeken op Expedia.nl kon ook voor dezelfde vluchten maar om een onduidelijke reden, was dat een stuk duurder dan op de expedia.com site.
Succes.....
Ps. veel reisbureau's zeggen dat alles vol zit, dat zeiden ze vorige week ook tegen mij, maar zoeken levert soms een aardig zakcentje voor op vakantie op!
Groetjes Dana
Wij hebben net geboekt voor 16mei tot 30 mei 2008 via cheaptickets 2 volwassenen 1 baby (nog geen 2 jaar) met united (lees Lufthansa) via Frankfurt voor 420€ per persoon inclusief taxes. Onze kleine kost maar 50euro.
ik ben van plan om in begin oktober 3 weken naar orlando tegaan
waar kan ik de goedkoopste en de beste vliegtickets plus hotel boeken
goedkoopste die ik gevonden heb is 802 euro all-in pp met 1 stop
b.v.d robin
volgens mij moet dat goedkoper kunnen.....
Kijk eens op vliegtarieven.nl daar zie ik zo en zo al een heleboel vluchten voor om en rond de 600 euro staan...klm zelfs 534... zelfs met hotel kom je volgens mij lang niet aan 800 p.p even verder kijken dan je neus lang is........scheelt je een hoop euries die kan je weer in Orlando uitgeven....
Laatst gewijzigd door Saskiac1977; 10-02-08 om 17:36.
800 euro PP. :shock:
Wij gaan een maand later en hebben 307 PP inclusief alles betaald. Maarja, dat was (schijnbaar, voor ons ook de 1e keer naar de VS) erg goedkoop. Geboekt via www.vliegticketszoeken.nl een maand geleden ongeveer. Zelfde vlucht kost daar nu 522 euro PP. :mrgreen: Zoek dus goed op allerlei verschillende sites en tijdstippen want het is eigenlijk een belachelijk systeem want de prijzen die je krijgt aangeboden lijken wel de uitkomst van een trek aan een fruitautomaat...
Nog een toevoeging, dit geldt ook voor het boeken van een hotel. Als geld geen rol speelt (die mensen schijnen te bestaan) boek je gewoon bij de eerste de beste, maakt het wel wat uit zoek en vergelijk en bespaar echt honderden euro's op 3 weken.
Laatst gewijzigd door RCRC; 10-02-08 om 17:50.
------------------------------------------------
Nogtot onze eerste Florida Trip...Pfff, nog zó lang!? [-o<
Hartelijk welkom op het Florida Forum. Ik vond voor jou met Delta, actietarief via AE 528 euro incl all taxes.
Gewoon even een paar uurtjes zelf aan besteden en je vindt vast nog wel betere tarieven. Er is genoeg over geschreven en gediscussieerd op het forum, we maken geen reclame maar de "fijne' adresjes vind je met gemak. Een standaard advies zal je niet krijgen, de prijzen wisselen per dag. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Een dagje eerder vertrekken of terugkomen levert ook vaak behoorlijk wat voordeel op. Verschillende luchthavens hanteren ook weer verschillende taxes. Gunstige aansluitingen zijn meestal weer wat duurder, net als directe vluchten. Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren.
Neem de tijd om je goed in te lezen en stel gerust je vragen als je twijfelt. In het begin lijkt het misschien allemaal een beetje ingewikkeld, je zal zien dat het niet zo lastig als het lijkt. Je krijgt er vast ook handigheid en aardigheid in.
Heb geduld en plezier!
Wat ik zei, heel vaak proberen bij verschillende sites en tijdstippen en *plots* rolde er deze hele goedkope uit (Delta):
ELECTRONIC TICKET
PASSENGER ITINERARY RECEIPT
VOOR CONTACTGEGEVENS DATE: 09 JANUARY 2008
ZIE UW BEVESTIGINGSEMAIL O AGENT: xxxxx
DESBETREFFENDE WEBSITE NAME: xxxxxxxxx/RICHARD MR(ADT)
IATA : xxxxxxxxxx
TELEPHONE:
ISSUING AIRLINE : DELTA AIR LINES
TICKET NUMBER : ETKT 006 xxxxxxxxxxxxxx BOOKING REF : AMADEUS: xxxxxxxx AIRLINE: xxxxxxxxx
FROM /TO FLIGHT CL DATE DEP FARE BASIS NVB NVA BAG ST
AMSTERDAM DL 0039 U 04NOV 1025
ATLANTA ATL SEAT:46C ARRIVAL TIME: 1410
TERMINAL:S
ATLANTA ATL DL 0011 U 04NOV 1630 TERMINAL:S
ORLANDO INT SEAT:47C ARRIVAL TIME: 1810
ORLANDO INT DL 0555 U 21NOV 1405
ATLANTA ATL SEAT:45D ARRIVAL TIME: 1535
TERMINAL:S
ATLANTA ATL DL 0038 U 21NOV 1740 TERMINAL:S
AMSTERDAM SEAT:46C ARRIVAL TIME: 0825
AT CHECK-IN, PLEASE SHOW A PICTURE IDENTIFICATION AND THE DOCUMENT YOU
GAVE FOR REFERENCE AT RESERVATION TIME
ENDORSEMENTS : NONEND/VALID DL ONLY/APEX
PAYMENT : NONREF
FARE CALCULATION : AMS DL X/ATL DL ORL M167.99DL X/ATL DL AMS
M167.99NUC335.98END
AIR FARE : EUR 229.00
TAX : EUR 12.09RN 10.84CJ 41.34XT
TOTAL : EUR 293.27
.************************************************* **
.WIJ DANKEN U VOOR UW BOEKING VIA
.WWW.VLIEGTICKETSZOEKEN.NL
Wat dingen weggehaald ivm privacy. Bovenop de 293 euro kwam dan nog een tientje reserveringskosten en 4 euro voor Google (vond ik ook vreemd maar stond er echt). En precies zo ook voor mijn vriendin uiteraard.
Naam begunstigde ING Bank inzake ATP The Advanced Travel
Rekeningnummer xxxxxxxxxxxx
Bedrag EUR 614,54
Omschrijving xxxxxxxxxxx
Betalingskenmerk xxxxxxxxxxx
Datum en tijd 8 januari 2008 22:3357
Referentienummer xxxxxxxxxx
Ten laste van rekeningnummer xxxxxxxxxx
En de mail voor bewijs van betaling.
Nogtot onze eerste Florida Trip...Pfff, nog zó lang!? [-o<
Ik zou ook graag willen weten met welke maatschappij je vliegt. Als het enigszins kan, reizen wij twee keer per jaar naar Florida, dus spectaculaire aanbieders hebben onze speciale aandacht.
Als je rekent dat de tax al snel tussen de 250 en 275 euro zal bedragen, zou dat betekenen dat je voor 120 euro ex taxes pp vv vliegt. Dat is spectaculair, ons record staat op 212 ex taxes via D-reizen, en dat is echt al weer een jaar of drie geleden
Als ik nu op de genoemde site voor oktober zoek, kom ik (vandaag, dus morgen kan het weer anders zijn, I know :!niet voordeliger dan 520 euro inclusief airporttaxes, exclusief boekingskosten bij United uit. De site geeft niet aan of dit tarief in-of exclusief de nieuwe Ecotax is, ik vermoed echter dat het exclusief is.
Wij hebben in Oktober vier tickets geboekt voor Mei.
Heen Amsterdam-Atlanta-Orlando ( Delta )
Terug Miami-Parijs-Amsterdam ( Air France, KLM )
Dit hebben we bij vliegwinkel.nl gedaan voor 1384 euro.
De prijs verschilde per dag en na 2 weken had ik opeens deze prijs op mijn scherm staan. Vond het ook wel gigantisch goedkoop. We gaan van 29-4 t/m 13-5
Mirjam
ik wil drie weken 3,5 of 4 weken mag ook naar int drive mijn voorkeur b.w movieland goedkopere of betere hotel voor ongeveer zelfde prijs mag ook
ticket 402 euro pp(stopover.nl) us airways
hotel 447 euro p kamer(expedia)
totaal 625 euro pp
volgens mij kan het goedkoper
ik wil in half oktober wegens halloween
grt robin
Laatst gewijzigd door robinoranje; 11-02-08 om 21:23.